Publicitat
Esports · 30 de Juliol de 2022. 13:07h.

A Piqué se li acaba

El fitxatge de dos centrals complica la titularitat del defensa de 35 anys

A Piqué se li acaba

El Barça s'ha reforçat amb diversos fitxatges durant aquest mercat. Una de les posicions que més ha optat per apuntalar ha estat el centre de la defensa. L'arribada d'Andreas Christensen, gratis després d'acabar contracte amb el Chelsea, i de Jules Koundé, traspasat des del Sevilla, compliquen la situació de Gerard Piqué.

El central català de 35 anys ha estat protagonista aquests darrers mesos per temes extraesportius. Des de la seva separació amb la cantant colombiana Shakira fins a la seva relació de negocis amb el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales.

La seva avançada edat, en termes esportius, més la competència al Barça fan pensar que Piqué començarà a perdre pes dins de l'equip durant aquesta temporada. De fet, diversos mitjans han especulat en els darrers mesos sobre la possible sortida del jugador.

Enguany Piqué haurà de jugar-se els minuts amb els ja esmentats, Andreas Christensen i Jules Koundé, Ronald Araújo i Eric García. D'altra banda, el Barça també compta amb jugadors com Óscar Mingueza o Samuel Umtiti que poden ocupar aquesta demarcació, tot i que el club preten que marxin aquest estiu. A més, el Barça també està interessat en César Azpilicueta, que pot jugar com a lateral dret i central.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#5 Sergi Sergio, Barcelona, 30/07/2022 - 20:15

Bueno, lo normal, lo logico, tiene 35 años, como todos los futbolistas y deportistas al llegar a esta edad hay que buscarles el relevo, es ley de vida.

#4 veritats com a punys, Girona, 30/07/2022 - 18:50

Visca el Barça i visca Catalunya!!!!!!!

#3 Miguel, Hospitalet de Llobregat, 30/07/2022 - 16:43

A Piquè se le conoce ya más por sus escarceos amorosos, más sus salidas nocturnas, sus salidas de tono, más todos sus chanchullos (presuntos) que por ser jugador del Barça. Ahora una salida digana, unos años jugando en Qatar (para hacer caja) y vuelta a casa por navidad.

#2 Marc de Vich, Vich, 30/07/2022 - 14:14

A este hombre se le ha pasado el arroz, en muchos temas, el deportivo, con sus comentarios políticos de indepe, los españoles le dan la espalda, amoroso vaya fracaso en lo personal con una mujer de bandera, y no entro en temas de parejas, y económicos, como niñato, lo tirará todo. Falta de sensatez, madurez y si, quizás hombria, un pelele vamos

#2.1 veritats com a punys, Girona, 30/07/2022 - 18:52

Si, es un fracasat a la vida hahahaha va home va, que ja voldrieu tenir la desena part del seu empori

#2.3 Las cosas como son, Manresa, 31/07/2022 - 10:45

Marc, no me ha caido nunca bien Piqué por cafre y prepotente pero los abucheos cuando jugaba con la Selección empiezan a partir de su "Gracias Kevin Roldan, contigo empezó todo" . No le recuerdo significado con el Procés.

#2.4 Las cosas como son, Manresa, 31/07/2022 - 20:29

A los que votan negativo a mi comentario les sugiero acudan a la hemeroteca. Los abucheos empezaron en un partido de la Selección en Gijón poco después de su alegato sobre la fiesta de CR7.

#1 Pan con tomate y jamón ibérico, II*II El ruc català vola.. , 30/07/2022 - 13:45

"A Piqué se li acaba..."

Si bueno, pero eso será como a De Jong y otros, después de que el club les abone el pastizal que les debe por haber pospuesto el cobro de parte de sus contratos en años anteriores... Ahora que toca pagar, Joker Laporta se hace el sueco...
Como en el Procés... tragicomedia garantizada en Can Barça...