Publicitat
Esports · 27 de Febrer de 2012. 21:12h.

El Barça guanya la Cope

La cadena reconeix que la insinuació sobre un presumpte dopatge "ha resultat ser no veraç"

El Barça guanya la Cope

El periodista Juan Antonio Alcalá, en una foto d'arxiu

La cadena Cope ha emès un comunicat en el qual reconeix que la informació sobre un presumpte dopatge al FC Barcelona no era veraç. L'emissora de ràdio pagarà 200.000 euros al Barça per aquest motiu.

"En relació amb la notícia difosa el dia 13 de març de 2011 durant el programa El partido de las 12 des dels micròfons de la cadena Cope, per part del sr. Alcalá, respecte al FC Barcelona, tant aquest mitjà com l'esmentat periodista volen fer públic que l'esmentada informació ha resultat ser no veraç i provinent d'una font no contrastada, per la qual cosa reconeix que ha existit una intromissió il·legítima al dret a l'honor de l'esmentat club", ha indicat.

Per aquest motiu, la cadena episcopal ha afegit que "Cope i el sr. Alcalá s'avenen parcialment a les pretensions formulades pel FC Barcelona i exercitades al jutjat de 1ª instància número 34 de Barcelona, i declaren que en les pròximes 48 hores procediran a consignar al referit procediment, l'import de 200.000 euros en què valoren els danys i perjudicis causats".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#13 Johan, Sants, 28/02/2012 - 23:40

si pero ja van intentar descentrar el FCB i mira lliga i Champions! cope, intereconomy, la sexta, t5, tve1 nomes llencen bruticia de la seva butxava cap al FCB per intentar desorientarlo...i això quedara impune? com el dit del murinho? el madri i la caverva son cops,insults...el FCB es futbol!

#12 Forni Colino, La Castellana, 28/02/2012 - 18:49

La filtració era de Florentino Pérez, així ho va explicar el mateix Alcalà, i per això estava relativament tranquil. Un personatge que provoca aquest problema a la seva empresa i segueix al mateix lloc!?. El "padrino" Florentino (en els més pur sentit mafiós) pagarà la festa a canvi de silenci

#10 anilina, Les Guilleumes, 28/02/2012 - 11:32

Ho sento però a partir d'enguany deixaré de marcar la casella de la renda per aportacions a l'església catòlica. No vull que els meus diners siguin part d'aquests 200.000 (i els que vindran). Que s'arribi al final i es desenmascari el responsable... i pagui.

#9 francesc, bcn, 28/02/2012 - 11:29

El Barça hauria de donar els 200.000 a Òmnium Cultural!! Vinga Sandrusco, sigues valent per una vegada. Una mica de pàtria i menys butxaca!

#8 ramon, Lleida, 28/02/2012 - 08:31

El Barça no a guanyat a la COPE. Això es enganyar a la gent.. Si el Barça no vol que ens enganyin que arribi fins el final. Es a dir, que els obligui davant del jutge a dir d'on va sortir l'informació. Que es retratin. Tot el demés es enganyar-nos a tots. Salut!