Publicitat
Esports · 6 d'Agost de 2012. 21:25h.

Albiol homenatja Mireia Belmonte

L'alcalde de Badalona anuncia que la piscina municipal durà el nom de la doble medallista olímpica

Albiol homenatja Mireia Belmonte

Belmonte, al balcó de l'Ajuntament de Badalona

La doble medallista olímpica, Mireia Belmonte, ha rebut l'homenatge de l'Ajuntament de Badalona, després de tornar de Londres. La nedadora ha estat rebuda per l'alcalde Xavier García Albiol i ha saludat els seus veïns de la ciutat des del balcó del consistori.

Albiol ha anunciat que la piscina municipal durà el nom de la doble sotscampiona olímpica dels 200 papallona i 800 lliures si ho aprova el ple de l'Ajuntament el proper mes de setembre.

Durant la recepció, Albiol i Belmonte han descobert dos expositors amb les portades d'alguns diaris generalistes i esportius fent-se ressò de les medalles de Belmonte. El consistori també li ha regalat a la nedadora una fotografia seva amb una de les plates.

Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#12 33, Catalunya, 07/08/2012 - 15:06

Jo hagués convidat als altres badalonins que són medalla olímpica també.

#9 Fran, Llinars, 07/08/2012 - 11:29

Sintomàtic que el més lleig i menys preparació política que apareix a la foto sigui el de la representació pancatalanista del Govern. Aixì es demostra que treient una estelada ja tens la poltrona assegurada.

#9.1 Gerard, Barna, 07/08/2012 - 19:13

Comentari de nivell patrocinat per Lampistería Paquita, "te cambiamos el grifo y ya no pita".

#7 Barceloní, BCN, 07/08/2012 - 02:31

Vaya evolución de la noticia aquí. Primero, que una catalana daba medalla a España; después, que traidora porque se envolvía en la bandera española; seguidamente, que apoyaba las selecciones catalanas y era una buena xicota; y ahora que si Albiol y tal. Bobos. ¡Mireia, campeona!: ese es el titular

#6 RIDICUL OLIMPIC ESPANYOL, GIBRALTAR (GIBRALTAR), 07/08/2012 - 01:40

albiol millor que et gastis els diners en els serveis socials que has suprimit i no en pantalles gegants i en autocars per portar gent per fer populisme. Clar que es la doctrina PP (partido del paro): " que se jodan". Per cert la delinquència a Badalona ha augmentat. No vas prometre disminuir-la?

#5 -emilio, a, 07/08/2012 - 00:54

el cartel está en catalan. Una falta de consideracion teniendo en cuenta que la medallista es castellanohablante.

#5.1 Xipolleig, Barcelona, 07/08/2012 - 08:53

Quina manca de consideració que a tu l' únic que t'interessi sigui la llengua que posa el cartellet.
Demostra l'alienació de la realitat dels fonamentalistes espanyols com tu.
És notícia arreu del món que el cartell no estava en castellà . Quina tropa !!!.
Felicitats Belmonte !!!.

#5.2 Laura, Vila de Gràcia, 07/08/2012 - 10:51

Es diu Mireia, ben català, coló emilio. I va donar suport a les seleccions catalanes abans no li van rentar el cervell els del sistema que teniu perfectament muntat. http://tinyurl.com/cyel6p2 Cou? Rasca't.

#5.3 Gerard, Barna, 07/08/2012 - 19:16

Emilio, la Mireia no en té cap culpa de la teva incapacitat per la llengua catalana. Ella s'hi defensa força bé.