Esports · 18 de Desembre de 2016. 22:52h.

Xenofòbia al Camp Nou

Aficionats del Barça comparen l'Espanyol amb "un negoci xinès sense final feliç"

Xenofòbia al Camp Nou

Pancarta mostrada per la grada d'animació del Camp Nou

La Grada d'Animació al Camp Nou ha comparat l'Espanyol amb un negoci xinès "sense final feliç" durant el partit que el Barça i l'Espanyol han disputat aquesta nit i que ha acabat amb victòria blaugrana per per 4-1. 

"RCDE, primer negoci xinès sense final feliç", deia la pancarta que han mostrat en un moment del partit per referir-se al fet que l'empresari xinès Chen Yansheng és l'accionista majoritari i president del club blanc-i-blau.  El mateix sector de la graderia ha mostrat una altra pancarta abans de l'inici del partit amb el lema "l'orgull de Barcelona".

Durant els 90 minuts del partit també s'han pogut escoltar insults contra l'Espanyol. "Odio al Espanyol", "puta Espanyol" o "periquito bastardo", han estat algunes de les consignes que han cridat els aficionats blaugrana que han assistit a l'estadi.

15 Comentaris

#9 Vulcano, Terrassa, 19/12/2016 - 20:12

De cafres, violents i impresentables n'hi ha a tots els estadis. Sóc soci del FCB l'Espanyol em cau bé i he anat sovint a Sarrià, a Montjuïc i només un cop a Cornellà, i en els dos primers estadis recordo molts càntics ofensius contra el Barça sense cap motiu o pancartes també ofensives i gro

#8 el talp venjador, Bcn, 19/12/2016 - 18:49

dir que aquesta pancarta és xenofòbia és d'estupids i fomentar el mal ambient . Es de mal gust,potser,però estem arribant a uns extrems que qualsevol cosa que es digui és xenofóbia.racisme,feixisme.Pobres pericos que mai han insultat al Barça!!

#7 mar, gava, 19/12/2016 - 16:57

Yo del Barça, pero hay que reconocer que con buena p... que bién se f...

#6 vila, Vila, 19/12/2016 - 12:47

Això és el que passa quan a casa dels pericos s'insulta una dona, la de Piqué, que no te res a veure amb el partit que es juga. Això si és greu, ficar-se amb qui no és pot defensar i no te res a veure amb el futbol. Que pot ser es pensaven que els hi sortiria gratis. Com diu aquell, sinó vols pol

#6.1 Funcional, bcn, 19/12/2016 - 15:01

Seria raro que no encontrases un justificante para consolarte de una escena tan vergonzosa como la del cochinillo.

#6.2 Saprissa , Sants , 19/12/2016 - 15:29

Sí vila si,todos te entendemos

#6.3 Culerdo, Basilea, 19/12/2016 - 15:48

Shakira era sòcia perica, podem parlar de camarades perfectament !

#5 Manolio, Barcelona, 19/12/2016 - 09:05

Dir que els aficionats blaugrana que han assistit a l'estadi han insultat als pericos és ficar a tots en el mateix sac i mentir promivent l'odi entre aficions.

#5.1 Saprissa, Sants, 19/12/2016 - 10:08

totalment d acord, a vegades hem fà vergonya tant victimisme per part perica.

#5.2 Rosa, Barcelona, 19/12/2016 - 20:46

No hay nada más vulgar y ordinario que ser del Barça. Cualquiera, todo quisqui lo es. Que poca personalidad, que predisposición a pertencer al rebaño.

#5.3 Kordi, Arenys de mar, 20/12/2016 - 09:26

Saprissa vergonya de k?
Si ets cule
K anessis a monjuich no vol dir k fossis perico.
Ja en aquells temps fins i tot el.mitic piruleta ja deia k erets un farssant i mira....TENIA RAO.
I SI SOC EL TRUMBO...OK?