Esports · 29 de Juny de 2012. 12:28h.

L'Hospitalet també aposta per 'la Roja'

Instal·larà una pantalla genagant patrocinada per l’empresa Fomento de Construcciones y Contratas

L'Hospitalet també aposta per 'la Roja'

Pantalla gegant en honor a Jordi Alba

L’Ajuntament de l'Hospitalet promou la instal·lació d’una pantalla a la plaça de Francesc Macià, a Santa Eulàlia, per seguir diumenge la final de l’Eurocopa 2012. La pantalla estarà patrocinada per l’empresa Fomento de Construcciones y Contratas.
 
Estarà situada a la plaça de Francesc Macià, de Santa Eulàlia, per poder veure la final de l’Eurocopa 2012 de futbol entre les seleccions d’Espanya i Itàlia. La instal·lació de la pantalla lluirà l’eslògan “L’Hospitalet amb Jordi Alba”, per donar suport al jugador riberenc.

La pantalla panoràmica d’alta resolució, de 5,4 x 3,6 m, s’instal·larà a la plaça de Francesc Macià perquè tothom que ho vulgui pugui seguir la final de l’Eurocopa 2012. El partit començarà a les 20.45 hores de diumenge.

12 Comentaris

Publicitat
#8 kimet, bcn, 29/06/2012 - 18:42

Curiosament el PSC fa lo mateix que opina el PP, aqui, a euskadi i al tribunal constitucional. Quina casualitat oi?

#7 Josep, Manresa, 29/06/2012 - 18:24

La Roja NO, és la selecció de moltíssims Catalans. Els de la ROJA, prohibeixen a Catalunya tenir la NOSTRA Selecció Catalana de Futbol.Hem de ser Espanyols " por cojones". FORZA ITALIA. Piqué fes un gol o deixa'l fer a la porteria ROJA. S'ho mereixen.

#6 Marina, L'Hospitalet, 29/06/2012 - 14:11

Primer: això de que FCC assumeix el 100% del cost de la pantalleta no és ben bé així: i la seguretat? i la neteja?
Segon: és molt cínic això de montar una pantalla gegant davant la seu dels mitjans de comunicació que l'ajuntament ha tancat sense miraments
Tercer: ara a L'H es fa el que diu PP i PxC?

#6.1 JOan, Bcn, 29/06/2012 - 18:42

Demagoga ! no hay gastos de limpieza cuando gana el Barça?

O en las verbenas de Sant Joan?

#5 Font Cuitora, La Llacuna, 29/06/2012 - 13:36

Mentre a Catalunya no sigui possible instal.lar pantalles gegants per veure la Selecció Catalana, perquè aquests de la Roja no ho consenten, això d'Hospitalet serà una indignaitat.

#4 Xavier V, Barcelona, 29/06/2012 - 13:15

No han trobat cap hospitalenc que hagi fet més mèrits per ser homenatjat que el Jordi Alba?? Això és un insult al poble de l'Hospitalet del Llobregat!

#4.1 Gerard, Barna, 30/06/2012 - 12:53

Només és populisme de baixa estofa, però no cal faltar al Jordi Alba tampoc.