Esports · 18 de Desembre de 2016. 10:50h.

"Sóc manxec, em sento català i sóc espanyol"

Iniesta diu que es manté "al marge dels extrems"

"Sóc manxec, em sento català i sóc espanyol"

Andrés Iniesta, en una foto d'arxiu

El jugador del FC Barcelona, Andrés Iniesta, ha afirmat que “jo sóc manxec, em sento català, sóc espanyol" i, preguntat pel procés sobiranista en una entrevista a l'Ara, ha afegit que "no sóc ningú per dir el que un ha de sentir".

Iniesta ha explicat que “intento estar al marge dels extrems” i, en aquest sentit, ha recordat que “vaig venir d’un poble d’Albacete amb dotze anys i en porto vint aquí -a Catalunya-. La meva dona és d’aquí i tinc dos fills. Els meus pares i la meva germana viuen aquí”.

Sobre els crits d’independència al Camp Nou coincidint amb el minut 17.14, el futbolista blaugrana diu que “ho visc bé, en el sentit que quan la gent s’expressa amb respecte sempre és millor”.

38 Comentaris

#15 Josep Pagés i Canaleta CASES FREDES PER LA POBRESA, CARDEDEU, 19/12/2016 - 20:19

INIESTA ,No en tenin Prou :diguis EM SENTO CATALÀ Millor son ELS FETS Cal Parlis en Català con bas dir feries SER CATALÀ SENTIRTA CATALÀ es demostra PARLAM EN CATALÀ

#14 Carlos Gomez, Bcn (Valencia Nord), 19/12/2016 - 09:16

"Soy manchego, me siento catalán y soy español"

I si el deportem ?

O millor ho fem a la catalana esperant a espremer d´ell tota la seva saviesa furbolistica aprofitant.nos de la seva bonhomia per fer.ho ?

Millor aixi oi ?

#14.1 Karhu, Bcn, 19/12/2016 - 11:31

Aixo es el que diu la opinio unionista d'un que es considera unionista i respecta que d'altres siguin indepes? Vaja...

#13 xavier fabra, only barcelones, 19/12/2016 - 06:26

pues yo desde que comenzó este apartheid a todo los que huela a españa , con insultos agresiones y amenazas solo me siento barcelones y español , por que me da verguenza ser catalan

#11 vicedo, barcelona, 18/12/2016 - 20:22

Una gran persona, un home sensat i assenyat. Ell se sent per sobre de tot espanyol, però com ha viscut, viu i treballa a Catalunya, respecta el pensament de tots els catalans, tant els que se senten només catalans, com als que pensen com ell i se senten catalans i espanyols. Per això, per la seva hon

#10 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 18/12/2016 - 17:37

Hi ha un berlinès que se sent alemany i és australià. Hi ha un londinenc que se sent anglès i és rus. Hi a un gironí que se sent català i és basc. Hi ha un ceutí que és àrab que se sent xinès. O peres o pomes, tot alhora és complicat, oi?

#10.1 La hora de los egoístas, Bcn, 18/12/2016 - 19:17

Para mi indepe-Carlista favorito de e-noticias #10:

Cuando se vive en el odio permanente como haceis todos los nacionalistas (sin excepción, racistas y xenófobos) es difícil entender palabras de aprecio y cariño (sin odio).