Publicitat
Esports · 26 de Setembre de 2012. 13:49h.

Del Bosque s'ofereix com a mediador entre Catalunya i Espanya

"Si pogués ajudar a millorar les relacions em sentiria tan feliç com després d'haver guanyat un Mundial"

Del Bosque s'ofereix com a mediador entre Catalunya i Espanya

Del Bosque, amb Puyol i Piqué

El seleccionador espanyol de futbol, Vicente del Bosque, ha manifestat que "encara que és una utopia, si des de la meva posició de seleccionador pogués ajudar a que les relacions entre Catalunya i la resta d'Espanya fossin millors i més cordials em sentiria tan feliç com després d'haver guanyat un Campionat del Món".

Del Bosque tampoc veuria cap problema en què Pep Guardiola, exentrenador del Barcelona i obertament a favor d'una autodeterminació de Catalunya, assumís en el futur la direcció tècnica de la selecció espanyola. "Jo crec que té moltes qualitats, forma part del que ha estat el futbol espanyol", ha subratllat, per recordar que "Guardiola ha estat un home compromès amb la selecció espanyola"

El seleccionador creu que "el poble català s'ha manifestat lliurement i pacífica, sense agressivitat i cal ser tolerant amb això i entendre-ho", en referir-se a les manifestacions a favor de la independència de Catalunya.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#18 angel, adèu ECSpaña, 28/09/2012 - 00:54

Del Bosque, ¿No has dicho que respectarias lo que digan los catalanes? Ara de que vas dropul cagat? No tindràs jugadors catalans a la selecciò ECSpañola.

#17 Josep, Barcelona., 27/09/2012 - 08:01

Home, ara aquests com tots els relacionats amb l´esport veuen que se´ls desmuntarà el xiringo amb les seleccions catalanes ja no guanyaran ni a "les canicas" com deien ells. En realitat no us penseu que ho fa per bona persona, està actuant interessadament. 18 jugadors va agafar el darrer cop Adeu sr

#17.1 Saprissa, Sants, 27/09/2012 - 10:21

interesadament??? se cree el ladron q todos son de su condicion... Del Bosque ja ha demostrat i demostra q és un home honest

#16 Gertrudis, Barcelona, 26/09/2012 - 20:32

Pues yo preferiría a Mourinho. Él sabe tratar a los catalanes.

#16.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 21:40

El secesionismo ya tiene a su Mourinho particular que es la señora Rahola...

#15 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 19:10

Don Vicente que es una excelente persona y un gran patriota (de los de verdad) español se ofrece para una tarea innecesaria. No se necesita un consejero matrimonial sino un buen abogado para el divorcio.

#14 Alba, Barcelona, 26/09/2012 - 19:09

El cas és que si realment el Des Bosque fes aixó, seria considerat un heroi a Catalunya i un traidor a Espanya. Gràcies, però, Vicente.

#14.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 19:56

Vamos a dejarnos de monsergas y de tomar el pelo. A ustedes nunca les ha interesado entender al resto de españoles, no han hecho otra cosa que insultar y ofender y el proyecto nacional de España nunca les ha importado un pimiento. Vayanse si quieren, pero no tomen el pelo a los españoles.

#14.2 Alba, Barcelona, 27/09/2012 - 00:01

Mira, primer potser que pregunteu a la gent de Ceuta i Melilla què volen ser, si espanyols o marroquis. Segon, que jo sigui català no vol dir que no m'agradin els espanyols. És a dir, NO odio els tios amb els quals NO me'n vull anar al llit, potser així ho entens millor. Em separo d'un maltractador.

#14.3 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 27/09/2012 - 20:58

Su incapacidad para argumentar sin caer en el insulto, la ofensa o falta de respeto me produce antes que otra cosa una enorme lastima... Solo espero que algun dia dejen de odiar y sean capaces de vivir su vida.