Publicitat

El Papa Francesc rep el Barça al Vaticà

De Qatar al Papa

El Papa Francesc amb Josep Maria Bartomeu (Foto: FC Barcelona)

El Papa Francesc ha rebut aquest dijous al Vaticà a una delegació del Futbol Club Barcelona, encapçalada pel seu president, Josep Maria Bartomeu.

Aquesta visita s’ha fet amb l’objectiu de signar un acord entre la Fundació del FC Barcelona i l’entitat social Scholas Ocurrentes “per tal de dur a terme accions educatives conjuntes de foment de valors”, segons ha explicat el Barça en una nota de premsa.

A banda de Bartomeu, la comitiva del club blaugrana ha estat formada pel vicepresident Jordi Cardoner, els vicepresidents de la Fundació, Ramon Pont i Ramon Cierco, i el directiu Pau Vilanova.

La recepció del Papa s’ha produït l’endemà que una delegació del Barça encapçalada pel vicepresident econòmic, Xavier Faus, i amb els jugadors del primer equip Gerard Piqué i Neymar, fes una visita a Qatar per complir amb un compromís establert amb el patrocinador Qatar Airways.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#6 Lluís, Tortosa, 07/02/2015 - 12:34

De règim democràtic a règim democràtic. €$

#5 Titot, Igualada, 06/02/2015 - 13:51

Ara només li falta una visita del Netanyahu, amb el gorrito, i una bombeta de fòsfor (de mentida, eh, no com les que tiren ells) sota el braç que digui "dedicada amb amor al Papa Francesc i a tota la humanitat".

#4 Pep, BCN, 06/02/2015 - 11:39

Será Papa Francisco, que manía con normalizar a la gente.

#4.1 Ramon, Barcelona, Passeig de Gràcia, 06/02/2015 - 12:11

Suposo que também li diria vostè a un italià que no és "Papa Francesco" sino "Papa Francisco"...
No veu que el seu argument és una bajanada? Bajanada que -per cert- destila.la la típica vanitat castellana.

#4.2 Marc, Sant Cugat, 06/02/2015 - 13:12

#4.1


Ramón.... el Papa actual es Argentino con lo que efectivamente sería correcto decirle a un italiano Papa Francisco a titulo cariñoso.
Vanidad Castellana?, no seas tan pueblerino y viaja un poco mas y te darás cuenta que el castellano es muy importante aunque te moleste.

#4.3 Corsecant, Tivissa (Ribera d'Ebre), 06/02/2015 - 17:14

Si voleu ser tan primmirats en això......Com és que no protesteu quan el nom de la Reina d'Espanya se l'ha escrit en italià (Letizia) quan en un correcte castellà hauria de ser Leticia? De tota manera, els noms de Reis i Papes SEMPRE es tradueixen, repeteixo ........ SEMPRE!!!

#4.4 Beakman, Bcn, 07/02/2015 - 23:46

1. Si estudiais un poco sabreis que los nombres de papas y reyes se traducen a cada idioma (p.ej. reina Isabel de Uk se llama Elizabeth)
2. El nombre de quien ocupa el cargo de papa es Jorge.
3. El nombre que tomó para su papado es el de FRANCESCO, no francisco

#3 Carlos Gomez, Bcn, 06/02/2015 - 08:39

Con el cielo y el infierno a la vez.
El Barça es molt mes que un club.

#2 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 05/02/2015 - 23:58

El Procés del Barça no está encaminado a independizarse de la Liga Española y liderar la Lliga Propia. No, el Barçaprocés es espiritual y consiste en asegurar que el Cielo bendiga y proteja sus partidos y sus contratos. Por eso busca el apoyo del Espíritu Santo, vía Roma, y de Allah, vía Qatar.