Publicitat
Esports · 13 de Maig de 2011. 22:01h.

Abidal ja parla en català

El francès, emocionat, agraeix el suport dels seguidors

El defensa del FC Barcelona, Eric Abidal, ha fet el seu primer discurs en català. Abidal, que recentment ha estat operat d'un tumor al fetge, ha volgut agrair el suport dels seguidors i ho ha fet íntegrament en català.

El francès, visiblement emocionat, s'ha mostrat molt satisfet per la consecució del títol de Lliga i, dirigint-se a la graderia, ha afirmat que "el vostre suport m'ha donat força".

Abidal, durant el seu discurs
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#9 Ahá, Barna, 17/05/2011 - 18:57

Està molt bé que parli el català però que se'n vagi al seu país. Amb tot l'amor.

#8 Joan, Terrassa, 15/05/2011 - 10:22

Caram, gran notícia. Es veu que quan un estranger arriba a França i parla francès també és notícia, o quan arriba a Alemanya i parla alemany també ho és. Renoi quin país de papanates, aquest.

#8.1 Guim, Barcelona CATALUNYA, 15/05/2011 - 12:12

Tens raó. Però Catalunya no és un país normal. Ja saps que aquí hi pots viure, perfectament, sense parlar el català. I encara et diria més, només que sàpigues anglès ja pots anar fent. Per tant, és d'agrair que un jugador de futbol d'aquesta categoria el faci servir com ho ha fet.

#8.2 Francesc, Badalona, 16/05/2011 - 14:04

Tens raó Joan però el nostra país no és normal. Aquí, malauradament, es pot viure sense usar la llengua propia del territori, per això és notícia l'esforç que ha fet. Desitjo que algun dia deixi de ser notícia.

#7 luis, barcelona, 14/05/2011 - 19:25

CUANDO ESTES EN EL PAIS DE LOS TUERTOS, NO SE TE OLVIDE CERRAR UN OJO

#7.1 DEFENSAD, MADRIT, 15/05/2011 - 08:31

Abidal ets un Krac
Gracies per la teva sensibilitat envers la nostra cultura.
Amb els meus millors desitjos

#6 jose, terrassa, 14/05/2011 - 17:06

Només és qüestió de voluntat. Em fot vergonya veure gent de la meva família vinguts d'Andalusia fa 40 anys que no només no parlen el català, fins i tot els molesta que existeixi. Chapeau Abidal!

#5 jomateix, BCN, 14/05/2011 - 16:41

que mones les nenes!!!