Publicitat
Esports · 11 de Gener de 2010. 17:31h.

A la recerca del nou Tamudo

El Bolonya cedeix Osvaldo a l'Espanyol

A la recerca del nou Tamudo

Osvaldo, a la seva arribada a Barcelona. (Foto: RCD Espanyol)

El RCD Espanyol ha aconseguit la cessió del davanter Osvaldo, propietat del Bolonya, qui jugarà fins al final de temporada al club de Cornellà-El Prat. Els blanc-i-blaus s'han reservat una opció de compra de 5 milions d'euros, si el seu rendiment convenç els tècnics.

Osvaldo fa 24 anys aquest dimarts i abans havia destacat a l'Huracan del seu país. A Itàlia ha jugat a l'Atalanta, Lecce, Fiorentina i Bolonya. L'Espanyol espera que amb Osvaldo l'equip vegi porteria amb més facilitat. Fins ara, els espanyolistes només han fet 12 gols en 17 partits. Únicament el Xerez ha fet menys gols que l'Espanyol.

El futbolista argentí s'afegeix a les incorporacions d'Iván Alonso, Jesús Callejón o Ben Sahar que al darrer any han intentat, sense èxit, fer oblidar Raúl Tamudo, el davanter centre de l'equip a la darrera dècada.

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat