Esports · 27 de Maig de 2017. 21:35h.

Xiulada a Madrid contra l'himne espanyol

Abans de la final de la Copa del Rei entre el Barça i l'Alabès al Vicente Calderón

Una part dels seguidors del F.C Barcelona i de l'Alabès han xiulat l’himne espanyol quan ha sonat per la megafonia de l’estadi Vicente Calderón, on aquest dissabte es disputa la final de la Copa del Rei de futbol entre el Barça i l'Alabès. Coincidint amb l’entrada del rei Felip VI a la llotja, alguns aficionats blaugranes han començat a escridassar el monarca, mentre onejaven senyeres, banderes del Barça i estelades.

En edicions anteriors de la final, on també s'han repetit episodis similars, s’han acabant obrint investigacions per a determinar si la xiulada a l’himne espanyol era constitutiva de delicte d’injúries contra el rei i ultratge als símbols de l’estat espanyol.

Estelades al Vicente Calderón

72 Comentaris

#36 Petersellers, Bcn, 30/05/2017 - 09:34

Pitan el.himno faltando al respeto a los españoles y después se pasan la vida llorando y diciendo noensestimen buaaaaa...a lo mejor os lo habéis ganado

#35 Pep, Tarragona , 28/05/2017 - 23:15

#15.

2 esta es la letra que cantais : LOLO LOLO LOLOLOLOLOLOLOLOLO LO LO LO LOLOLOLOLOLÓÓÓÓÓ LOLO LOLOLO LOLOLO LOLÓ LOLOLO LOLOLO LOLOLOLO LO LOLÓ!!!!!!

#35.1 manuel, Barcelona, 29/05/2017 - 10:40

La verdad prefiero un himno con esa letra a la de otros himnos cuyas letras vienen de tiempos pretéritos que da pena y miedo escucharlos. Por ejemplo cada vez que escucho la Marsellesa, els Segadors y el de Portugal me dan ganas de meterme debajo de la cama por si acaso. Prefiero el LOLOLO, no es tan visceral.

#35.2 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 29/05/2017 - 12:57

Els qui són vicerals són els qui canten el "lo, lo, lo, lo...."

#35.3 manuel, Barcelona, 29/05/2017 - 14:16

Osea todo himno está repleto de vísceras y poco cerebro. Estamos de acuerdo.

#34 EL CATALÀ EMPRENYAT, LA XIULADA A FET MOLT MAL PER FER-LA A MADRID EL HIMNE ESPANYOLS ES EL HIMNE DELS CASTELLAN, 28/05/2017 - 20:31

AQUESTA XIULADA TAN FORTA ,, ,,.AL HIMNE ESPANYOL .. EL HIMNE DELS ESPANYOLS . NO PAS DELS CATALANS a fet molt més mal que las anteriors JA QUE SA FET A MADRID a la Capital de ESPAÑA . .. FA MAL A LA MARCA ESPAÑA ...Repateixo es EL HIMNE DELS ESPANYOLS = CASTELLANS NO PAS DELS CATALANS

#34.1 Manuel, Barcelona, 29/05/2017 - 10:32

Noticia de última hora: debido a la pitada al himno español en la Copa del Rey nos acaban de informar de la dimisión del actual Jefe del Estado, rey Felipe VI, y del desmoronamiento generalizado de todas las estructuras del estado español. Independentistas aprovechad, esta es vuestra última oportunidad.

#33 Mariano Bárcenas Gürtel, Madrid España, 28/05/2017 - 18:47

El francés este de Perpiñan (Francia) está tan tocado de la seta que su amigo Galderich porque al menos Galderich desvaria al creerse que su comunidad autónoma es una nación, pero llegar al nivel de desvario de este salvapatrias ajenas como este francés de Perpiñan, tiene su mérito. Yo con estos iluminados me troncho, ja, ja ja.

#32 Xexo, Premia, 28/05/2017 - 18:20

Quien siembra vientos recoge tenpestades esta es la democracia de los independencieros que no respetan que son españoles