Publicitat
Esports · 5 de Desembre de 2012. 13:47h.

El Barça surt en defensa del català

El club es posa "al servei del país per defensar la nostra cultura i la nostra identitat"

El Barça surt en defensa del català

El mosaic del Camp Nou per al Clàssic (Foto: FCB)

El Barça ha sortit en defensa de la llengua catalana i del model d'immersió lingüística. En un comunicat oficial, el club expressa que "el FC Barcelona vol reivindicar de manera enèrgica la llengua catalana i el model d'immersió lingüística vigent a Catalunya en els darrers 34 anys".

"La llengua -afegeix-, com el nostre Club, és un element d'integració que permet identificar-se amb el país, al marge de procedències i sensibilitats. La llengua catalana i el seu ensenyament a les escoles forma part de la nostra identitat i és un element cabdal per a la cohesió social i la convivència del nostre poble".

Finalment, el club "es posa al servei del país, com ha fet al llarg de la seva història, per defensar la nostra cultura i la nostra identitat".

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#14 Marc-Sabates.Com, Barcelona Catalunya //*//, 06/12/2012 - 16:14

Visca Barça i sobretot visca Catalunya lliure i independent //*//

#13 Manel de Sant Antoni, SANT ANTONI DE MAR - Costa Brava - CAT., 05/12/2012 - 20:17

Malgrat que Rossell no es el sant de la meva devoció, cal reconèixer que, aquesta vegada, ha esta a la altura de les circumstancies. El comunicat: oportú, concís, clar i precís, sense posar-se amb ningú, tal com te de ser. Molt be President.

#12 Faithless, Barcelona, 05/12/2012 - 19:39

Sóc soci de l'Espanyol però aquesta vegada no puc per més que aplaudir la iniciativa del Barça. Tant de bo el meu club no trigui massa a fer el mateix.

#11 Kropotkin, Vic, 05/12/2012 - 18:22

Jua, jua, jua,.. Venga, que salga Messi y de un discurso en defensa del catalán. Jua, jua, jua,... Vaya pandilla de inútiles. Viava Suiza catalana.... Jua, jua, jua,...

#11.1 Apotecari, Lleida, 05/12/2012 - 18:31

Avui estàs especialment fotut. T'has confós de medicament, i en lloc del tranqulitzant t'has pres Juanolas. Corre cap a casa a medicar-te que pots fer algun disbarat.

#11.2 Chicho, Barcelona, 05/12/2012 - 18:46

Que trauma infantil has tenido para sentir tanto odio a todo aquello que respira catalanidad? Lo de kropotkin debe ser irónico no? Porque ponerse el nombre de un anarcocomunista que basaba su ideología en el altruismo, con lo que escribes. Tiene tela.

#11.3 Kropotkin, Vic, 05/12/2012 - 19:46

Chicho y Apotecari: Jua, jua, jua,.. ¿Podeis explicarme de que va el Barça de catalanista jugando con Messi, Villa, Iniesta, Adriano, etc. Jua, jua, jua,... ¿De que vais? ¿Porque no haceis que Messi hable en catalán y dejais en paz al mundo? Jua, jua, jua,..

#10 DLM, Barcelona-España, 05/12/2012 - 16:48

Patético. Digno de un País bananero. Populismo en estado puro.
Viva el deporte.

#10.1 Chicho, Barcelona, 05/12/2012 - 18:30

Que es lo que consideras patético exactamente? El hecho de que la institución deportiva más importante de Catalunya defienda su lengua es patetico? Patetico es vivir en Catalunya y atacar todo aquello que respira catalanidad. Además de patetico, lamentable.