
Usuaris


|
25 de Juny de 2012. 09:01h. 131 comentaris ![]() 11025 lectures ![]() ![]() Cristiano creu que els jugadors del Barça "no se senten espanyols" El davanter del Madrid afirma que "jo almenys em sento portuguès" ![]() ![]() El jugador portuguès del Reial Madrid, Cristiano Ronaldo, que es jugarà l'accés a la final de l'Eurocopa contra Espanya el proper dimecres, va assegurar després de classificar-se per a les semifinals que "jo almenys em sento portuguès, no com alguns d'Espanya que no se senten espanyols…". Aquesta frase, tot i que no va citar ningú, anava dirigida per a Gerard Piqué, Xavi Hernández, Sergio Busquets, Cesc Fàbregas i Víctor Valdés, jugadors del Barcelona i tots nascuts a Catalunya. El jugador blanc no s'oblida de l'equip blaugrana ni jugant amb la seva selecció nacional. Després del partit contra Dinamarca va respondre als crits dels aficionats danesos "Messi, Messi" recordant que l'argentí del Barça va ser l'any passat eliminat en la seva selecció a la Copa Amèrica. "Sap on era Messi aleshores? Ho sap? Estava sent eliminat a la Copa Amèrica al país d'ell. Crec que és pitjor, no? Jo estic feliç de ser aquí (Eurocopa)", va contestar Ronaldo quan li preguntar els periodistes sobre els càntics dels seguidors danesos. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #67 Pere, Oliva. 28/06/2012 - 01:42 N'hi-ha una dita, molt vella, que diu: Castilla y Portugal, se odian por igual. Hi-ha un altra portuguesa, que avisa: de Espanha ni bon vento ni bon casamento. Per qué el presumto portugues, vol que els catalans siguen espanholeis?
#66 Josep, Barcelona. 27/06/2012 - 01:26 Cristiano sap com són els espanyols de debó, treballa amb ells, i sap diferenciar-los dels catalans. Bravo noi! Estem amb tu. Tots aquests bavosos que passen de l´enfonsament del seu adorat país mirant-se el futbol es mereixen que els fotis uns bons gols.
#65 jon, bizkaia. 26/06/2012 - 21:21 cristiano aunq lo diga para desestabilizar al equipo español sabe q entre los jugadores de la roja hay jugadores q no se sienten españoles, caso del q metió los dos goles contra Francia. Pero es lo natural, hay 4 naciones en el estado mientras Portugal es una nación. Dato Euskadi chicas1-0 Eslovaqui
Jon, ez. Dudo mucho que Xabi Alonso no se sienta español. En todo caso está defendiendo nuestros colores, los colores de todos los españoles y eso ya dice mucho. Lo mismo para los demas jugadores de comunidades españolas históricas. Pero no seré yo quien diga lo que son o sienten. #64 Miquel Solé, Barcelona. 26/06/2012 - 20:23 Cristià escoltat, a més a més espanyol i català. I visca Espanya. Desitjant amb tot el cor que guanyem demà el partit i anar a la final. Vull ser a Kiev.
#63 MANOLO, Barcelona. 26/06/2012 - 19:50 CREO QUE SI LO INTENTA, .... PUEDE SER AÚN MÁS TONTO Y PEDANTE DE LO QUE PARECE....
elnuma. ![]() #67 Pere, Oliva. 28/06/2012 - 01:42 N'hi-ha una dita, molt vella, que diu: Castilla y Portugal, se odian por igual. Hi-ha un altra portuguesa, que avisa: de Espanha ni bon vento ni bon casamento. Per qué el presumto portugues, vol que els catalans siguen espanholeis?
#66 Josep, Barcelona. 27/06/2012 - 01:26 Cristiano sap com són els espanyols de debó, treballa amb ells, i sap diferenciar-los dels catalans. Bravo noi! Estem amb tu. Tots aquests bavosos que passen de l´enfonsament del seu adorat país mirant-se el futbol es mereixen que els fotis uns bons gols.
#65 jon, bizkaia. 26/06/2012 - 21:21 cristiano aunq lo diga para desestabilizar al equipo español sabe q entre los jugadores de la roja hay jugadores q no se sienten españoles, caso del q metió los dos goles contra Francia. Pero es lo natural, hay 4 naciones en el estado mientras Portugal es una nación. Dato Euskadi chicas1-0 Eslovaqui
Jon, ez. Dudo mucho que Xabi Alonso no se sienta español. En todo caso está defendiendo nuestros colores, los colores de todos los españoles y eso ya dice mucho. Lo mismo para los demas jugadores de comunidades españolas históricas. Pero no seré yo quien diga lo que son o sienten. #64 Miquel Solé, Barcelona. 26/06/2012 - 20:23 Cristià escoltat, a més a més espanyol i català. I visca Espanya. Desitjant amb tot el cor que guanyem demà el partit i anar a la final. Vull ser a Kiev.
#63 MANOLO, Barcelona. 26/06/2012 - 19:50 CREO QUE SI LO INTENTA, .... PUEDE SER AÚN MÁS TONTO Y PEDANTE DE LO QUE PARECE....
elnuma. #62 Gundemaro, Valle de Arán (España). 26/06/2012 - 13:25 El primero que no se siente español es él, que se siente portugués...
#61 andaluza, barna. 26/06/2012 - 12:35 Ronaldo et sents portugués? jo em sento andaluza, i catalana més que espanyola, es a dir em sento com em dona la gana... però em faig una pregunta, perquè no et preucupes per com se sentirà el teu fill? se sentirà portugués, espanyol o se sentirà comprat? umm no sé que és pitjor...
#60 Sònia, Blanes. 26/06/2012 - 11:13 Per una vegada estic d'acord amb aquest individu.
#58 Teresa, Lleida. 26/06/2012 - 09:39 Pobre ignorant!!
#57 Libertad, Barcelona (ESPAÑA). 26/06/2012 - 07:16 Uno puede sentirse astronauta,bombero o un botijo,pero a ojos de la legalidad,esto es,de la Constitución y del Derecho internacional,un catalán es tan español como un andaluz o un extremeño. Y por supuesto,el territorio catalán es propiedad del pueblo español,único sujeto de la soberanía nacional.
Sólo un enfermo mental podria 'sentir-se' bombero. La gente mentalmente sana 'son' bombero o astronauta. Joder, argumentos como los tuyos dan verguenza ajena. No me estraña que el Mundo huya de los españoles como de la pesta. NIVELON!!!! "Propiedad"???? Quin tros de feixista. No m'estranya que als espanyols no us vulguin enlloc (ni a l'Amèrica Llatina), per lladres, arrogants. Jo quan llegeixo coses com les que escriu aqeusta cabra de la Legión, els hi agafo més mania. Espanyols com aquest, ben lluny, si us plau. #56 Gerard, Barna. 26/06/2012 - 02:21 És tan curt el pobre paio q què li vols contestar. Ni tan sols és capaç de processar q segons el seu paral·lelisme s'hauria de sentir orgullós de ser espanyol ell tb i demanar la reincorporació al Reino, renunciant a la independència per un bonic estatut adaptat a la LOFCA i al esp. occidental.
#55 lector_333, Barcelona. 26/06/2012 - 00:48 Aquest paio es un Einstein ... em sona a provocació suggerida pel seu amic, el dels "por qués?"
#54 pep, manresa. 26/06/2012 - 00:09 Què més voldria aquest cregut que poguer jugar al costat del Xavi, el Puyol, el Cesc o el Piqué, ni que fos a la selecció catalana, ràpidament deixaria de ser i sentir-se portugués
#53 casleos, cinc claus. 26/06/2012 - 00:05 La primera cosa coherent que diu aquest home.
#52 Sir William Temple, Dublin. 25/06/2012 - 23:52 Cristiano, hat trick contra Espanya i et perdonem totes les teves pallassades.
#51 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//. 25/06/2012 - 23:31 AQUEST XIMPLE SAP ! ! SOM I SEREM CATALANS FINS A LA MORT ! ! * ! !
#50 J. Puig, Sabadell. 25/06/2012 - 23:25 Com molt be deia en Pedrito Ruiz:
#49 Pimpollo, Vic. 25/06/2012 - 23:07 Pique,, Xavi, etc; son españoles les guste o no. De la misma manera que yo soy catalan aunque me repatee.... La nacionalidad no se escoge cual si de unos calzoncillos se tratara. Se tiene la que se tiene y punto!
Ronaldo et sents portugués? jo em sento andaluza, i catalana més que espanyola, es a dir em sento com em dona la gana... però em faig una pregunta, perquè no et preucupes per com se sentirà el teu fill? se sentirà portugués, espanyol o se sentirà comprat? umm no sé que és pitjor... #48 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//. 25/06/2012 - 22:46 SOC CATALA NO ESPANYOL ! ! * ! !
#47 josep, barcleona. 25/06/2012 - 21:51 tens tota la raó Cristiano, et dono tot el meu suport més sincer. Lo que pasa en este país no pasa en ningun sitio, es una verguenza lo que estamos viviendo por culpa de unos cuantos.Tem toda a razão o Sr. Christian. Por causa de suínos nacionalistas
Demana-li que renunciï a la sobirania de Portugal per reincorporar-se a Espanya a veure que et diu. Em penso que no ho has acabat d'entendre però el que ha fet el teu ídol és una declaració nacionalista en tota regla. De les méx exacerbades, per cert. Jo també li dono tota la raó, la única diferència és que allò que aquest xulo piscines troba malament i ho critica, jo ho trobo perfecte i ho aplaudeixo #46 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita. 25/06/2012 - 21:16 Qué rar ! No pot ser que que per a sentir-se portugès n'hi hagi prou amb un parell de neurones. Deu ser per imitació...
#45 pep, manresa. 25/06/2012 - 21:03 Ho tenim fotut, si guanya Espanya malament per la cagarela patriotera que munten, si guanya Portugal pitjor perquè afavoreix al Madrid i als antipàtics CR, Pepe i Coentrao
#44 cat51, cat. 25/06/2012 - 20:56 Els espanyols paguen bé (300.000 eur per cap).
#43 Faithless, Barcelona. 25/06/2012 - 18:33 Bocasses, els que has de fer és fotre un parell de gols contra Espanya i enviar la "coja" a pastar fang.
#42 Miquel Solé, Barcelonaq. 25/06/2012 - 18:24 De cínics i mentiders n'hi ha arreu, però no crec pas que sigui el cas del Piqué, el Gasol, el Nadal, el Xavi H., etc. En fi, una imatge val més que mil paraules. http://mikelsole.blogspirit.com/. Ah, i visc a Espanya i vull que guanyi la nostra, la roja.
"Arriba España" (crit feixista) i el "coño" en la mateixa frase. Quin gran resum del que dóna de sí el pensament nacionalista espanyol. Per si fos poc, que no faltin les majúscules per acabar d'embrutar-ho. Aquest no és de Sant Hilari, aquest se les beu estil Sant Hilari que és diferent. #41 toni, Xàtiva. 25/06/2012 - 18:20 Negar-se a jugar a la Selecció Espanyola comporta dos anys sense poder jugar a cap equip. No passa enlloc més del món.
#40 Marc Pérez, BCN. 25/06/2012 - 18:10 Tothom ho sap. La pregunta és: fins quan els espanyols seguiran obligant als catalans a jugar a una selecció que no és la seva? Volen ser els espanyols, com un violador, que força a una persona a pertànyer-li? Feu ver fàstic.
A la selección va el que quiere y mira como sois los catalanes,que un tal Cesc dejo el barça para conocer Londres,le dijeron que la libra era mas gorda,después le siguió el wakawaka para aprender ingles y cuando el barça sonó mas fuerte volvieron Para hacer país , esto es ser catalán ,la pelaaaaaa. #38 lluis, Mataro. 25/06/2012 - 16:21 Pobre noi! té un problema de "ego" i constantment ha de ridiculitzar als altres per sentir-se una mica millor. No pot soportar que siguin millors que ell.
#37 Albert, Sleaford. 25/06/2012 - 15:42 ell es sent portuges i els catalans del barca se sentant catalans ??????
Ksg, Busquets i Valdés són tan catalans com tu o com jo. Ambdós han jugat amb la selecció cat. quan aquesta els ha cridat i ho farien normalment si estés oficialitzada. A més el Víctor ha passejat una estelada en algun títol. Per tant, no t'atorguis la potestat de representant, q ja en tenen. #36 Antoni, Sant Boi. 25/06/2012 - 15:42 Te raó Cristiano, no se senten Espanyols, Pero per els diners que cobren tenen que mentir,
#35 Tomppa, Sabadell. 25/06/2012 - 15:11 Totes jugadors qui vol que guanyi selecció espanyola = 100% espanyols. A selecció espanyol a plantilla que guanya no juga ni un català, això es segur.
#33 Nacionalisto, BCN. 25/06/2012 - 13:40 Cristiano va a ser el nuevo ídolo de los secesionistas. En cambio, por culpa de ese Messi, los franceses saben, vía selectividad, que en Cataluña se persigue radicalmente el castellano, incluso utilizando al servidor del pueblo, conocido en la República Dominicana como Síndic d'Independentistes
L'unic idioma perseguit a catalunya (fins i tots van haver-hi afusellaments) ha estat i és el català. Jo visc a catalunya i a les tendes, els immigrants em contesten en castellà, obligant d'aquesta manera a la gent d'aqui a canviar el seu idioma a castellà. #32 ROSA, LLEIDA. 25/06/2012 - 13:23 I a ell que l'importa, està ben obsesionat aquest amb la gent del Barça, s'ho haurà de fer mirar.
#31 Bacus, Sort. 25/06/2012 - 13:10 Que se sentin o no espanyols no te cap importància, el cas es que juguen amb la camiseta d'un país que no sento com a meu, no obstant Ronaldo ves fent les maletes.
D'acord Carles, unim-nos per defensar un sistema just que no asfixiï la classe treballadora catalana. Unim-nos per defensar el català a Catalunya però també a la Franja, a València i a Mallorca. Unim-nos per l'irrevocable dret dels pobles a l'autodeterminació. Tenim molts moitus per unir-nos. Jo sóc "català" pero em sento espanyol. Una raó de perque no m'ho sento es per el idioma. El català, la manera de parlar-lo o de escrivir-lo no m'agrada gens i ademes, es massa complicat. L'altre raó, es perque volem la independencia per l'economia, quan els de l'Àfrica no tenen res i aqui de tot A tu se te'n fot Catalunya i els catalans. Demostres la teva 'catalanitat' com demostraries la teva pertinença al Congo, defensant l'ocupació, la cultura dels colonitzadors i retent vassallatge als seus símbols nacionals (talment fas lloant la selecció espanyola) i escrivint en castellà. Carles, #30 LOLA, BARCELONA. 25/06/2012 - 13:09 El Cristi te raó, però la gràcia es que ho diu com si fos negatiu. Ell se sent portuguès i alguns del barça catalans!!! Tal i com jo!! i cada cop renego mes d'españistàn!!!
Pero fantasmona ,si referéndum ya habéis hecho ,que estáis contando todavía los votos? O los habéis amagao,y nuevamente el Cesc ,el Pique,el Xavi ,el Valdés , gracias por que no hay dos sin tres, a levantar la tercera de la roja,y deja ya esa manía persecutoria con españistain PD. Cadascú que se senti d'on vulgui (no cal ser ordianri), estic d'acord, i no estem en una autèntica democràcia perquè el poble català encara no ha pogut donar el seu parer vers la independència en referèndum. PD: avui he fet la bona obra del dia contestant a una antisocial. #29 Fran, Llinars. 25/06/2012 - 12:50 Mireu que maco en Xavi...
#28 Ben, Reus. 25/06/2012 - 11:49 Si els seus avantpassats, al segle XVII, no haguessin tingut els collons d'engegar Espanya a rodar, ell avui seria també oficialment espanyol. I sabent com li agraden els diners, també jugaria amb molt de gust amb la "roja" a canvi d'un bon feix de bitllets oblidant la seva condició de portuguès.
#27 sócrates, Girona. 25/06/2012 - 11:47 Cristiano Ronaldo, lo importante en esta vida no es saber, de que nación es uno, sino saber quién es su padre, creo que tú lo andas buscando.
#27.1 Gabriel, tu fas menys que les putes en quaresma. #26 Josep, barcelona. 25/06/2012 - 11:42 Es possible que sigui fins i tot cert.
#25 Alba Miserachs, Barcelona. 25/06/2012 - 11:42 Clar que ets sents portugués, ruc, i per la mateixa raó ells se senten catalans. Potser que repassis la història i vegis quina loteria va permetre que avui tu no siguis espanyol de passaport, i ells sí. Tenir tants calers i seguir sent un enze...Que atrevida és la ignorància!
#24 Javi, Barcelona. 25/06/2012 - 11:33 Pues no es eso lo que opinan la mayoría de subnormales independentistas.
#23 jan, bcn. 25/06/2012 - 11:30 per un cop i sense que serveixi de precedent, molts ànims Cristiano Ronaldo, aviam si els hi en fots 5!
#23.1 pep, manresa. Tens raó però si guanya portugal no hauem d'aguantar la bandera del colonitzador penjada per uns quans balcons (menys dels que ells voldrien, per cert) . La qüestió és que algú ha de guanyar. Jo crec que hauries d'anar amb el que et causi menys molèsties després.Jo ho tinc clar. #22 Sebastia Dalmau, Barcelona. 25/06/2012 - 11:27 Oh! Ah! CR7 ha vist la llum!
#21 Vicen, Bcn. 25/06/2012 - 11:26 Cuidado Cristianet. Te explico, en Madrid, puedes decir que son extranjeros, ganan por los arbitros, aburren a las vacas y están en decadencia si juegan con el Barcelona cuando juegan con España pasan a ser buenos españoles, de gran calidad y no les gusta que un portugues se meta con ellos
#18 Joan, Barcelona. 25/06/2012 - 10:49 Tothom sap que els jugadors del Barça juguen amb la roja per diners i per evitar-se problemes amb les lleis espanyoles, que no donen alternativa ni permeten seleccions catalanes. Només faltaria que, a més, haguessin de sentir-se espanyols sent catalans.
Yo soy catalan, pero ante todo, Español. Al igual que tu, tu familia y tus amigos. Y si tienes alguna duda, coje tu DNI ( Documento NACIONAL de Identidad ) y en caso que te hayas olvidado, te pone una chuleta donde has nacido y un bonito escudo, del cual tu representas y formas parte. AJO Y AGUA! :) #14 llorenç, girona. 25/06/2012 - 10:31 Que alguien le diga a éste tío que su Portugal pertenece a la nació de Hispania... o sea: España.
#14.1 Tú, inútil, lo que sí es un delirio y de los gordos es la mierda esa de los "Paisitos Catalanes". Eso sí que es una alucinación de mentes calenturientas. Hispania no ha estat mai cap nació, era una província de l'Imperi Romà. La unificació hispana és un deliri castellà que no pot complir-se per la senzilla raó que a la península hi ha sentiments nacionals molt distints: andorrans, catalans, bascos, britànics... Què vols, una guerra civil? #13 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 25/06/2012 - 10:14 Quan, d'una banda et paguen 300.000€ de prima si guanyes un campionat, i per l'altra et multen si et negues a jugar en aquesta selecció vermella, no és gens estrany que acceptin el que hi ha. A qui no li agraden els diners?
GUIM, nadie duda de que los jugadores de Barça jugarian gratis con una hipotetica seleccion catalana. #12 nivram, sant feliu de guixols. 25/06/2012 - 10:03 Qui és aquest merda per fotre's en sentiments patriòtics?
#11 Dreik, Bcn. 25/06/2012 - 10:01 Ara t'escolto Cristiano, la primera cosa certa que dius mai //*//
#9 elnuma, bcn. 25/06/2012 - 09:52 Cristiano no se refiere a los jugadores del Barça. Por una vez que no se refiere a Messi y no creo que tampoco hable de los inmigrantes que juegan en el Barça. ¡Con papeles eso si!
#7 Cogorza humana, Mi casa. 25/06/2012 - 09:35 Bujquets fitxa per ERC? Es confirma? Català de l´any?. I Valdés?
#6 Tomppa, Sabadell. 25/06/2012 - 09:26 Una persona, qualsevol persona, qui juga per guanyar per un país que inventa noms del català a diferents regions, no deixa tothom a país valència a estudiar en llengua propi del país etc. es ben ben segur 100% ultra nacionalista espanyol i punt. A selecció espanyola només juga botiflers.
#5 cat51, cat. 25/06/2012 - 09:16 En Cristiano i el seu mestre Mourinho fan com els pagesos: Com més merda escampen millor és la collita. Tant li fa la pudor.
#3 jajajjaajjajaaja, Barcelona. 25/06/2012 - 09:09 da igual hombre el miercoles te vas a casa , o al circo
#2 josemiguel, El Prat de Llobregat. 25/06/2012 - 09:06 Si lo dice una voz tan autorizada,¿qué más hay que añadir?
#1 Gerard, Basilea. 25/06/2012 - 09:05 M´han dit que Bujquets va se tercer a les properes llistes de ERC !!! I Valdés va amb SI !!!. I Xavi NO va dir Viva España !!! No no no. Va dir Viva la Castaña !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Primera divisió 2012-13Equip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 FC Barcelona Reial Madrid Atlètic de Madrid Reial Societat València Màlaga Betis Sevilla Getafe Rayo Vallecano 91 81 72 59 59 54 52 47 47 46 ![]() ![]() Segona divisió 2012-13Equip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Elx Girona Vila-real Almeria Alcorcón Las Palmas Ponferradina Barcelona B Còrdova Sporting 77 69 65 65 65 62 60 56 53 52 ![]() ![]() Segona divisió B Grup III 2012-13Equip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 L'Hospitalet Huracán València Alcoià CD Olímpic Llevant B Nàstic de Tarragona Sant Andreu Espanyol B Vila-real B Llagostera 76 74 71 67 66 55 55 54 53 49 ![]() ![]() Tercera divisió 2012-13Equip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Olot Cornellà Europa Manlleu Figueres Terrassa Rapitenca Pobla Mafumet Gavà Gramenet 78 76 75 65 60 54 51 47 47 46 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Esports - Cristiano creu que els jugadors del Barça "no se senten espanyols"





























