Esports · 28 de Juny de 2012. 14:08h.

Guardiola dóna suport a la independència

L'exentrenador del Barça recolza la Marxa per la Independència que surt dissabte de Lleida

Guardiola dóna suport a la independència

Guardiola, quan va rebre la Medalla de Honor del Parlament

Els organitzadors de la Marxa per la Independència, que s'iniciarà el dissabte 30 de juny a Lleida per reclamar un Estat propi per a Catalunya, han anunciat que el fins ara entrenador del Barça, Josep Guardiola, els ha fet arribar el seu suport.

En trobar-se fora de Catalunya, segons les mateixes fonts, Guardiola no podrà ser present en els actes d'inici de la Marxa per la Independència, on sí hi intervindran el cantautor Lluís Llach i el filòsof Xavier Rubert de Ventós, entre altres personalitats.

Després de la primera acció reivindicativa d'aquest dissabte a Lleida, on es llegirà un manifest i s'organitzaran actuacions diverses, la Marxa per la Independència celebrarà en les pròximes setmanes centenars d'actes arreu del territori català. Els organitzadors pretenen culminar la iniciativa amb una concentració multitudinària a Barcelona el proper 11 de setembre, coincidint amb la Diada de Catalunya.

104 Comentaris

Publicitat
#50 Josep grasals, paris, 03/10/2012 - 23:01

l'independentisme català és absurd, sóc un català orgullós de ser espanyol

#49 aramburu, bcn, 30/06/2012 - 09:51

Deu vendre be l´independencia ara, perque aquest tiu es molt educat, molt de principis, molt amic de lluis llach, lector de miquel marti i pol, pero jo sempre em quedare amb les abraçades de cor que es feia quant jugava amb la seleccio espanyola amb el camacho, llavors li anava molt be amb espanya.

#49.1 Laura, Vila de Gràcia, 30/06/2012 - 15:39

O jugava amb espanya, o es quedava sense jugar mundials, olimpíades i eurocopes. SI hi hagués hagut selecció catalana internacional hi hauria jugat, no pas amb espanya. Puyols, Guardioles, Piqués... són catalans però també professionals. Hi ha el que hi ha.

#49.2 angel, cardedeu is not ecspain, 30/06/2012 - 17:40

Mira noi, ECspaña es un pais de dictadura, si renuncia jugar la selección ECSpañola li treuen la fitxa i no podrán jugar en cap equip.

#48 El azote de los necios, Barcelona, España, 29/06/2012 - 14:40

No me gusta lo que piensas Guardiola, pero te respeto, porque eres educado, no como la mayoría de los separatistas.

#47 I això és notícia? , Barcelona, 29/06/2012 - 12:01

I això és notícia? És la mateixa posició de la majoria dels catalans. Només 1 de cada 5 hi estan en contra i són, de manera clara, una minoria. Respectable! Només faltaria. Que nosaltres no som com els espanyols. El darwinisme lingüístic, cultural, social i fins i tot sentimental és cosa d'ells.

#47.1 manel, lleida, 01/07/2012 - 18:30

i com pot ser que els partits independentistes no tenen majoria???? i dius 1 de 5...jajja , mentiders i manipuladorssss

#46 Jose Manuel, Madrid, 29/06/2012 - 11:53

Creo que a Guadiola le puede un mal entendido amor a su tierra por encima del buen juicio (como a muchos catalanes). Aunque es verdad que yo no he ganado una montaña de torneos de futbol, así que igual debería estarme callado.

#46.1 josemiguel, El Prat de Llobregat, 29/06/2012 - 12:37

¿Qué tiene q ver el haber ganado títulos de futbol con el derecho a opinar?

#46.2 Gerard, Barna, 29/06/2012 - 12:52

Per a amor mal entès el que tenen força espanyols cap a Catalunya, quelcom que "pertenece a España, es de España, etc". És a dir, posessió, domini, imperialisme, "la maté pq era mía", "son España pero q hablen español"... Autèntic amor psicòpata i malaltís. Nosaltres només volem la llibertat.