Esports · 23 de Maig de 2013. 19:40h.

La 'revenja' de l'Espanyol

El club 'contraataca' amb un vídeo on passegen una bandera blanc-i-blava per tot Barcelona

El RCD Espanyol ha contraatacat amb un vídeo on passeja una bandera blanc-i-blava davant dels principals monuments de Barcelona, en resposta a campanya publicitària a l'estàtua de Colom, que llueix la samarreta del FC Barcelona.

Així, l'entitat presidida per Joan Collet ha realitzat un vídeo que en principi és per encoratjar l'afició espanyolista per al proper partit davant el Barça. "Que ho vegi tot el món, vine i guanyem el derbi!", és el lema del vídeo.

A la cinta es pot veure imatges de la Sagrada Família, la Pedrera, les fonts de Montjuïc, l'Estadi Olímpic, la torre Agbar o el monument a Colom saludats amb una bandera de l'Espanyol.

El RCD Espanyol té previst fer el passadís als jugadors del Barça, com a reconeixement al nou campió de Lliga, però les penyes de l'entitat es giraran d'esquena quan es produeixi aquest fet abans de l'inici del partit del proper diumenge.

El monument a Colom, en una imatge del vídeo del RCD Espanyol

40 Comentaris

Publicitat
#18 Marc Sabatés, Barcelona Catalunya //*//, 24/05/2013 - 22:03

Visca Barça de Catalunya //*//

#16 D'aquí, Girona, 24/05/2013 - 14:14

Pericos, si tanta enveja teniu, demaneu a l'alcalde de El Prat que us deixin penjar la vostra semarreta a la torre de control de l'aeroport ( que per demarcació us correspon).

#16.1 JORDI, BCN, 24/05/2013 - 15:59

D'AQUI. PRIMERAMENT ANIMA AL GIRONA QUE ES L'EQUIP DEL TEU POBLE. I DESPRES XERRA.
2- L'ESPANYOL ES I SERA DE BCN US AHGRADI O NO .I MIRA CREC QUE EN VES DE COLON PODRIEU FER UNA ESTATUA AL COSTAT DE EL ORINAL DE PROSTITUTES Y TRAVOLOS QUE ES EL QUE EL VOSTRE CAM ESTA RODEJAT.

#15 Munich 07, Munchen, 24/05/2013 - 13:21

Enric, soci3xxx, Raquel Duran, Alba ,etc. OING OING OING. Visca l´Espanyol.

#15.1 Enric, Barcelona, 24/05/2013 - 15:40

#15

Comentari digne de cert sector perico, enfortit pel resentiment. No dones per més? Amb onze anys ja et deixen internet a totes hores?
Com va anar l´altre dia el reportatge de TV3 sobre la vostra no-victòria amb el Leverkusen? Com que guanyeu poc, us fan reportatges per tot: No us queixareu!

#14 Gerard, Basilea, 24/05/2013 - 10:51

Purqueeeeeeee les notícies de l´Espanyol són les més llegides i comentades??? Purqueeeeeeeee. Culerdos ressentits !!! jojojo. Quina pena em fan tots i totes. Pobrets. Que es fan del Far$a per no sentir-se tan desgraciats. Gafitas !!! 4 ojos !!!. Colleja !!!

#14.1 soci 3xxx, bcn, 24/05/2013 - 11:26

Gerard, mira si en sou de pocs el pericos que nomes tu t`entretens en escriure aqui Ves i entrenat a posarte de cul, per no veure al campio, al millor el que no os deixara que segueu ningu en aquets esport, ni en cap altre. Tv3 esta estudian de treure el Hat trink espanol, per que no mes el veus tu

#14.2 Gerard, Basilea, 24/05/2013 - 13:18

Qui ets?.

#13 soci 3xxx, bcn, 24/05/2013 - 10:49

Això esta mol be, però quanta gent i surt?, jo no el penso mirar(soc soci del Barça),però segur que coma mol surten quatre gats; perdo quatre ?periquitos?. Ames diuen, per que o vexi tot el mon, quin concepte tan petit que tenen del que es el mon!!!