11 de Juliol de 2012. 21:31h.

7 comentaris

2135 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Supercopa a mida de Barça i Espanyol

Només els clubs de Primera jugaran la nova competició

Imatge de la presentació
Imatge de la presentació
Imatge de la presentació

El FC Barcelona i l'Espanyol estrenaran el proper 31 de juliol a l'estadi de Montjuïc (21.45 hores) el nou format de la Supercopa Catalana, que impulsa la Federació Catalana de Futbol. La històrica Copa de Catalunya deixa pas així a un nou format, en què els equips de la primera divisió disputaran la nova Supercopa i la resta la Copa.

Per aquesta Copa, en la present edició es mesuraran en el mateix escenari abans del derbi barceloní el Nàstic de Tarragona i el Manlleu (19.15 hores). Per donar-li un impuls a les noves competicions, la Federació Catalana ha reunit aquest migdia al Palau de la Generalitat tots els presidents dels clubs, així com a les màximes autoritats polítiques esportives de Catalunya, a més del president català, Artur Mas.

Tots han aplaudit el nou format, després que en els anteriors anys la Catalana s'ha vist superada pels calendaris esportius estivals dels equips professionals, especialment el del Barça, per poder fixar una data per a la disputa de l'última fase, bé en format de triangular o de semifinal i final.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/7m4m4v7

7 comentaris

#4 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA DEL BARCA 2014. 14/07/2012 - 13:49

 

Valorar

Positiu Negatiu

VISCA FUTBOL CLUB BARCELONA
VISCA CATALUNYA INDEPENDENT //*//

-1

. .

#3 FORA LA PURRIA CULERDA DE CATALUNYA, bvn. 12/07/2012 - 23:08

 

Valorar

Positiu Negatiu

mireu cules, podeu guanyar ( perdo robar) tots els titols que volgueu . el villar el platini us regalen titols alla on jugueu i potser si guanyareu la copa de cat , pero no ens podreu guanyar pas en catalanitat. colors i fundats per catalans no amb colors i fundadors suissos. us queda clar culerdos?

0

. .
 
 

#3.1 Jordi, Vic. 13/07/2012 - 10:14

Valorar

Positiu Negatiu

-6

. .

El Madrid (el vostre veritable equip) també va ser fundat per catalans, i crec que molt catalanista no és. Per tan, això del fundador crec que poc hi té a veure... Només amb el nom que teniu i les banderes que es veuen al vostre estadi ja em ve repelús.

#2 jordi catalanista i anticule a morir., BCN. 11/07/2012 - 23:12

 

Valorar

Positiu Negatiu

tranquils culers que el sr mas ja fara quelcom perque el arbitrutxo de torn us dongui la copa del nostre pais de la que som VIGENTS CAMPIONS ( 3-0) HO RECORDEU NO?
ah x cert a la penultima jornada veniu a cornella a perdre una altre lliga ( espero i desitjo que aixi sigui)
visca cat sense cules

0

. .
 
 

#2.2 Molta enveja, i molta rancunia. 12/07/2012 - 12:42

Valorar

Positiu Negatiu

-4

. .

hehe goita que diu aquest parikitu de Curneyá erprá.la copa Catalunya i que més heu guanyat? el Barça que jo sàpiga ha guanyat CUATRE copetes de res..Uns lluiten per intentar guanyar copes i prestigi i altres per intentar putejar al Barça com a únic objectiu ah! i lluitar per no baixar ,

 

#2.1 jordi mes catalanista i per tan antiespanyolista, vic. 12/07/2012 - 12:38

Valorar

Positiu Negatiu

0

. .

Ostres que bee, veuràs el passadís als campions des de primera fila doncs !!! Agafa't-ho en calma :)

#1 Arnau, Torelló. 11/07/2012 - 21:40

 

Valorar

Positiu Negatiu

Ah, com que ja no hi ha ni Barça ni Espanyol ja és "Adeú a la Copa Catalunya"? La Copa es seguirà jugant i hi ha molts equips que s'hi juguen la pell per ser-hi... és un adéu pels grans, res més!

6

. .
 
Picap Maria del Mar Bonet FIRA ENCESA 300x250
Classificació

Primera divisió 2012-13

Equip
Punts

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

FC Barcelona

Reial Madrid

Atlètic de Madrid

Reial Societat

València

Màlaga

Betis

Sevilla

Getafe

Rayo Vallecano

91

81

72

59

59

54

52

47

47

46

Segona divisió 2012-13

Equip
Punts

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Elx

Girona

Vila-real

Almeria

Alcorcón

Las Palmas

Ponferradina

Barcelona B

Còrdova

Sporting

77

69

65

65

65

62

60

56

53

52

Segona divisió B Grup III 2012-13

Equip
Punts

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

L'Hospitalet

Huracán València

Alcoià

CD Olímpic

Llevant B

Nàstic de Tarragona

Sant Andreu

Espanyol B

Vila-real B

Llagostera

76

74

71

67

66

55

55

54

53

49

Tercera divisió 2012-13

Equip
Punts

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Olot

Cornellà

Europa

Manlleu

Figueres

Terrassa

Rapitenca

Pobla Mafumet

Gavà

Gramenet

78

76

75

65

60

54

51

47

47

46

El temps
Fecsa endesa actitud blava: 260x90
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Esports - Supercopa a mida de Barça i Espanyol

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya