Un centenar d'aficionats del Barça s'han concentrat davant del Camp Nou abans del matx disputat contra el Cadis per demanar la dimissió del president del club, Joan Laporta, per la polèmica de les entrades del partit contra l'Eintracht de Frankfurt.
La protesta ha estat convocada per la Penya Barcelonista Nostra Ensenya i s'han sentit crits de “Laporta, dimissió”, “Barça sí, Laporta no” o “El Barça és dels socis”.
Laporta ha anunciat que compareixerà avui a les 12.00 hores per donar explicacions, després d'avançar que la temporada que ve les entrades en competicions europees seran nominatives per als abonats.
Crits contra Laporta al Camp Nou
Exigeixen la dimissió del president del Barça

¡A por ellos!
12 Comentaris
LAPORTA LE DIJO A PEP G. QUE SE TRATA DE HACER PAÏS .LO DEL FÚTBOL ES UNA ESCUSA.CON ESA MENTALIDAD TENEIS POCO FUTURO EN E DEPORTE.
Tranquilos hoy saldra el vende humo y os explicara otra de sus milongas y a seguir.
Hoy los más acérrimos culés, hacen estadísticas entre Xavi y Koeman, buscando la responsabilidad entre la estrella fugaz Xavi y un Barça, que desde que dejó que el independentismo entrara en su casa, ha perdido el rumbo, y que debería de cerrarse, para acabar con el perro pulgoso, y buscar otro club, no sé si el Español, seguro es más honesto
PARA LAPORTA Y ANTES BARTUMEU ,EL FUTBOL ES MERA EXCUSA .SE TRATA DE APROVECHAR EL ESCAPARATE DEPORTIVO PARA MOSTRAR AL MUNDO EL DESAFECTO AL ESTADO. PERO EL DEPORTE , LAPORTA , TIENE SUS PROPIAS LEYES.
tiu.),u volem explicar.,primer ..,-Nefasta la qualitat amb els fitxatges..,no perquè tinguin un talo de fitxa gran es igual a qualitat.,molt varen ser dats de baixa als seus clubs ,per mediocres.,tenim una cantera igual o superior a las "vedettes" actuals.,i alguns a la barra...,i el Sr. Xavi, nomes confia en las "falses Figures",0-1I,NADMISIBLE