Publicitat
Esports · 6 de Maig de 2011. 13:34h.

El Barça es revenja

La directiva de Rosell no ven entrades als joves pericos

La directiva del Barça no ha volgut vendre entrades a la Curva Jove, col·lectiu d'aficionats de l'Espanyol, per al proper derbi de diumenge. El motiu és que que l'Espanyol tampoc va voler vendre entrades als aficionats del Barça en el partit de la primera volta a Cornellà, després dels incidents viscuts a Montjuïc quan els Boixos Nois van llançar bengales a socis periquitos.

En aquest sentit, tant La Curva com el conseller delegat, Joan Collet, han criticat la mesura de la junta de Rosell, atès que inicialment sí que s'havien compromés a enviar un paquet d'entrades a l'Espanyol.

A més, Collet considera que "no té res a veure no donar entrades a una part de l'afició contrària que va demostrar actituds violentes a Montjuïc, una afició de la qual el Barcelona no es feia responsable perquè ni tan sols els coneixien, amb negar les entrades a un sector de l´afició com La Curva que mai ha posat cap problema, que és un mirall de civisme a tot Espanya, als quals coneixem perfectament, i dels quals responem".

D'altra banda, la Liga de Fútbol Profesional (LFP), en col·laboració amb Aficiones Unidas, ha premiat la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol amb el distintiu ‘Jugador nº 12' "pel treball realitzat a favor de la tolerància, el joc net i el respecte entre aficions".

Un mosaic de la Curva
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#9 Culé de Madrid, Madrid, 08/05/2011 - 13:33

¿Por qué hay que vender entradas al "enemigo",como ellos mismos se declaran?....¿Por qué?...Preguntarle a Mourinho,él igual sabe la respuesta...¿por qué?


CENTRE 1986

#9.1 Pues eso..., Mataró, 09/05/2011 - 13:19

Pues eso,al "enemigo",ni agua,...ni entradas.

#8 Iber, Laietania, 07/05/2011 - 12:07

no us preocupeu, que quan arribi l'independencia catalana nomes podreu jugar contra nosaltres... i com nomes tindreu els ingressos d'una lliga de 10 equipets (girona, nastic, montblanc...) NO podreu pagar els sous que pagueu ara, no tindreu els jugadors que teniu ara, llavors si ens vendreu entrades

#8.1 Raquel Duran, Balaguer, 07/05/2011 - 12:18

Tranquil que aleshores us expulsarem del país per que aquí no tolerarem als espanyolistos.

#8.2 Josep, Sant Joan Despí (net de culers), 07/05/2011 - 19:38

Raquel, maca(es un dir) I TU QUI CONY ET CREUS QUE ETS PER EXPULSAR-ME A MI DEL MEU PAIS?
Ja en n'hi ha prou de gent com tú que aneu repartint carnets de catalanitat.
Francament i tu et queixes del Madrid? Sou iguals que ells.

#8.3 Sans, Tarraco, 08/05/2011 - 10:36

Raquel maca,no ets ni culé,ets una retograda hahaha,visca catalunya i visca l'Espanyol!

#7 Raquel Duran, Balaguer, 07/05/2011 - 11:17

No se com no els hi fa vergonya treure la imatge del de la Pena al final video, el que més cobra de la plantilla que va dir que es retiraria si no es recuperava i sense jugar en tota la temporada pero passant per caixa jajaa La força d'un RESentiment.

#6 Toni, BCN, 06/05/2011 - 19:14

L'equip que presumeix d'Unicef pero en realitat té seguidors que llençen bengales a famílies, cremen contenidors, i s'enfroten a la policia aquesta setmana mateix, veta l'entrada a un grup d'animació perico que els hi dona mil voltes en animació, comportament i fidelitat amb els seus colors

#6.1 Raquel Duran, Balaguer, 07/05/2011 - 11:12

Tot el dia amb el puta barça a la boca i diuen que son un exemple de comportament jajajarq ejem la força d'un RESentiment.

#6.2 Bacus, Sort, 07/05/2011 - 12:14

No t'enganyis Toni que per què hi hagi una colla d'animals que no els importa l'esport sinó només cremar-ho tot no ens has de posar a tots al mateix sac. L'Espanyol per definició es un equip español que no te res de català, ni el nom.

#5 Albert, Barcelona, 06/05/2011 - 18:17

Em sembla perfecte....la directiva de l'espanyol qualifica alegrement l'aficio del barça de violenta (tots al mateix sac) i no ens ven entrades i al partit de tornada s'indigna perque el barça no en ven a la de l'espanyol....estem bojos o que??? Mes serietat sr. Collet!!