Publicitat
Esports · 28 de Desembre de 2015. 21:20h.

Basté troba un "bunyol" el partit de la Selecció

El periodista afirma que seveix "de beneficència per a la Federació Catalana"

El periodista Jordi Basté ha qualificat de “bunyol” el partit que la Selecció catalana de futbol va disputar el dia de Sant Esteve contra la selecció d'Euskadi al Camp Nou.

“Vas patir pel partit de la Selecció catalana?, vas patir per aquest bunyol?, per aquesta indignitat?”, li ha preguntat Basté a Sergi Pàmies durant la tertúlia esportiva del programa 8aldia.

“Això -ha dit- és un partit de selecció autonòmica a la mateixa alçada que Castella-la Manxa i Andalusia, que és una manera de recaptar diners perquè la gent expulsa els seus traumes respecte al país en altres actes com la Via Catalana”.

Basté també ha manifestat que “els jugadors ja hi van a contracor” i ha afegit que “de les 50.000 persones que hi van anar, m’agradaria saber quantes ho van fer amb invitacions”. “Prou! S'ha acabat! Catalunya ja ha superat el partit de Nadal”, ha reblat.

Finalment, ha afirmat que “és un partit de beneficència per a la Federació Catalana”. “Fa quatre anys que he desconnectat d’aquest partit”, ha conclòs.

Jordi Basté
Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#14 Mesetario, Meseta, 31/12/2015 - 18:48

Si Cataluña se separa de.España, los equipos.catalanes deben abandonar las competiciones nacionales españolas, a no ser que Barcelona y/o Cornella, etc., siguiesen en España, en cuyo caso Barca y/o Español si podrían seguir en la competiciones nacionales españolas.

#13 Jose Manuel, Madrid, 29/12/2015 - 15:07

Don Artur está a punto de cambiar el tostón del Madrid-Barça de toda la vida por un emocionante Cataluña-Lituania. Enhorabuena, en todo caso los humildes españoles nos conformamos con el Sevilla, Valencia, Celta ó Atlético.

#12 don Pelayo, Barcelona, 29/12/2015 - 14:02

No es por joder...pero esta selección catalana dudo mucho q se clasificara para una Eurocopa si se hiciera oficial.
Un equipo donde el mejor jugador es Gerard Piqué... poca calidad atesora.

#12.1 Mesetario, Meseta, 31/12/2015 - 18:43

Gerard Pique es actual campeón de Europa con la selección española, y campeón de España (liga y copa), de Europa y del mundo con su club, además de campeón del mundo con su selección. Prácticamente siempre, titular indiscutible.

#11 Ramon, Badalona, 29/12/2015 - 13:22

Tard. Pero ja és l'hora que us adoneu de les coses. A Catalunya fa maaaaassa temps que els nacionalistes están mamant de la mamella "reivindicativa"...

#10 moianes, Moià, 29/12/2015 - 09:21

Aquí l ´únic bunyol ets tu Basté, que no content en criticar les estelades, ara ens vens amb aquest acudit. El què hauries de fer és deixar de fer la pilota al Màrius, Al Sardà i al Godó i dedicar-te a promocionar les seleccions catalanes oficials i veuries la quantitat de gent que hi va..

#10.1 jordij, bcn, 29/12/2015 - 09:29

Moans. .....
Be any nou.....I DEIXA DE FER EL RIDICUL X FAVOR DEIXA JA DE FER-HO.SERA MILLOR X TU I EL TEU POBLE...K NO TE CULPA DE TINDRE PERSONAGES COM TU

#10.2 El que es veia, Bcn, 29/12/2015 - 10:55

Recony, el que varem veure son graderíes mig buides, un partit de tercera regional i al minut 17.14 un parell de dotzenes d'adolescents sacsejant estelades. No sabem quin canal de tv sintonitzava el moianès.