Publicitat
Esports · 28 de Maig de 2013. 12:56h.

Cruyff demana 5 euros a Catalunya Ràdio pel taxi

L'exentrenador del Barça hagués fitxat un altre entrenador per la malaltia de Tito

Cruyff demana 5 euros a Catalunya Ràdio pel taxi

Cruyff

L'exentrenador del Barça i de la selecció catalana, Johan Cruyff, ha estat entrevistat a El matí de Catalunya Ràdio, i ha demanat cinc euros als responsables de l'emissora pública catalana per pagar el taxi que l'ha dut fins els estudis de l'Avinguda Diagonal.

Segons ha explicat el periodista econòmic de Catalunya Ràdio, Àlex Bosch, a Twitter, "Cruyff arriba a la ràdio en taxi. Entra i demana que li deixin 5 euros per pagar-lo. #hapassat. Grandíssim! JC is God!". "Jo crec que senzillament no porta mai diners a sobre... És un personatge!", ha afegit.

D'altra banda, sobre la continuïtat de Tito, Cruyff ha considerat que "per redimir forces no és molt aconsellable en el seu estat fer-ho. Jo també vaig tenir una operació de cor... ¿Si es pot dirigir el Barça no estant al 100 per cent? Jo li diria a Tito: primer, cuida't".

En aquest sentit, ha reconegut que hauria fitxat un altre entrenador quan Tito estava recuperant-se a Nova York: "Crec que sí. De vegades cal prendre decisions encara que siguin dificilíssimes", ha reconegut.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#5 Joan, Barcelona, 29/05/2013 - 08:19

Error greu de Catalunya Ràdio de no enviar-li un taxi a casa a recollir-lo. Encara som un país petit que no sap fer les coses amb elegància i com es fan als països civilitzats. El Johan no ha actuat amb tacañeria, sino que sutilment els hi ha dit: molta independència però no sabeu fer be les coses.

#4 sóc raca, i què?, Johan, 28/05/2013 - 16:13

A banda de que demanar 5 e pugui ser criticable, el titular és d'allò més penós, perquè l'entrevista dóna bastant més de sí.

#3 LLUC, BARÇA more than a club, 28/05/2013 - 15:49

Ell preferiria un entrenador (com Pep) que exigia a la directiva comprar les màquines recuperadores d´en Johan, que obligava a Zubi fitxar jugadors "promocionats" per Joan Patsy i que "suggeria" a les estrelles del primer equip participar als actes de la Fundació/tapadora Johan Cruyff.

#2 Maria Jesús, una española de bien, 28/05/2013 - 14:21

Todos los catalanes son iguales y los peores son los catalanes judíos de adopción com este Jordi.

#2.1 JORDI, barcelona, 28/05/2013 - 15:07

Potser ja va sent hora que l'e-notícies moderi tan comentari racista o xenòfob com hi apareix. La coartada de la llibertat d'expressió no pot servir sempre per legitimar tota mena de comentaris insultants.

#2.2 oriol, barcelona, 28/05/2013 - 15:07

I els espanyols que sou? Els lumbreras de la classe? Com deia el rubianes, foteu-vos la puta espanya pel cul.....

#2.3 Ramon, gossos amb gossos no es mosseguen, 28/05/2013 - 15:45

El més curiós, Jordi de les 15:07h., és que els insults, en general, només estan permesos en castellà.

#2.4 xavier, sabadell, 28/05/2013 - 20:15

Apañola no ho dubte ningú, però de bé, segur que no

#2.5 pepe, andorra, 29/05/2013 - 12:45

Maria, ya te vale. No todos los catalanes son iguales, a Dios gracias y los peores no son precisamente, le haces el juego a los ultras catalanistas al identificar a todos los catalanes con los ultras catalanistas.

#2.6 cat51, cat, 30/05/2013 - 09:42

Encara queda algú que no pensi que na María Jesús és un Fake?

#1 pep, manresa, 28/05/2013 - 14:19

furbolero, holandès i jueu errant, no ase farta desí nada más.