Publicitat
Esports · 18 de Gener de 2014. 19:43h.

Catalunya domina al Dakar

Nani Roma, Marc Coma i Laia Sanz, campions en les seves respectives categories

Catalunya domina al Dakar

Roma celebra el títol (Foto: TV3)

Tres catalans s’han imposat a l’edició d’enguany del Dakar. Nani Roma ha guanyat en la categoria de cotxes, Marc Coma en motos i Laia Sanz ha estat la millor pilot en categoria femenina.

Roma s’ha imposat en cotxes, després de recuperar els 26 segons a la general que portava d’avantatge Stephane Peterhansel. El català ha fet història sent el primer pilot espanyol en guanyar tant en cotxes com en motos.

Per la seva banda, Marc Coma ha estat el campió per quarta vegada en motocicletes. Coma ha acabat divuitè en la darrera etapa però ha acabat liderant la general. En aquesta mateixa categoria un altre català, Jordi Viladoms, ha estat segon.

Laia Sanz ha acabat en la posició 16 de la general, però ha estat la dona millor classificada en la coneguda cursa i s’ha proclamat campiona en la categoria femenina de motos.

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#21 JJ, BCN, 20/01/2014 - 09:34

Be, a les TVs estatals com sempre...

Los pilotos ESPAÑOLES ...

Mentres que...

El financiero CATALAN Javier de la Rosa....

#20 Ferran, Vila de Gràcia, 19/01/2014 - 17:40

...i els Estats Units lideren el ranking de les millors universitats del món ! Quin país volem ?

#20.1 LLUC, 9N2014, 19/01/2014 - 18:26

Espanya no ... això ja està demostrat que no funciona. Per això volem intentar unaltra cosa però sempre que la majoria ho vulgui. Això et molesta ?

#20.2 En fi..., bcn, 20/01/2014 - 00:31

Ferran... que potser és incompatible? Quin mal és guanyar el Dakar? Volem un país amb bones universitats... i bons esportistes! O és que el cas és queixar-se de tot?
Felicitats als esportistes catalans!

#19 Pere, Oliva, 19/01/2014 - 17:13

Com que al País Valencià no veiem TV3 ( peró sí les espanyoles), i donat que no ha guanyat Carlos Sainz; he panssat que el Dakar deu ser una competició menor i per aixó les cosmopolites televisions espanyoles no li han donat massa importància.

#16 Cocopera, Qatarunya, 19/01/2014 - 14:24

Si si, muy catalanes pero audiencia 0. En cambio Fernandito Alonso audiencias millonarias !!!!

#15 Culeamuerte, Las Corts, 19/01/2014 - 14:23

Cuántos patrocinadores catalanes tienen??? No ase farta desir nada mas. No dinero = no corro.

#15.1 LLUC, 9N2014, 19/01/2014 - 16:21

Pués hasta que han sido profesionales ... el RACC igual que Fernando Alonso y Lorenzo. Por cierto ... y patrocinadores españoles ? Red Bull, Mini, KTM ?