|
24 de Juliol de 2011. 21:45h. 431 comentaris ![]() 42982 lectures ![]() ![]() "Que os den por culo catalanistas fascistas" El pare de Jorge Lorenzo amenaça amb anar "por las malas" contra els "payasos catalanes" ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() En el perfil a facebook de Chicho Lorenzo, pare del pilot mallorquí Jorge Lorenzo, s'escriu que "hay tres clases de pancas catalogados. Los vividores del catalanismo, esos que chupan de las subvenciones. Los tontos que se creen las mentiras del catalanismo que les inculcan los vividores del catalán y por ultimo los que sienten un odio irracional hacia España". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #260 NaranjasCapa, Valencia. 28/03/2012 - 22:02 ¿Que harían los catalanes si los aragoneses hiciesen con ellos lo mismo que ellos intentan hacer con los mallorquines?
#259 catalan, Ripoll. 21/02/2012 - 23:19 verdaderamente, no se como se le puede hacer caso a un "personaje" como este, que cree que el valle de aran no es Cataluña, o que los catalanes queremos a los baleares o valencianos para los gastos de la independencia.
#257 Xavier, Girona. 31/01/2012 - 18:17 Sr. Lorenzo,
La primera vez que la palabra Cataluña aparece escrita en catalán es casi en el siglo XIV. Soy valenciano, conozco nuestra historia y nunca había oído de ningún Jaime I de Cataluña. ¿Estás seguro que no te has confundido de territorio? #256 enrique, balaguer. 26/01/2012 - 19:00 Los que intentamos tender puentes ,con esa clase de comentarios lo tenemos francamente mal. Lástima! Por suerte habemos gente que no comulgamos con esta manera de proceder ni de pensar y confío que a la larga conseguiremos instaurar la cordura.
![]() #260 NaranjasCapa, Valencia. 28/03/2012 - 22:02 ¿Que harían los catalanes si los aragoneses hiciesen con ellos lo mismo que ellos intentan hacer con los mallorquines?
#259 catalan, Ripoll. 21/02/2012 - 23:19 verdaderamente, no se como se le puede hacer caso a un "personaje" como este, que cree que el valle de aran no es Cataluña, o que los catalanes queremos a los baleares o valencianos para los gastos de la independencia.
#257 Xavier, Girona. 31/01/2012 - 18:17 Sr. Lorenzo,
La primera vez que la palabra Cataluña aparece escrita en catalán es casi en el siglo XIV. Soy valenciano, conozco nuestra historia y nunca había oído de ningún Jaime I de Cataluña. ¿Estás seguro que no te has confundido de territorio? #256 enrique, balaguer. 26/01/2012 - 19:00 Los que intentamos tender puentes ,con esa clase de comentarios lo tenemos francamente mal. Lástima! Por suerte habemos gente que no comulgamos con esta manera de proceder ni de pensar y confío que a la larga conseguiremos instaurar la cordura.
#254 ED, Valencia. 16/11/2011 - 04:53 Yo no se por que entrais altrapo,a los pancatas enValencia no les hacemos ni caso.no veis que se envaletonan yse sienten importantes.No hay mas aprecio que el desprecio...el resto es darles cancha,que sigan en su burbuja mental de dos neuronas la del si y la del no.El resto de catalanes son otracosa
#253 SEXMACHINE, LOL. 09/11/2011 - 10:39 catalanista ijo de puta si quereis la independencia luchad por ella cabrones haver quien gana catalufos de mierda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y que viva ESPAÑA!!!!!!!!!!!
LO de catalufos de mierda se lo dices a tu puta madre.Soy catalan pero defiendo una España unida,es muy facil calentarse la lengua sin tener ni idea de nada,ten por cuenta que Catalunya es el motor economico de España,ysi quieres que luchemos la guerra es lo mio #252 Wilhelm Kurtz, Barcelona. 03/11/2011 - 13:02 Culé de mierda... Imperialistas... Catalanes vividores del cuento... No solamente mentiras infundidas por ver demasiado la televisión y salir poco de casa a leer y estudiar, también motivos para que los catalanes tengan el derecho a reclamar su justa libertad. Toda nación tiene derecho a ser libre.
#251 miquel, barcelona. 19/10/2011 - 18:28 mare meua, la gent cada vegada està pitjor, OBRIU ELS ULLS I FEU-SE MAJORS.
#250 barza, putalorenzo@gmail.com. 19/10/2011 - 15:08 CALLA CULE DE MERDA
#248 Mar, Valencia. 12/10/2011 - 01:11 Totalmente de acuerdo , no lo podias haber expresado mejor....en Valencia hemos sufrido ese catalanismo durante mucho tiempo, en las escuelas y sobre todo en la Universidad, pero la gente de la calle lo tiene claro.....q se independicen, pero q nos dejen a los demas en paz!..
Nosaltres (almenys jo) no volem annexar els altres regnes de la Corona d'Aragó sinó que volem una Catalunya lliure de feixistes i falangistes castellans. Si ell se sent mallotquí, jo em sento català, si ell vol el mallorquí a Mallorca jo vull el català a Catalunya. #247 Albert, Madrid. 26/09/2011 - 12:41 Veo que aqui os habeis unido toda la xenofobia catalana con la incultura castellana, que pena dais y cuanta mas que vais a dar en cuanto os coma la crisis a todos. asco de España
#246 Luis, Valencia. 09/09/2011 - 02:04 El odio irracional hacia cataluña es lo que genera la conducta que teneis hacia el resto.
#245 Rosa, Barcelona. 08/09/2011 - 13:55 Que fino y educado resulta ser este "señor"... Vaya, aque se le nota que viene de buena casta...
#244 Justicar, Valencia. 07/09/2011 - 23:04 Pues no ha dicho nada que no se diga en otras partes de España de los catalanes, solo que en la version Mallorquina. Vamos, que lo unico que ha hecho es decir a las claras la descarada deriva que lleva Cataluña desde la entrada del tripartito de los cojones.
#243 bfff, Barcelona. 22/08/2011 - 07:27 I l'odi irracional cap a Catalunya, què, sr. Lorenzo?
#242 Sudepàmpol, Empordà. 07/08/2011 - 18:13 En primer lloc celebro que el fill, sigui, o almenys ho sembli, més assenyat que no pas ell.
#241 carlos, olesa. 03/08/2011 - 21:51 Este personage que mira las balanzas fiscales publicadas por su España y que despues hable.
las balanzas fiscales de que inculto mira el deficit que tiene tu comunidad toda la pasta que debeis se lo llevo calentito el tri partit tanto catalan tanta hostia teneis un gen diferente teneis razon el de la estupidez que os folle un pez a turquia perdon cataluña es que ya no se quien vive ahi #239 Xonix, Ribes. 01/08/2011 - 21:40 Sr.
#237 jordi, Barcelona. 30/07/2011 - 17:26 La veritat és que té raó, els pancatalanistes són/sou odiosos però jo en faria servir paraules malsonants per alimentar el vostre odi irracional contra el nostre pais que no és un altre que Espanya. Aneu a menjar el cul als vostres polìtics però quan hi acabeu deixeu a la resta en pau. Gràcies
#235 Ramon Llull, Barcelona. 29/07/2011 - 06:08 Un veritable intel·lectual....Sense comentaris...És curiós que ell, en la seva profunda ignorància, no sap, si més no, que representa al perfecte nacionalista espanyol. El meu consell: més estudiar Història i adquirir certa Cultura i menys viure dels ingressos econòmics del teu fill
#234 Josep-Lluís G., La Font de la Guatlla. 28/07/2011 - 17:13 ...XENOFÒBIA anti-catalana, incitació a l'odi i la violència. Ni més ni menys¡
Eres bobo. La incitació al odi ve d'aquest tipus de notícies... "esport"? Això no és una notícia esportiva. Xenofòbia la que tenen els pancatalanistes amb els seus quan no pensen com ells i amb la resta d'Espanya, tot i que forma part d'un mateix tot. #233 ahn, Palma de Mallorca. 28/07/2011 - 11:15 Suscribo TODO lo que dice Chicho Lorenzo del Condado Catalán, como mallorquín y español que soy, quiero públicamente defender nuestro REINO frente a las pretenciones maxistas de un rácano Condado. " ¡¡¡ Visque Mallorque y es mallorquíns !!!.
#231 for, barcelona. 27/07/2011 - 21:23 Es muy gracioso que a la que a uno que te quiere imponer que digas algo en una lengua en un medio libre de comunicación le digas que eso es fascista enseguida él y sus colegas se te echan encima, cuando en realidad habría que echarse encima de él.
#230 Alejandro Villa, Madrid. 27/07/2011 - 15:42 LOS CATALANES SON LA MIERDA DE LA MIERDA.
TE VOY A ESCRIBIR EN TU IDIOMA, PORQUE ERES TAN ESTÚPIDO QUE NO ME VAS A ENTENDER, TODO LO QUE HYAS QUERIDO DECIR CON ESTE COMENTARIO, NO HA SERVIDO, POR DECIRLO DE ESTA FORMA, LA RAZÓN LA TIENE QUIEN DA BUENOS ARGUMENTOS, NO QUIEN PIENSA QUE ESPAÑA ES LA MEJOR. Els madrilenys no. Jo conec a molts i puc asegurar que estic molt orgullós d'això. En canvi si que puc dir que tú ets el major cagarro-psicó pata. Ets un desequilibrat. Tens un seriós problema però no cal que vagis al metge, ets irrecuperable per la humanitat. #229 for, Barcelona. 27/07/2011 - 13:30 Una opinión como cualquier otra, expresada impusivamente sin contener el lenguaje a veces primario, pero no por ello se ha de menospreciar el contenido. Que la verdad es que bastante razón tiene, y, más que razón, falta hace que la gente vea que existen otras posturas, como ésta.
#228 josep, barcelona. 27/07/2011 - 13:22 el primer que hauría de fer per defensar la cultura de les Balears es parlar-ne la llengua...tot i que ni el seu propi fill el pot veure veig que te una bona claca fatxa a ses illes...
#227 josep, d. 27/07/2011 - 13:17 si vol defensar la cultura de les Balears que comenci per parlar-ne la llengua...es un pobre home del que el seu propi fill passa...pero veig que te una bona claca fatxa a ses illes...
#226 Priede, Mahón. 27/07/2011 - 13:07
#225 Priede, Mahón. 27/07/2011 - 12:03
#222 Tomàs, bcn. 27/07/2011 - 10:32 Em fa gràcia que parlin d'imperalisme català i d'invasió quan tenen la illa entregada als alemanys
#221 joan, Igualada. 27/07/2011 - 01:06 diu k un 20% no saben el k volen, i es posible que un % si que vulgui la independencia.En 2n lloc que no parli dels valencians,pk gen com la gosa sorda,obrint pas, etc a alacant i castello hi ha gent que la vol! Si no sap les coses k s'informi i llegeixi.
#220 Montse, Sabadell. 27/07/2011 - 00:46 HEM DOL EL COR quan viug que germans renegan de les seves arrels, ni els catalans volem mallorca ni valencia, l'únic que volem es que es reconeixi la notra cultura i el nostre esforç com a grans trebelladors i lluitadors, ja se que hi han molts mallorquins que renegan a la seva cultura.
#219 Rosa, Lleida. 26/07/2011 - 23:25 Que ens fotin fora d'una vegada i s'hauran acabat tots els problemes
#218 Sergi, Barcelona. 26/07/2011 - 22:20 En el fons quest home te rao...deixem Valencia i Mallorca, i treballem per nosaltres. No hi ha mes que veure els resultats electorals. Catalunya i apadeu!
#215 Mercè, Lleida. 26/07/2011 - 19:42 Com més escolto i llegeixo espanyolistes (Chichos Lorenzos, Ciudadanos, neofatxes, i d'altres espècies) que no paren d'acotrinar arreu del que sóc i el que he de ser, més convençuda estic que a Espanya no només ja no hi tinc lloc, sinó que sempre hi serè una ciutadana de segona.
#213 Joanjo, bcn. 26/07/2011 - 15:55 A Barcelona parlem barceloní i no català. Barceloní sí, català no.
#212 JUAN VILLAMON, Sabadell. 26/07/2011 - 15:44 No hi ha més tonto que aquell que ho diu i a més a més o fa. En difinitiva, és l'imbecilitat d'un pare devant del seu fill.
#211 angel, Sevilla. 26/07/2011 - 13:09 Hola a tots, estic a Sevilla i volem Andalucia Independiente.
estic d'acord vols andalucia indenpendent val pero pagant lo que estem pagant els catalans d'impostos ja estic farta de pagar hi pagar perque altres visquin hi estic molt d'acord andalucia indenpente pero pagant lo mateix que paguem a catalunya.
Cucha, soy de Almeria y vivo en Sevilla, o sea que gandulismo son los PSOE´cs que quieren mas paro que trabajo. Y ahora nos toca pagar a Españal unos 5.000millones de tu bolsillo. ¿No es mejor que esos 5.000millones se quedaran en ANDALUCIA?, ¿no?. ZP y rey chupan de nosotros. INDEPENDÉNCIA Serás tu y algun descerebrado mas, quienes quieran una andalucia independiente.
#209 Xavier, Barcelona. 26/07/2011 - 12:52 Tanto odio hacia los catalufos... pues di a tu hijo que coja todos sus trastos y se vaya a vivir alli, que en Alella no lo queremos, es mas en Catalunya no lo queremos. Tanta mierda contra Catalunya para luego va con la moto pintada del Barça. El Barça representa Catalunya ignorante.
Xavier, crec que no tens raons. s'han de jutjar les persones pel que diuen i fan ELLS. He sentit alguna entrevista a Jorge Lorenzo a TV3 en la que lamentava no parlar català ja que malgrat ser mallorquí era de familia catellanoparlant, com ara es comprova. #208 Marina, Barcelona. 26/07/2011 - 11:54 Voleu dir que aquest home no es confón d'enemic?
#207 anna, salt. 26/07/2011 - 11:13 I aquest home per que està tant enfadat amb els catalans? de qué te por? qui es que li ha privat de les seus drets culturals, politics?
#205 Jordi, balears. 26/07/2011 - 09:19 Antigament no era obligatori portar casc,no? Aquest senyor va tenir alguna caiguda que li pasa factura.
#204 Rep, Saforcada. 26/07/2011 - 09:10 Però què ha de dir aquest foraster de merda del català i de les Illes. Que se'n torni a Caracas, a Espanya o al cau d'on hagi sortit.
#202 Francesc Díaz i Marsà, Barcelona. 26/07/2011 - 02:52 Com es pot ser tant ignorant i descerebrat i que no se li caigui la cara de vergonya ?
#201 Xisco, Montreal. 26/07/2011 - 00:58 Todavía me acuerdo la panzada de reir cuando el catalán Dani Pedrosa le echó dos cojones y se calzó la camiseta de Espanya que Lorenzo no tuvo huevos de ponerse "por respeto". Jua jua. Pero también será un traidor como Gasol y tal... pardales que sois unos pardales :)
Una cosa no quita la otra, se puede ser Catalan y catalanista y respetar lo demas. #200 Ciutadà català, Catalunya lliure. 26/07/2011 - 00:45 S'ha d'anar amb compte amb aquests extremistes espanyolistes, no sigui que es repeteixi una desgràcia com la de Noruega...
#199 JOSE MANUEL, VALENCIA (BENICALAP). 26/07/2011 - 00:36 ¡¡¡OLE LOS COJONES DE ESTE HOMBRE!!!
#198 Faithless, Barcelona. 25/07/2011 - 23:59 I tot això ho diu, lògicament, parlant en castellà. Quina manera més curiosa de defensar aquesta inventada llengo baleà.
#197 adriams, Barcelona. 25/07/2011 - 23:45 i quin interès informatiu té el que pensi el pare d'algun famòs?
#195 Pimpollo, Vic. 25/07/2011 - 23:18 Jorge Lorenzo me cae fatal porque es forofo del aspersores. Que gane Stoner! No! Pedrosa que tampoco gane
#194 niguasuan, Mallorca. 25/07/2011 - 23:14 Jo he nascut y he viscut sempre a les balears, els meus pares son peninsular y no hem consider forastera.,el que no puc entendré es que encara en aquest segle hi ha gent tan limitada de ment.
#193 JordiB, Palma. 25/07/2011 - 22:58 Aquests espanyolistes estàn sonats, com una regadera vaja. Sort que el fill ha sortit més normal que el pare.
#191 JM, Barcelona. 25/07/2011 - 22:52 Bueno, ahora jode ver la paja en ojo propio....
#188 xavier, El Papiol. 25/07/2011 - 22:40 Bé, suposo que aquests comentaris son gratuïts, no son apologia de res, no inciten a l'0di, etc...i així anar fent.
#187 Gertrudis, Lleida. 25/07/2011 - 22:32 M'agrada molt aquest home. És maco, viril i ha dit veritats com punys, Visca Catalunya i mori lo catalanisme!
#185 Vicente Orio, Barcelona. 25/07/2011 - 21:57 Lorenzo habla siempre de CATALANISTAS, no de CATALANES. Y tiene toda la razón, los catalanes somos cojonudos y los catalanistas... preguntadle a Lorenzo.
#184 Font Cuitora, La Llacuna. 25/07/2011 - 21:48 Franco ja fa anys que va morir, però el franquisme sociològic evidentment és ben viu encara.
#183 francesc monfort, barcelona. 25/07/2011 - 21:44 Chico tu hijo sera un crak de las motos pero tu no entiendes nada de los catalanes y lo mezclaz todo. Para pronuciarse tan rotundamente primero hay que conocer un poco de lo que se habla...y por lo que se ve tu no tienes ni puta idea de lo que es catalunya y los catalanes, utilizando tus palabras.
Wasaman , catalanistas quieres decir todas aquellas personas que sus padres abuelos , bisabuelos y ancestros no han nacido en catalunya , no ? es decir los que tienen la gran mayoria de su generacion catalana no son catalanistas y los que no lo son si #182 contdown, Barcelona-Wembley. 25/07/2011 - 21:30 El que no entenc es que si Catalunya viu d'Espanya (només els bojos ho pensen) quin problema hi ha en lliurar-se d'aquest feixuc fill?
#181 amb dolor des de Catalunya, barcelona. 25/07/2011 - 21:25 com exforaster peninsular, que es com amb carinyo ens anomenant el conjunt dels Balears, us demano que sortiu a contestar la difamació de aquest home ,crec que durant molts anys tots junts erem concients de la nostre mutua lluita colonizadora per part d españa vinga digue la veritat gracies
#180 Algú normal, Girona. 25/07/2011 - 21:23 Aquest element ja queda retratat, no cal comentar gaire res, però és curiós que aquests que defensen tant el mallorquí o el valencià no el parlem mai, mai ténen una deferència a la terra que els acull i els dona de menjar.
#179 Lluis, Banyoles. 25/07/2011 - 21:21 Cap independentista vol conquerir les Balears ni València. El que defensem és que el seu futur depengui de la seva lliure voluntat, cosa que per cert España els prohibeix. Que gasti la mala llet a una altra banda. Violent i curt, que perillós!
#178 Quina pena!, Barcelona. 25/07/2011 - 21:03 No us ho perdeu, aquest paio va nèixer a Caracas!
#178.1 #175 Antoni, Barcelona. 25/07/2011 - 20:32 Per què tanta agressivitat, aquesta és la qüestió. No hi ha ningú a Catalunya que dubti que les Illes i el PV són societats diferenciades i han de fer el seu camí, que vist amb realisme i pragmatisme els vincles són els que sorgeixen del veinatge, i prou.
#174 Horaci Bassats, Barcelona. 25/07/2011 - 20:06 Jo, el que voldria saber, és què opina Tomeu Penya de tot això. Si esteu d'acord, contesteu a aquest post.
#173 Pocasoltes, Barcelona. 25/07/2011 - 20:02 Felicidades,Cope,intereconomía, la razón, la Central Lechera y tantots otros terroristas de la convivencia: Lo estáis consiguiendo. Contra lo catalán todo vale. la pregunta es: ¿porqué será? El miedo, a veces es irracional, y cuanto más miedo, más irracionales nos volvemos. Nos falta cultura
Arturo, no tengas tanto miedo. Nosotros sólo os queremos hacer un favor. Puesto que estáis tan hartos ya de nuestra rebeldía , inoperancia y tonillo de superioridad, hemos decidido daros la oportunidad de independizaros de Catalunya. Pronto caminaréis solos. Visca Catalunya lliure JA! Te preguntas que ¿Por que sera? Pues no es por los medios que citas, no, sino que mayoría de valencianos y de baleares están hasta el gorro de ese pancatalanismo,absol utamente ridículo y ucrónico, que resulta ofensivo por las pretensiones pancas y por el tonillo de superioridad que os gastais. #172 joan, bcn. 25/07/2011 - 19:46 y tu hijo del barÇa!!!!!
#170 sergi, barcelona. 25/07/2011 - 19:32 este hombre lo que tiene que hacer es dejar de decir tonterias y aprovechar la situacion de su hijo para dar un poco mas la nota y salir en la tele o periodicos ,yo solo se que cuando tu propio hijo te echa de su entorno y no quiere saber nada de ti..es por algo...valla padre tienes que ser...
y no digo ninguna mentira,todos los moteros saben que te ECHO,asi como suena de su lado,solo tenias que verle la cara cuando gano el mundial y fuiste a saludarlo,lo unico q haces es perjudicarle a el,pero eres tan egoista q te da igual lo q le pueda pasar a el VERDAD.
#169 pep, bcn, cat. 25/07/2011 - 19:19 Aquest nomes es un estaquirot. Va canviant de parer segons li conve:
#168 pep, bcn, cat. 25/07/2011 - 19:14 Així els va als illencs que han abraçat aquesta mentalitat provinciana-madrilenya del pelotazo...es van venent l'illa als de fora. Clar, aleshores surt el servent que vol fer la pilota als nous amos. Per sort la majoria encara parla la seva llengua catalana sense complexes, i amb tota naturalitat.
#167 Valeria, Pedralbes. 25/07/2011 - 18:49 ...esposa y siempre han hablado un perfecto español y sin problemas. Quiero pensar que esto del catalán es una fiebre pasajera y todo volverá a la normalidad y se acabarán estos ridículos conflictos de adolescencia.
¡Huy, perdón! que eres de Reus. Reus-París-Lo ndres. ¡Qué señorí o! tiene su Carrefour, su Lidl, su Plus ¡no os falta de nada! ¡aún dudo si ir a Londres o a Reus de compras! anda, ve a coger avellanas y deja a las personas decentes en paz. #166 Eduardo González Palomar , Manlleu. 25/07/2011 - 18:45 -El timo nacionalista-
#165 Crosta, bcn. 25/07/2011 - 18:45 Aquets Mallorquinistes de soca arrel, que es veu que el mallorquí s'escriu com el castellà, haurien de saber que a mallorca hi ha restaurants on no deixen parlar el mallorquí. Dit per la cuinera del restaurant on vaig dinar ara fa 3 anys al preguntar-li com és que tot estava en alemany i castellà.
#164 Valeria, Pedralbes. 25/07/2011 - 18:41 No estoy de acuerdo en el empleo de un lenguaje tan áspero, pero, en el fondo, tiene toda la razón. Y el caso es que los catalanistas no son así cuando los tratas personalmente. Cuando estaba casada con mi anterior marido, hace unos años, traté a Arturo y Helena y a Juan (ahora Jan) y su anterior..
Aquesta Valeria em recorda una veIna que quan veia el meu germà petit, de mesos, ens deia: pero no le hablen en catalán, no ven que no les entiende? #162 Crosta, bcn. 25/07/2011 - 18:29 Les Illes i València ja estan perduts. Ja els està bé subvencionar sous "sumptuosos" (dit per López Casanovas) i ells a malviure. ës el seu problema. El nostre és que aqust discurs no prliferi a cas nostra.
#161 Joan, Baix Llobregat. 25/07/2011 - 18:27 Doncs jo, que sóc català de tota la vida, d'un poble del del Baix Llobregat, no em trobo enlloc tan a gust com a les Balears, on hi ha zones on el 80% parla català, per exemple Menorca. Ja m'agradaria a mi que al Baix Llobregat el 80% fos tan català com a Ses Illes.
#159 Joan, Collbató. 25/07/2011 - 18:25 L'únic que aconseguirà aquest pobre fanàtic ignorant, és que quan el seu fill vingui a córrer al circuït de Catalunya s'emportarà una esbroncada monumental, i si es passa gaire més de la ratlla, potser també una pedregada. Aquí també estem pensant a passar a l'acció directa.
#158 Mercè, Lleida. 25/07/2011 - 18:24 Quin senyor més mal educat. Sembla que el seu fill té més cap, o al menys sempre ha parlat força bé, fins ara. Deu ser a causa del nazionalisme espanyol que pateix.
#157 Martí, Argentona . 25/07/2011 - 18:07 El problema a Mallorca el ténen els espanyols. Els mallorquins de soca arrel no ténen cap problema amb els catalans. Jo he estat a Mallorca i he vist com els colons espanyols odien que els mallorquins parlin una altre llengua. Els fastigeja que tiguin una altra cultura El Sr. Lorenzo és d 'aquest.
Todos, mallorquines, catalanes, españoles etc somos herederos de una cultura y una lengua que a traves de los siglos ha pasado a ser patrimonio de todos los hombres,acaso no debemos nada a fenicios, romanos y arabes, nada en exclusiva es de nadie, todos somos un conjunto de lenguas, somos, humanidad #156 barthomeu, mallorca. 25/07/2011 - 17:54 tametex esteim mes que fins ets.. de sa vostre histori inventade d'es vostro intrusisma SOM BALEAS , CATALANS ni antes ni may ¿sebeu perque acaben ribant ses coses aquex punt? per que es pencatalenisma sa convertit emb allo que tant ha odiat sempre emb ello que tant mal mos fe a tots
#155 FLOST, BLANES. 25/07/2011 - 17:52 PIENSO QUE INSULTANDO ASI DE DESCALIFICA EL SOLO, QUE TENGA EN CUENTA QUE POR EJEMPLO MENORCA SE REPOBLÓ " AMB BONA GENT DE L'EMPORDÀ"
#154 Chicho Lorenzo, Mallorquín de Castilla. 25/07/2011 - 17:36 Volem triar lliurement el destí del nostre poble
#151 Ramon, Barcelona. 25/07/2011 - 17:13 El problema és que no fem prou pedagogia. Hauríem de fer més pedagogia.
#150 joan, formentera. 25/07/2011 - 16:39 tot en castella, aixo es defensar balears, ara lo pitjor es tenir que viure del fill
#149 blabi, bcn. 25/07/2011 - 16:35 Però, aquest al.lot és motorista o politic ?. Quina manera de parlar !!!. Per cert, és licit enviar-lo a prendre pel cul de la mateixa manera que envia a prendre pel mateix lloc als catalans ?
#148 lola, Palma. 25/07/2011 - 16:26 Quin és l'idioma balear? Suposo que deu ser el que parla aquest senyor, no? Jo que pensava que sse'n deia castellà... Potser és que està en contra de la unitat del castellà...
#147 Bernat, Barcelona. 25/07/2011 - 16:22 Quina ràbia aquests xarnegos! Qui és ell per parlar en nom dels illencs? si ell és un immigrant! primer que aprengui aquesta "llengua" que diu que parla i després que obri la boca, si ja em queia malament el seu fill...quina família!
#145 Jordi, El Masnou. 25/07/2011 - 16:08 El mateixos que abans ens deien rojos, ara ens diuen feixistes.
#144 Pere, Corbera De Llobregat. 25/07/2011 - 16:05 Te una petita part de raó. Jo soc independentista, però només miro per Catalunya. Això dels Països Catalans fa massa anys que va morir i no tornarà, i voler pensar que un valencià o un balear és com un català és ridícul. Amb tot el respecte cap els Valencians i els Illencs.
Pere, una cosa és la política i l'altra la llengua. Si els mallorquins i valencians volen seguir sent espanyols (caldrà que primer els ho preguntin en referèndum) doncs a mi em sabra greu pero mala sort. Ara bé, contra els atemptats a la llengua hi hem de lluitar tots plegats, sigui on sigui. julio jo ho sento per vosaltres però si es féssim eleccions conjuntes als països catalans tindríem un president de la confederació del PP. #143 Arnau Estanyol, Sant Boi. 25/07/2011 - 16:03 Aquest va predicant allò tan nacionalista espanyol i que diu... "¡¡MUERA LA INTELIGENCIA!!". La IRA traspua les seves paraules. Esta malalt. Ni cas.
#142 perroflauta, el purgatori. 25/07/2011 - 16:01 Si a mallorca es xerra es MALLORQUI, a Menorca, que ?, i a Eiviosa, i a Formentera ?.
#141 tas, la meca. 25/07/2011 - 15:58 Aquest paio és mallorquí de socarrel, ja es veu...
#140 Tomppa, Sabadell. 25/07/2011 - 15:56 Espanyols son una ema d'emes ... quin fastic fa espanyol que viu a fora i tenen odi contra llengues i cultures que no son seves ... fastic fastic i fastic!
#139 Marc, Sant Just. 25/07/2011 - 15:56 Doncs jo crec que el nostre odi a Espanya es del tot racional. Som plenament conscients dels motius, després de quasi tres segles de patir les seves prohibicions, extorsions, dictadures, constitucions, insults, boicots, humiliacions, mentides... es pot considerar del tot justificat.
#138 Marta, Barcelona. 25/07/2011 - 15:50 Y lo dice un mallorquín de pura cepa, no te jode...
#137 Jordi, Barcelona. 25/07/2011 - 15:30 D'on ha sortit aquest individu, d'una caserna falangista? Ha, ha, brutal, garrulisme Spanish style 100% pur, gràcies per existir!!!! Paco Martínez Soria Blas Piñar = Chucho Lorenzo, ha, ha, visca!!!
#136 Alicantino, Alicante Valencia ESPAÑA. 25/07/2011 - 15:14 Os volvéis locos cuando alguien del otro lado mea fuera del tiesto. Vamos, como las pirañas cuando cae una presa. Alguno de vosotros, se ha dado cuenta de que todo lo que está en este contexto es España, solo España y nada más?. Dejad de comportaos como paletos provincianos y ridículos de una vez
#136. Alicantion, mira qu' et envio la cabra drogada de la Legió i els seus ppollets. Visca Gibraltar i Perejil lliure d' alicantinos. No, ya, si a mi me parece muy bien lo que piense, pero en principio sus manera de hacer es bastante ofensiva. Que a mi particularmente me da igual, pero la imagen que da es de todo menos de persona "racional" . Sin saber a que se dedica, es poco inteligente ir publicando cosas así. O no? #135 Usul99, bcn. 25/07/2011 - 15:10 Aquest home és un simple mecànic nascut a Veneçuela i criat a Galícia. Donem-li la importància que mereix a a allò que digui sobre el mallorquí, Mallorca i Catalunya: la que li donaríeu a un simple mecànic estranger que, en 30 anys, no ha après la llengua de la terra que l'ha acollit.
#134 Vinçon, Barcelona. 25/07/2011 - 15:08 Este Lorenzo no es el que llevaba el escudo del Barça en el casco???. Jo us dic jo que amb el Barça no conseguirem mai l'independencia. Visca Catalunya sense cules!!!!!!!!
#133 Lluis, Barcelona. 25/07/2011 - 14:39 Em fa molta pena llegir aquesta mena de ximpleries quan la majoria de catalans sentim un gran apreci per tots aquells que parlen en catala en totes les seves variants dialectals.Que facin el que vulguin, si volen formar part d'Espanya, d'uns Països Catalans o independents, us estimem igual.
#131 Toni, TGN. 25/07/2011 - 14:31 Tinc una idea per aconseguir la independencia d'individus com aquest...enlloc de fer un referendum per si volem la independencia, en fem un per espanya a veure si volen els catalans...INDEPENDÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#130 Toni, TGN. 25/07/2011 - 14:27 1.Si el mallorquí es una llengua, el castellà es quedarà sense parlants!!!!!!!!...s'haurà de dividir en andalús, extremeny, canari, etc.....Jajajaajajajjaaja
#129 por favor, salvame. 25/07/2011 - 14:22 No nos engañemos: al Tea Party secesionista no os quieren en ningún sitio: ni en Baleares, ni en valencia, ni en España, ni en Europa, ni próximamente en Cataluña. Seguid así, os lo pido por favor.
A lo mejor el que no nos quiere eres tu. Puedes hacer como los españoles de verdad e invadirnos. O si no nos quereis nos podeis dejar ir, pero claro, luego contra quien ireis?Es una putada que en Catalunya haya catalanes (no todos son radicales, no todos son españoles, ni todos son independentistas) #128 josep, un que borda. 25/07/2011 - 14:07 defensa Mallorca i el mallorquinisme en espanyol? Que no sap aquest home qui va fer fora els àrabs de les Illes Balears? Sap perquè a les Illes Balears es parla CATALÀ i no àrab? Un inmigrant espanyol en terra balear que borda...
#127 Joan, Santa Susanna. 25/07/2011 - 14:07 Quina pena... crec que aquest home te massa temps lliure i molt molt poca feina!!!
#126 dudando, bcn. 25/07/2011 - 14:01 El independentismo y sus instrumentos están poniendo en peligro la catalanidad. La verdad, ha llegado un punto que no sé si indignarme o alegrarme.
#125 Sacacorchos, Alacant. 25/07/2011 - 13:52 Avui quan es llevi de dormir son fill ,li fotra una bronca que no sabe ni donde se va a metee.. Chicho un nom ven mallorquí per cert..Chicharelooo...desgraciat!!
#124 Gerard, Basilea. 25/07/2011 - 13:50 Un ALTRE CULER que es fica amb Catalunya !!!!!!
#123 HRC, BCN. 25/07/2011 - 13:33 I el seu fill no hi té res a dir d´aquestes bordades de son pare?. Trobo a faltar l´opinió del noi,doncs al cap i a la fi, és qui coneix tothom. Jo, a aquest individu tan patètic, no tenia el fàstic de conèixe´l.
#122 Manel, Cadaques. 25/07/2011 - 13:23 Aquest PORC si que viu del cuento i costa del seu fill. Per sort el Jorge Lorenzo no es tant SUBNORMAL com el seu pare.
#120 DEFENSAD, MADRIT. 25/07/2011 - 13:15 Quan els espanyols treuen la ràbia, que n'anem de bé els catalans.
#119 Mallorquí, Mallorca. 25/07/2011 - 13:07 MAI MOS FAREU CATALANS, A LA MERDA ETS PAÏSSOS CATALANS.
#119 Nooooooooooooooooo , si us plau que guanyaria el PPPsoe i encara tindriem que mantenir en Matas a la pressó. Nooooooooooo #118 Sebastià, Barcelona. 25/07/2011 - 13:06 Que fort!!!! Quin mal favor li ha fet al seu fill
#117 ¡y os pasará, más pronto q tarde!. 25/07/2011 - 12:59 ¡Ahora me gusta más Lorenzo! ¡Estoy harto de esta gentuza ultracatalanista que por pedir un aigua es capaz de humillar a una camarera e intentar ponerla en la calle! ¡Os merecéis todo lo malo que os pase!
#117.2 jan, tú vives en Cataluña, ¿no? Por tanto, sí, venís a nuestra casa a decirnos como nos debemos comportar. #116 Oriol, BCN. 25/07/2011 - 12:58 Però, a veure, aquest paio, si tant orgullós està del que ha escrit, i, segons diu, tantes adhessions ha rebut, per què c... ha esborrat els seus comentaris al FB?
#115 Català, no balear ni valencià., Barcelona. 25/07/2011 - 12:49 Aquest homenet no ha pensat en les conseqüències de les estupideses que diu (que com a tals, en tindran, segur). Només li diria que mirés el nombre d'estudiants de ses illes que venen a Catalunya, i en molt nombre a Barcelona, a cursar els seus estudis perque la universitat de Mallorca els fa riure
#114 assumpció cantalozella, santa coloma de farners-la Selva. 25/07/2011 - 12:25 És un problema d'incultura i de mala baba!
Senyor, no caigueu en la dialèctica Mallorca vs Cat. No veieu que es precisament el que estan buscant? Fer veure que estem en contra seva, quan no es aixi. A le Illes encara queda molta gent sensata a qui aquests carcamals no repsenten ni de bon troç. "Hem de ser motls lúcids" (Biel Mesquida) Sandra, feu amb Balears el què volgueu. Catalunya només lluita per la seva llibertat. Si voleu creure la línia tendenciosa que els castellans han usat per dividr els territoris de cultura compartida, vosaltres mateixos. Quedeu-vos a Espanya i avia'm quan temps sobreviviu! #113 emilio, a. 25/07/2011 - 12:15 pero que mania les dió a los catalanistas con los dichosos Paises Catalanes cuando el Rey Jaime I el Conquistador ni nació, ni se crió ni murió en Cataluña, menos aun iba a sentirse catalan. Hijo de Pedro II y Maria de Montpellier. Asumid la realidad, erais unos subditos mas de la Corona de Aragon.
Sembla que no ens tens ni idea. Si tanta entitat tenia la Corona d'aragó perquè no teniu una cultura pròpia basada en una llengua o identitat nacional? En canvi Catalunya, el Principat, va difondre la seva llengua i cultura fins a Tolosa. I recorda a Montpeller es parlava català, ignorant! #112 Pau, Alella. 25/07/2011 - 12:15 Veig que Don Chicho, aquest prodigi de la llengua balear, ha eliminat els seus comentaris del Facebook; això és de covard i diu poc de la seva "hidalguía española". E-notícies hauria de penjar les captures de pantalla. Molta gent de Solidaritat, intervenents en la conversa, les guarden.
Lo que es de covards es tenir que ensumar a ses pagines privades del FB per fer un atac personal a un "diari". No només es de covards si no que també es infantil. Axó no es un diari, axó es una fulla parroquial. MAI MOS FAREU CATALANS, A LA MERDA ETS PAÏSSOS CATALANS. #111 Jordi Tallaferro, Barcelona. 25/07/2011 - 12:10 Els historiadors diuen que Jaume I de Catalunya us va alliberar. Sembla que a Pollença us defensaveu dels pirates de la Mediterrània. Si preferiu ésser alemanys, demaneu el dret d'autodeterminació a España. No feu el joc als reaccionaris del PP!
#110 Txitxarit, Tehotiuacán. 25/07/2011 - 12:02 vaja, vaja, com se les gasten els seguidors del "meskunklup". Insignia d´or i brillants pels Lorenzo. Total ja la té fins i tot el Paquito el chocolatero.
#109 sisdesis, Barcelona. 25/07/2011 - 11:49 Caramba, pero que le pasa ha este Señor, supongo que se disculpará por tener un lenguaje, que no LLENGUA, tan elevado..., hombre Papá Lorenzo, con lo que le quiere a su hijo en Catalunya.., como me sale ahora con estas burradas.., diríase que sale del armario y se muestra tal y como es..., que pena.
#108 MAYORKIN, DE VALENSIA. 25/07/2011 - 11:43 SI SINYOR,EL MAYORKIN I EL VALENSIA NO SON LENGÜES DE ORIYEN CATALAN,VENEN DELS BISITANS INTERPLANETARIS DE PLUTÒN. NO MOS FAREU CATALLANS.
#107 Teresa, Lleida. 25/07/2011 - 11:38 Caram, Chicho
#106 mosatros els valencians, Valencia, Regne de Valencia. 25/07/2011 - 11:36 Chicho, el dia que tu hijo no quiso pasear la bandera de España por el circuito catalán, por "no herir sensibilidades" hirio la de miles y miles de españoles y deje de seguirlo. Ahora con tus palabras vuelvo a ser seguidor de tu hijo. Muchas gracias por luchar como lo estas haciendo. No estas solo!
#105 Nin, Bcn. 25/07/2011 - 11:32 Mmmm, no voleu dir que un home amb aquesta actitut, "modales" i demés no deixa de donar una imatge una mica negativa del seu fill? Jo l'únic que veig és una persona amb rabia, profundament nacionalista, que escriu en castellà (i no sa llengo, de que tan parla).
#103 Aragorn, Mordor. 25/07/2011 - 11:20 Así se llega a tener un hijo campeón del mundo. Con las ideas correctas en la cabeza.
A ver Sauron... enciérrate en tu querido mordor y aprende un poco de sociología y cultura... creo que hay unos cuantos campeones del mundo que no se han creado así, hasta los hay catalanes y catalanistas y todo!!! que fuerte!! Probablemente por pensar asi deberían retirarles los títulos... #102 Chicho Lorenzo., ?. 25/07/2011 - 11:13 No paro de recibir mensajes de adhesion y solicitudes de amistad, es impresionante la publicidad que me estais dando. conseguireis que me convierta en un heroe en defensa de la cultura la identidad y la LLENGO de Baleares. Los malos, cuando quieren joder a los buenos, al final acaban favoreciendole
T'has fet un GRAN lio amb el tema dels Països Catalans, noi... 1er. No em crec que siguis qui dius. #101 Oriol, BCN. 25/07/2011 - 11:07 Que curiós, que tots els "valencianistes" i "balearistes", parlen de "... nuestra lengua...", però sempre s'expressen en espanyol.
#100 Ernest, Tarragona. 25/07/2011 - 11:07 D'on ha sortit aquest personatge? Si us plau que sigui investigat per un cos especial de policia com el que investiga el cas de Noruega. Si aquesta persona li donen un teclat i una xarxa social i mira les bajanades que diu, que faria amb una arma? M'esgarrifa pensar-ho.
Com pots dir una cosa així. Sabs les animalades que llegim diariament dels polítics catalans con el sr. Puigcercos, en Laporta i cia. Què farien ells amb un arma? I la mitad de la gent que escriu aquí? Fascistes son tots els que no pensen com vosaltres veritat? #99 Bacus, Sort. 25/07/2011 - 10:59 No deixa de ser paradoxal tenir odi als catalans i voler ser encara mes independent que els independentistes i viure dependent del sou del teu fill. VISCA CATALUNYA I TOTS ELS QUE ENS ESTIMEN !.
#98 Jose, Barcelona. 25/07/2011 - 10:55 Doncs el teu fill deu de estar molt content del teus pensaments, no?
El teu fill és a dalt de tot mercès a la confiança i a la pasta invertida pel RACC que va creure amb Jordge sensa cap contraprestaci&oacut e; monetaria ni cap obligació de fer.lo parlar en català.--Ara que el teu fill a triunfat gràcies als diners dels catalans, ara piules? Ets un incult pobre d´esperit #97 SALAT 62, palma de mallorca. 25/07/2011 - 10:43 Quina tristor que un diari hagi de recurrir en ets comentaris personals des Facebook per poder escriure una "noticia". Jo SOM mallorquina i com es Sr. Lorenzo estic mes que farta de sa vostra obsesió per anexionarnos. ENo vos volem a ses Balears. PP.CC. Payasos catalans. PP.CC. Pastissos catalans
Si tan mallorquina ets, queixa't del 18% del PIB balear que us roba la vostra estimada España. Però això no ho fareu, oi, gonelles capsigranys? Tu tens de mallorquina el que jo d'espanyol. És a dir res! De què teniu por? Això d'en Bauzá és el cant del signe de l'espanyolisme a les Illes. clar, preferiu ser annexionats a castella i que vinguin els castellans i us acabin d'erradicar del tot. bravo. aquí l'enemic comú de catalans i balears son els castellans, no ho oblideu, son ells qui estan acabant amb la nostra cultura i llengua. #96 Jordi, Barcelona. 25/07/2011 - 10:35 I el Chicho aquest, ja sap que el "mallorquí" és un dialecte del català? "Mallorquín si, catalán no" és un bon oxímoron, senyor CHICHO.
#95 Albert V., Terrassa. 25/07/2011 - 10:29 Aquest, el mallorquí no el parla ni en la intimitat. És un fals vestit amb les robes del mallorquinisme.
#94 ciutadà ppcc, Palma. 25/07/2011 - 10:27 Senyor Lorenzo Senior, se li nota moltíssim la seva mallorquinitat quan s'expressa.
#93 jordi llorenç, ferreries. 25/07/2011 - 10:23 Sa famila Lorenzo. Tot un exemple de garrulisme i d'espanyolitat rancia, cutre i casposa i sobretot curta. Veure es fill d'aquest home m'irrita i sentir el que ell pensa m'afalaga ja que posa en evidencia ea nivell intelectual des defensors de sa patria "enemiga". INDEPENDÈNCIA DEMÀ!
#92 montserrat, terrassa. 25/07/2011 - 10:23 amb el seu vocabulari ell mateix es qualifica.... i pensar que n'hi han molts com aquest senyor!!
#91 jaume, bcn. 25/07/2011 - 10:16 Diria aque aquest comentaris són racistes i xenofobs, la fiscalia hauria d´actuar i fer tancar aquest web.
#90 Ferran, VIC. 25/07/2011 - 10:11 Una pataleta molt típica dels colonitzadors espanyols quan veuen que no aconseguixen del tot el propòsit pel qual el franquisme els va enviar als països catalans. Amb franquistes com aquest, la independència està més a prop.
#89 Jordi, Castellbell i el Vilar. 25/07/2011 - 10:10 Uff!! Un metge, ràpid, a aquest home li ha sentat malament la medicació!
#88 xavi, Blanes. 25/07/2011 - 10:09 Tant bé que em queia el seu fill. Amb actuacions com aquesta només fa que buscar enemistats cap a en Jorge. Ell sabrà...
#87 ciutadà ppcc, Bcn. 25/07/2011 - 10:04 Terrible. Tanta xenofòbia contra els propers posa els pèls de punta.
#86 Xipolleig, Barcelona. 25/07/2011 - 09:54 Si no diu tot això potser hi ha patrocinadors que deixen de patrocinar. L' hi poden passar al seu fill que sigui del Barça, però que simpatitzi amb el catalanisme mai. Són esclaus de les empreses que financen els seus capricis. Sense elles potser haurien d'anar amb vespino.
#85 CGG, Bravo!. 25/07/2011 - 09:46 Suscribo plenamente todos y cada uno de los comentarios que hace Chicho Lorenzo. Los países catalanes como comunidad política no han existido, no existen y si es por mi ni existirán.
#84 pepe, sabadell. 25/07/2011 - 09:45 Pues yo creo que se ha quedado corto. la situación fascistoide en cataluña es mucho peor de lo que dice él. ¿Ejemplo? Sólo hay que ver este panfleto. cada día se persigue a alguien diferente con el sambenito de anticatalán.
#83 Cuca de Llum, Vic. 25/07/2011 - 09:35 Casualment, aquest senyor es diu Lorenzo. Això vol dir que de malloruqi res
Cuca de llum: Chicho Lorenzo es mallorquin de adopción desde hace muchos años. Hace mas por Mallorca que muchos mallorquines nacidos aqui. Para empezar ha conseguido que el deporte mallroquín esté en lo mas alto del podio. Personalmente me siento muy honrado de tenerlo en la isla. #82 Marisa Ronchera, barcelona. 25/07/2011 - 09:29 Sr. Lorenzo, vagi al metge s'ho a de fer mirar, jo soc valenciana i ho entenc tot el català, el valencià i el mallorquí mira que bé tinc dos idiomes més per posar al curriculum, pero de debó li voldria dir que tant d'odi no pot ser bó...
#81 Lo raier del Tenes, Lliçá d'Amunt. 25/07/2011 - 09:25 La primera vegada que va sortir a la televisió el seu fill sent un marrec, es va presentar com a Jordi Lorenzo. Mes endavant la menjador de l'estat li va ensenyar que amb aquest nom no es pot triomfar a les espanyes, i va passar a dir-se Jorge. Molt malloquí tot plegat.
#80 pere, BCN. 25/07/2011 - 09:14 Perdó, Sr Lorenzo. Vostè parla madrileny, burgalès, cordobès, toledà? Perquè son idiomes diferents. Tan diferents com el mallorquí i el català.
#79 Al loro!, bcn. 25/07/2011 - 09:14 Yo no mandaría a un catalanista a tomar por culo, ¡qué luego acabará exigiéndolo por ley!
#78 pere, BCN. 25/07/2011 - 09:10 Diu: "Fascista es el quiere imponer una manera distinta de hablar de la que hablaban sus padres".
#77 MAYORQUIN, VALENSIA. 25/07/2011 - 09:05 SI SINYOR,EL MAYORKIN I EL VALENSIA NO SON LENGÜES DE ORIYEN CATALAN,VENEN DELS BISITANS INTERPLANETARIS DE PLUTÒN. NO MOS FAREU CATALLANS.
#76 Jordi Torras, Barcelona. 25/07/2011 - 09:05 Buffff, quina mandra que fan aquesta gent, és curiós que no he sentit mai de la vida en Jorge Lorenzo dir ni una paraula en Mallorquí , que és una variant dialectal del català o a l'inrevés. Com és que es posen a parlar la gent tan indocumentada i com és que la resta ens en fem ressò.
#75 Juanele, València. 25/07/2011 - 09:00 M'agrada la gent que parla clar i sense pels a la llengua. Quan plantes cara al separatisme els separatistes s'arruguen com una pruna passa. Gràcies senyor Chicho Lorenzo.
#74 joanjordi, Sabadell. 25/07/2011 - 08:54 Aixó sí, el seu fill, a formar-se a Catalunya.Sigui coherent senyor.
#73 Terraxa, Terrassa. 25/07/2011 - 08:45 Aquest sr. és famós des de fa temps al món del motociclisme per la seva prepotència i mala educació (i estic parlant de temes de motor). Això sí, estima taaaaan el mallorquí que per això li va posar Jorge al fill, nom profundíssimament mallorquí. Tot i que ell al Jorge, li diu Giorgio.
#72 Fraga, Fraga. 25/07/2011 - 08:27 Al loro porque CAT empieza a reaccionar y cada vez vota más al PP, como en Mallorca y Valencia.
Molta gent vota pp a Mallorca perquè no vol inoperància psociata. Això és tot, no et facis il·lusions, Fraga. #71 Carl, Conca. 25/07/2011 - 08:24 Aquest és fa dir balear per atacà el català, però un español com un altre o pitjor.
#70 Manelic, SANT ANTONI DE MAR (Baix Empordà). 25/07/2011 - 07:59 En el meu massatge núm. 20 he comes un petit però lamentable error el qual li dona un sentit completament oposat a la que era la meva intenció.
#69 Alan, Barcelona. 25/07/2011 - 07:27 Una vez mas personas sensatas, GANADORES y gente normal pasa de las payasadas de los independentista en cambio basta mirar al otro lado para ver vividores, FRIKIS, perdedores, cumbas y porretas, paletos,flipadosy demas fauna rara chillando por los payasos catalans...
#68 DLM, Barcelona-España. 25/07/2011 - 07:05 Esto es muy fuerte........
#67 jajajjajaaa, barcelona. 25/07/2011 - 05:47 como se molesta la catalaneria en genral cuando alguien habla igual que ellos pero al reves
#66 mosatros els valencians, Regne de Valencia. 25/07/2011 - 03:01 Este tio es un heroe. Catalanistas os estais ganando el odio de media España, el de unos por vuestra soberbia y el de otros por vuestro putv imperialismo, y como dice Chicho...si nos buscais nos encontrareis. Seguir jugando idiotas.
#65 miguel, balears. 25/07/2011 - 02:42 axo es lo que pasa cuan se dona pes cul molt de temps a unaltre cultura intentan fe vale sa catalana contra sa balear, que putes pinten es castellers a ses festes patronals de palma de mallorca? y lo deisos catalans no esta pasat de moda estic fins a nes nasos de vore estelades a sa festa de s´estad
#64 Gerard, Barna. 25/07/2011 - 02:36 Per cert, que algú l'hi expliqui a aquest diplodocus on viu, s'entrena i treballa el seu fill. Que potser no se'n recorda. Sí, sí, al centre mateix de l'infern, amb en Pere Botero i tota la colla.
#63 jaume, València. 25/07/2011 - 02:34 feixisme Espanyol en estat pur, expressat per un colonitzador franquista estranger a Mallorca. Altre tema és la incapacitat Històrica de Catalunya d'aplegar res sota la seva sobirania, És un defecte històric...
#62 Gerard, Barna. 25/07/2011 - 02:33 Només una pregunta: Tot això ho ha escrit en "baleà" o en quina llengua? Sort que el seu fill demostra més seny i està començant a pensar, dins i fora dels circuits.
#61 chicho lorenzo, Reino de Mallorca. 25/07/2011 - 02:27 En baleares se esta cometiendo un genocidio cultural, al querer matar por parte del catalanismo anexionista, una lengua, una cultura y una identidad,:la balear. se obliga a los niños en las escuelas a hablar en catalan y se les castiga cuando hablan mallorquin. en la television auntonomica lo mismo
Chicho Lorenzo dices unas tonterias que no te las crees ni tú. Y a mis hermanos catalanes les diré que pasemos de Mallorca, Valencia y otros territorios hostiles anticatalanes y antidemocráti cos, centrénos en nuestro País que es Cataluña, por su cohesión social y prosperidad., y libertad. Tus comentarios en FB, dejan entrever justamente lo que criticas. Los que consideramos a los mallorquines hermanos, lo hacemos por un tema histórico y cultural. Pero la independencia, la queremos ante todo para Catalunya. El resto, se anexionará si quiere. Como nosotros nos separaremos de España. #60 chicho lorenzo, Reino de Mallorca.. 25/07/2011 - 02:23 En primer lugar aclarar que lo que se ha publicado aqui, no son unas declaraciones mias, son comentarios sueltos recogidos sin mi consentimiento de una pagina de facebook: http://www.facebook.com/?tid=2233468961661
#59 kimet, Bcn. 25/07/2011 - 02:08 Chicho eres un genio. En españa pagais 14.000 millones de impuestos que NO vuelven a Ses Illes y Catalunya paga 22.000. Si quereis españa pagais 14.000 en impuestos o bien Catalunya donde incluso podeis cobrar en colegios, hospitales, policia, preparación del turismo, etc...
#58 Trinity, BCN. 25/07/2011 - 01:57 això dels països catalans és una mica un concepte dels anys 70 quan aquest home devia ser jove. Jo mentre Catalunya sigui independent me'n refot el que facin les balears i els valencians...
#57 roger, badalona. 25/07/2011 - 01:36 Si, si aquest pallasso molt defensar la llengua balear però en castellano. Ja em direu quina credibilitat té. Es posen en evidència ells solets. Aviat serem independents i ja no els haurem d'aguantar ni mantenir més. I Espanya assolirà el nivell que es mereix soleta, que és el d'Albània.
#56 Jep, Bcn. 25/07/2011 - 01:15 "hay tres clases de españolistas. Los vividores del españolismo, esos que chupan de las subvenciones. Los tontos que se creen las mentiras del españolismo que les inculcan los vividores del castellano (lengua del imperio o comun) y los que sienten un odio irracional hacia Cataluña"
#54 Joan, Girona. 25/07/2011 - 00:52 Slament dir que aquest senyor és el responsable directe de la personalitat del seu fill. Res més
#53 Xavi, Barcelona. 25/07/2011 - 00:52 Es lamentable que parli així de nosaltres. El seu fill va començar amb l'equip monlau, l'han recolzat desde el principi chupa chups i el racc, per no parlar de derbi. Catalunya sempre ha recolzat al seu fill. Catalunya cria fatxes. Ves per on,
#51 El azote de los necios, Barcelona, España. 25/07/2011 - 00:49 Mucho criticar a Chicho porque es castellano parlante, pero Nadal y Moyà no lo son y piensan lo mismo de los catalanistas.. y la mayoría de los isleños. TOMA MAYORIA ABSOLUTA DEL PP, catalanistas vuestro rollo aislacionista de tribu no funciona en Europa.
#49 Maria, Barcelona . 25/07/2011 - 00:29 Y ahora se vuelve anti-catalanista?Pues no comparte los ideales de su hijo!!! q gano en Montmelo y en la vuelta de honor, se negó a llevar la bandera de España, llevando solo la catalana, xq como bien dijo "....es q en Barcelona tengo muchos seguidores y no quiero q se enfaden"!!.Menudos chaqueteros
#48 Jordi, Teià. 25/07/2011 - 00:24 M'encantaria trobar-me'l pel carrer i que m'ho expliqués amb aquestes bones maneres.
#47 Pere Gómez-García, MiR. 25/07/2011 - 00:16 "hay tres clases de pancas catalogados. Los vividores del catalanismo, esos que chupan de las subvenciones. Los tontos que se creen las mentiras del catalanismo que les inculcan los vividores del catalán y por ultimo los que sienten un odio irracional hacia España".
#46 Arcadi Bentanach Pi, Barcelona. 25/07/2011 - 00:13 Tothom ens té calats. Ens donaran 'la del pulpo' com no canviem i ens comportem amb més humilitat. Som uns 'Laportas' que volem passar per Teresses de Calcuta. Ens donaran pel cul i lo pitjor és que ho mereixem.
#45 joanot colom, Felanitx (Mallorca). 25/07/2011 - 00:02 Segur que aquest tal lorenso, que se sent tant mallorquí només xerra en mallorqui.
#39 contdown, Barcelona-Wembley. 24/07/2011 - 23:53 És curiós.Algú l'hi hauría d'explicar qué és una democràcia.Critica als catalans antiespanyols i resulta que ell és un ¿mallorquí? anticatalà. Quina intel.ligencia!!! ell mateix s'autodefineix com a fascista i ell mateix s'envia a prendre pel cul.Quin tío més toooonto!!! ja, ja.
#32 JJJ, Lleida. 24/07/2011 - 23:32 I aviat, fins i tot a Catalunya, els catalanistes bolivarians ho tindran magre, ja que al no rajar la mamella, lo de anar de catalanista no tindra sortida laboral. Els paisos catalans no han existit MAI, es una utopia noucentista bolivariana. Va ser ARAGÓ la corona de Catalunya, terra de castells.
#31 Jep, Bcn. 24/07/2011 - 23:31 Amb la gran victòria del PP el fatxes han saltat i comencen a perbocar el que s'estaven aguantant.
#30 Jordi, Bcn. 24/07/2011 - 23:29 Però d'on ha sortit aquest individu, d'una caserna franquista de legionaris congelada en el.temps? Boníssim, gràcies per existir!!!
#29 Paco Pil, Hojpitalé. 24/07/2011 - 23:27 El millor és quan algú li parla del seu fantàstic mallorquí escrit, aquí l'home perd els papers. La típica capacitat d'argumentació dels nazionanistes castellans.
#28 Jaume I, bcn. 24/07/2011 - 23:24 I deu ser perquè s'estima tant el mallorquí que diu tot això en castellà. Apa, a cagar. Un fatxa com tants altres que els interessa fragmentar i enfrontar el que queden dels païssos catalans només per destruir Catalunya. Només li interessa la seva cultura com a arma contra Catalunya.
#27 Pocasoltes, Barcelona. 24/07/2011 - 23:21 Este lenguaje si que es fascista Sólo veo una fobia (bien alimentada durante estos años por muchos españoles) hacia Cataluña. Hay mucha gente asustada porque algún dia Cataluña o el País Vasco alcancen la independencia. Entonces si que tendrán un problema, todos éstos, que viven del cuento.
Doncs sí que tindran un bon problema, sí. A qui insultaran quan siguem independents? A Navarra per dir-se "Comunidad Foral"? Canviaran "foral" per "dentral"? Insultaran a Extremadura, per ser la comunitat amb més funcionaris que xuclarà del "bote español" ? #26 jose m, la seu. 24/07/2011 - 23:17 Quin nivell que tenen alguns castellans. Estan apanyats a Mallorca si aquests han de defensar la seva cultura.
#25 Àngels, Barcelona. 24/07/2011 - 23:12 Amb les seves paraules queda ben retratat . El seu fill s''haurà d'amagar sota les pedres de la vergonya que deu passar. Quina mala imatge. Que vagi a una bona escola a il·lustrar-se un poc!
#24 Josep, Berga. 24/07/2011 - 23:11 Aquest senyor no el coneixo de res, però per les seves declaracions anticatalanes, i per això de "Mallorquin si Catalán no" potser m'he equivoco però pel seu odi al català, jo diria que el que pensa es "Castellano SI, Mallorquin i Catalán NO" FOR del nostra pobla gent con aquesta.
#23 Marcos, Barcelona. 24/07/2011 - 23:10 Hombre, menos mal, alquien que dice la verdad de lo que es y representa el nacional catalanismo. El catalanismo radical que profesa la nefasta y falsaría clase política catalana a todos los niveles, es el timo más grande que han podido hacer jamás unos dirigentes políticos a su pueblo en el mundo.
#22 Troglo, Barcelona. 24/07/2011 - 23:09 L' enveja i el teu propi feixisme et podreixen...
#21 Miquel, Barcelona. 24/07/2011 - 23:04 I defensa el mallorquí fent aquesta rabieta en castellà? Aquest home ha pixat fora de test buscant el blanc dels seus atacs. No es precisament Catalunya qui posa en perill el balear, ans el contrari. Però, hi ha tantes ximpleries a la carta que si contesto una a una no acabo. Bon vent.
#20 Manel de Sant Antoni, SANT ANTONI DE MAR (Baix Empordà). 24/07/2011 - 22:53 ´Fascista es todo aquel que quiere imponer una manera distinta de hablar de la que hablaban sus padres´, diu el ´senyo´ Lorenzo senior. I te tota la raó. I és que el bon home es referix, sens dubte, a tots aquells que volen imposar el català a Catalunya.
#19 per un punt bal, palma de mallorca. 24/07/2011 - 22:51 RESPECTE, som BALEARS, geograficament, politicament i culturalment, el que no respecti aixo es un nazi, es simple, no pertenem a ningu, no critiqueu fent lo mateix, si ets Balear, defensa lo nostro i no darrera dels Catalans, no tenim res que veure amb ells
Tu saps que es un nazi?.Som catalans els del regne de València, els del regne de Mallorca, i els del Comtat de Barcelona, Avui i fa 750 anys també. I negar això es jugar a favor de l'enemic. Saps que era el Jurament de les Illes?. I això no vol dir que ningú sigui de ningú, tots ciutadans iguals. #18 nuri, Girona. 24/07/2011 - 22:46 He llegit el comentari d'en Javi, sobre l'origen castellà de la llengua que parlen a València i a ses Illes.......
El català te els origens en la llengua llatinitzada dels visigots, que es varen fer els amos de la Tarraconensis, aquella provincia romana,que serà l'origen de la utopia dels paisos catalans. A les Balears varen ser els aragonesos qui la varen portar, com a Valencia.El catalanisme esta fulminat #17 Enrique Salisachs Gómez, Barcelona. 24/07/2011 - 22:43 Genial descripción de lo que es y representa el catalanismo. De acuerdo al 100%.
#16 Per un punt Bal, Palma de Mallorca. 24/07/2011 - 22:41 Ses Illes Balears som politicament, geograficament, culturalment, independents dintre del Estat de ses Autonomies de Espanya, SOM BALEARS, no pertenem a ningu mes que a noltros mateixos.
#15 nuri, Girona. 24/07/2011 - 22:39 I tot això.... ho diu en la seva llengo o en castellà????
#14 Fèlix, Badalona. 24/07/2011 - 22:34 Quina emprenyada deu tenir amb son fill!! Quan va guanyar a Montmeló va dir que a la volta d'honor no va portar l'estanquera "para no ofender sensibilidades". En fi ... Chicho ... Los Chichos ... Espanya cañí!! Ladran, luego cabalgamos. Chicho ... que te vayan dando.
#13 Miquel, Manacor. 24/07/2011 - 22:32 Típic exemplar de colon espanyol a ses illes, que naturalment, com que és un mico analfabet no parla ni mitja paraula de la llengo que diu defensar, o sigui de català, com sap qualsevol persona amb dues orelles sanes, perquè no cal ni que estigui mínimament documentada.
#12 Marcel, Barcelona. 24/07/2011 - 22:31 No sé perquè deu ser que tots els secessinistes lingüístics de les illes i del país valencià sempre parlen en castellà, mai en valencià o mallorquí. Aquest pallasso és tan nacionalista espanyol com el seu fill.
#11 Queyco, Cambrils. 24/07/2011 - 22:25 Pobre home no sap que "el saber no ocupa lugar" tant bonic que es sapiguer diferents idiomes (angles, frances, català, mallorqui, valencia, etc etc etc) gràcies a deu no ha de vindre a Barcelona quan el seu fill vingui a correr que es quedi alli i no surtiiiiiiiii jejeje
#9 jomateix, BCN. 24/07/2011 - 22:23 curiós... veig que del nacionalisme espanyol no en parla oi? clar... es un no-nacionalista...
#8 pepe, EIVISSA. 24/07/2011 - 22:21 VINGA...QUE CORRI LA FARLOPA....UN GARRULO A PARLAT
#7 Jordi, Barcelona (BC) España. 24/07/2011 - 22:18 Totalmente de acuerdo en todo, este hombre sabe bien lo que dice.
I tu també saps el que dices, rei. Segur que deus tenir la mateixa capacitat que té ell. Quin lèxic, quina cultura, quines paraules tant cultes, Si sumeu la seva sabiduria i la teva, de ben segur que arribeu al nivell de l'ànec Donald, of course.. #6 emilio, a. 24/07/2011 - 22:16 el otro dia repitieron en el canal33 Adeu España? Hay un momento que repasan la historia de Cataluña, dicen que se unió al Reino de Aragon. En realidad se unieron unos condados catalanes con el reino de Aragon, Cataluña aun no existia, de hecho la Cataluña Nueva aun estaba por reconquistar.
disculpa emilio, el que dius és veritat, amb una salvetat, que el comte de Barcelona era senyor eminent de la resta de comtes, i era per tant el senyor de tota Catalunya. La Catalunya Nova, en efecte, va ser reconquerida uns pocs anys després de la unió dinàstica, però cap part va anar a Aragó. #5 HRC, BCN. 24/07/2011 - 22:03 Caram, quin pare tan maleducat té el Lorenzo...Per cert, ja ho sap aquest "senyor" que el seu fillet és del Barça?.
#4 francesc, terrassa. 24/07/2011 - 22:03 Aquest pallasso nazi-espanyol ja ho sap que ben aviat haurà de fer les maletes cap al "pueblo"? FORA COLONS DELS PAÏSOS CATALANS!
#3 alfonso, figueres (España). 24/07/2011 - 22:03 Sencillamente genial. Estoy de acuerdo en todo. Estuvo a principios de julio en Mallorca y ví montones de banderas españolas por todas partes.
colons i piedsnoir... el mateix que vareu fer amb america ara amb mallorca, valencia i catalunya. Anda! O sea que Baleares antes de ser catalanas eran españolas? Por eso hay tanta bandera española? Jo, tio m'he perdido. Asi la bandera de Baleares es la española y su lengua el castellano? O vosotros o yo tendremos que repasar la historia. Por cierto, supongo que todos sois de Baleares, no? #2 Ona, VAlls. 24/07/2011 - 21:55 Caray.quin caràcter!! I aixó que el "Retoño" ha guanyat, si arriva a perdre......
Culto y distinguido "amigo" Creyéndote famoso por parte de tu supuesto hijo,casi que te conviene primero hacerte un prueba de paternidad, y una vez comprobado la relación con este extraordinario deportista, tendrías que apuntarte a un cursillo de HISTORIA . ![]() ![]() ![]() ![]()
Primera DivisióEquip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Reial Madrid FC Barcelona València Màlaga Atlètic de Madrid Levante Osasuna Mallorca Sevilla Athletic de Bilbao 100 91 61 58 56 55 54 52 50 49 ![]() ![]() Segona DivisióEquip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Deportivo Celta de Vigo Valladolid Alcorcón Hèrcules Còrdova Almeria Elx FC Barcelona B Numància 82 75 75 66 65 64 58 54 53 51 ![]() ![]() Segona Divisió B Grup IIIEquip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Atlètic Balears Oriola Huracán València Badalona Llagostera L'Hospitalet Lleida Reus CD Olímpic Sant Andreu 72 68 66 65 64 62 59 57 57 53 ![]() ![]() Tercera DivisióEquip
Punts
![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Prat RCD Espanyol B Pobla Mafumet Manlleu Santboià Terrassa Cornellà Olot Gavà Vilafranca 78 68 67 65 60 59 59 56 56 53 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Esports - "Que os den por culo catalanistas fascistas"





























