Publicitat
Esports · 26 de Març de 2022. 20:24h.

Barcelona, amb la Selecció

Ambient festiu a Cornellà 18 anys després del darrer partit d'Espanya a Catalunya

Barcelona, amb la Selecció

La selecció espanyola ha creat expectació a la seva tornada a Catalunya 18 anys després del seu darrer partit en terres catalanes. Aquest dissabte Espanya ha tornat a jugar a Catalunya, ho ha fet al RCDE Stadium contra Albània en un amistós.

Als carrers de Cornellà, al voltant del RCDE Stadium, s'han pogut sentir càntics de "Espanya, Espanya!" i "Jo soc, espanyol, espanyol, espanyol", per part d'alguns aficionats que han anat al partit.

70324-es.jpg

Cap membre del Govern ha assistit al camp en el retorn de la selecció espanyola. La secretària general de l'Esport i de l'Activitat Física, Anna Caula, ha estat present al partit de tornada de la final de l'Euro Cup de waterpolo masculí entre l'Astralpool Sabadell i el Telimar Palermo italià. Per la seva banda, el president de la Generalitat, Pere Aragonès, encapçala aquest dissabte la II Jornada de treball del Govern.

El partit contra Albània ha estat la vintena vegada que la selecció espanyola juga a Barcelona. L'últim cop va ser el febrer del 2004, quan es va enfrontar en un amistós al Perú a Montjuïc.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#20 BEJOTA, bcn, 29/03/2022 - 20:15

El separatismo ha perdido el 30% (casi 1 de cada 3) de los votos que obtuvo en 2017: de 2.079.000 a 1.456.000, més de 623.000 catalans han dit adéu al prusés, EN EL 14-F 2021 PORQUE la secesión ya no les ilusiona, no ven necesario movilizarse.Y JORDI C. (OMNIUM) Y PUIGDEMONT DICEN :" VICTORIA HISTORICA."NO COMMENTS!.

#19 BEJOTA, bcn, 29/03/2022 - 20:13

El separatismo ha perdido el 30% (casi 1 de cada 3) de los votos que obtuvo en 2017: de 2.079.000 a 1.456.000, més de 623.000 catalans han dit adéu al prusés, EN EL 14-F 2021 PORQUE la secesión ya no les ilusiona, no ven necesario movilizarse.Y JORDI C. (OMNIUM) Y PUIGDEMONT DICEN :" VICTORIA HISTORICA."NO COMMENTS!.

#18 iñigo, castelló, 27/03/2022 - 22:33

No me sorprende que no acuda nadie de la Generalitat, aunque me parezca mal. Peor me parece que no haya acudido el ministro de Deporte, señor Iceta, teniendo en cuenta que es catalán.

#12 Catalunya sempre amb Espanya!, Bcn, 27/03/2022 - 11:47

Barcelona és Espanya.
Catalunya és Espanya.

Ahir, avui i sempre.

Normalitat exquisida.

#12.1 Antifa, L'H, 27/03/2022 - 15:43

Me n'alegro de la vostra alegría i em dona enveja que un dia pugui viure el mateix amb la meva selecció. Un encert el recinte amb un aforament de 40.000 que quasi omplir, i que crec que hagués quedat una mica descafeïnat a l'Olimpic o a l'Spotify

#12.2 Tabarnés puro, Barcino, 27/03/2022 - 18:16

¿Y cuál es tu selección, Archifa? Es que no se me ocurre cuál pueda ser...
¡No me digas más! Empieza por Trac y acaba por toria, ¿a que sí?
Jajajaja

#12.3 Antifa, L'H, 27/03/2022 - 19:14

Si te parece Taberna, ah no que desaparecisteis después de la tomadura de pelo de Albert y Inés. Va mejor la úlcera?

#12.4 Neferu, Barcelona, 27/03/2022 - 21:17

Pues sí, Antifa. Albert e Inés nos tomaron el pelo pero mira dónde están, casi desaparecidos porque nos toman el pelo una vez, dos no. A vosotros llevan años tomándoos el pelo, mintiéndoos, engañándoos, robando dinero público para internacionalizar la independencia, y sin embargo los seguís votando, los seguís apoyando. He ahí la diferen

#11 LoisA, Tabarnia, 27/03/2022 - 11:39

Vamoooosss. Mucho ánimo aunque los tractorianos no lo pongan fácil!!