Publicitat
Esports · 25 de Juny de 2012. 09:01h.

Cristiano creu que els jugadors del Barça "no se senten espanyols"

El davanter del Madrid afirma que "jo almenys em sento portuguès"

Cristiano creu que els jugadors del Barça "no se senten espanyols"

Cristiano Ronaldo

El jugador portuguès del Reial Madrid, Cristiano Ronaldo, que es jugarà l'accés a la final de l'Eurocopa contra Espanya el proper dimecres, va assegurar després de classificar-se per a les semifinals que "jo almenys em sento portuguès, no com alguns d'Espanya que no se senten espanyols…".

Aquesta frase, tot i que no va citar ningú, anava dirigida per a Gerard Piqué, Xavi Hernández, Sergio Busquets, Cesc Fàbregas i Víctor Valdés, jugadors del Barcelona i tots nascuts a Catalunya.

El jugador blanc no s'oblida de l'equip blaugrana ni jugant amb la seva selecció nacional. Després del partit contra Dinamarca va respondre als crits dels aficionats danesos "Messi, Messi" recordant que l'argentí del Barça va ser l'any passat eliminat en la seva selecció a la Copa Amèrica.

"Sap on era Messi aleshores? Ho sap? Estava sent eliminat a la Copa Amèrica al país d'ell. Crec que és pitjor, no? Jo estic feliç de ser aquí (Eurocopa)", va contestar Ronaldo quan li preguntar els periodistes sobre els càntics dels seguidors danesos.

Publicitat
Publicitat

131 Comentaris

Publicitat
#67 Pere, Oliva, 28/06/2012 - 01:42

N'hi-ha una dita, molt vella, que diu: Castilla y Portugal, se odian por igual. Hi-ha un altra portuguesa, que avisa: de Espanha ni bon vento ni bon casamento. Per qué el presumto portugues, vol que els catalans siguen espanholeis?

#66 Josep, Barcelona, 27/06/2012 - 01:26

Cristiano sap com són els espanyols de debó, treballa amb ells, i sap diferenciar-los dels catalans. Bravo noi! Estem amb tu. Tots aquests bavosos que passen de l´enfonsament del seu adorat país mirant-se el futbol es mereixen que els fotis uns bons gols.

#65 jon, bizkaia, 26/06/2012 - 21:21

cristiano aunq lo diga para desestabilizar al equipo español sabe q entre los jugadores de la roja hay jugadores q no se sienten españoles, caso del q metió los dos goles contra Francia. Pero es lo natural, hay 4 naciones en el estado mientras Portugal es una nación. Dato Euskadi chicas1-0 Eslovaqui

#65.1 Miquel Solé, Barcelona, 26/06/2012 - 23:19

Jon, ez. Dudo mucho que Xabi Alonso no se sienta español. En todo caso está defendiendo nuestros colores, los colores de todos los españoles y eso ya dice mucho. Lo mismo para los demas jugadores de comunidades españolas históricas. Pero no seré yo quien diga lo que son o sienten.

#65.2 Fran, Llinars, 28/06/2012 - 15:59

No Jon, t´oblides de almenys la cinquena nació, l´Aran. Tambè del Comtat de Barcelona, que no volem saber rés dels catalans. Per cert, el Señorio de Vizcaya que era?.

#64 Miquel Solé, Barcelona, 26/06/2012 - 20:23

Cristià escoltat, a més a més espanyol i català. I visca Espanya. Desitjant amb tot el cor que guanyem demà el partit i anar a la final. Vull ser a Kiev.

#64.1 Gongylus, Girona, 27/06/2012 - 00:07

Cristuinano, tens raó, Hi nha molts jugadors de la "vermella" que no se senten espanyols. Per sort!

#63 MANOLO, Barcelona, 26/06/2012 - 19:50

CREO QUE SI LO INTENTA, .... PUEDE SER AÚN MÁS TONTO Y PEDANTE DE LO QUE PARECE....

EL PESETERO DE FIGO DEBE DE DECIRLE AL OÍDO LO QUE TIENE QUE DECIR, ... YA QUE DE ÉL NO SALEN DOS PALABRAS ORDENADAS SEGUIDAS.

#63.1 elnuma, bcn, 26/06/2012 - 20:37

Manolo es muy antiguo el descalificar a una persona al no poder rebatir sus argumentos.Asume las contradicciones de tus dos equipos y no rehuyas el debate
¿Cristiano miente o no?
Aunque se lo haya dicho Figo o Luis Enrique.

#63.2 Manolo, Barcelona, 27/06/2012 - 14:07

elnuma.
La verdad es que creo que este chico no miente.
Sabes bien que mentir es decir lo contrario de lo que uno piensa con intención de engañar.
En este caso no procede. El no dice lo que no piensa., porque por sus declaraciones creo simplemente que no piensa
En cuanto a Figo, éste sí que miente.