Publicitat
Esports · 22 de Juliol de 2013. 19:38h.

El Barça tria un argentí

El 'Tata' Martino signarà amb el club per les tres properes temporades

El Barça tria un argentí

Martino, en una imatge d'arxiu (Foto: http://www.newellsoldboys.com.ar)

El FC Barcelona ha arribat a un acord amb Gerardo 'Tata' Martino, que serà el substitut de Tito Vilanova a la banqueta, segons informen els principals diaris esportius. Martino és pràcticament un desconegut per al gran públic del futbol espanyol.

El tècnic argentí, doncs, es comprometrà amb el club per les tres properes temporades, les mateixes que queden de mandat del president, Sandro Rosell. El club, però, encara no n'ha donat confirmació oficial.

Martino, que ha entrenat el Newell's Old Boys, arribaria amb els seus ajudants que tenia a l'equip argentí. És per això que ara queda pendent saber quin serà el futur de l'staff tècnic que tenia Tito Vilanova.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#14 rasca, castelldefels , 23/07/2013 - 13:41

el comentario esta mal...tendría que ser MESSI ELIGE UN ARGENTINO llamado tata !

#14.1 esteee, er Tata i los tatos, 23/07/2013 - 15:26

Això és com quan va venir el primer sudaca, fa uns 30 anys, de la ma del M.H. Espanol del Ano i els seus Set Magnífics fils que hi feien negoCiU, important-los a 400 euros (pagant nosaltres) i embutxacant-se ells les plusvàlues... doncs gràcies a ells ara tenim uns 3 milions de sudacas a Catalunya.

#14.2 Enric, Barcelona, 23/07/2013 - 16:38

#14.1


Vas canviant de nom (com independènCiU) i estàs malalt

#14.3 afarta'm i digue'm Pujol, mentre jo sigui En-ric i visqui de gorra, 23/07/2013 - 19:06

Tens raó, #14.2,

els qui esteu bons (encara que una mica inflats, jajjs, amb els nostres calés) sou els En-rics Pujol de les bosses i les motxilles a Andorra, Luxemburg, Suïssa, Liechtenstein, els Estats Units, Panamà, Mèxic, Argentina, Brasil, les illes Caiman, Guernsey, Mònaco i Gabón.

#13 Bud, Barcelona, 23/07/2013 - 11:38

Tranquils, si aquest equip ja rutlla sol i qualsevol entrenador que vingui ho té molt fàcil.
Com deia Nuñez, fins i tot la seva portera podria entrenar al Barça.

#12 votant PxC, Sant Cugat del Vallès, 23/07/2013 - 10:22


Un altre inmigrant argentí???

estem invadits per aquesta gent!!!

ja n'hi ha prou d'inmigrants!

PRIMER ELS DE CASA!

#11 Tatatà, Barcelona Catalunya Europa, 23/07/2013 - 09:03

Una regressió de 30 anys en el estil Barça és el que aconseguiran fitxant el Tata (amb els meus respectes cap a la seva persona). Futbol argentí, conflictiu, "barriobajero", bronquista i camorrero, simulador, violent i truquista... és això el que volem ? Jo no. Adéu catalanitat técnica.

#11.1 Jordi O., Barcelona, 23/07/2013 - 09:35

No veus gaire futbol tu, no?. Per cert, el primer entrenador del Barça va ser anglès i dels 53 que ha tingut, només 15 han estat catalans.

#11.2 hi torno, Barcelona Catalunya Europa, 23/07/2013 - 09:48

Probablement he vist més futbol que tu. El millor Barça de la historia és l'actual, amb entrenadors d'aquí i jugadors formats aquí. El què va passar a Atapuerca no m'interessa gens.

#11.3 Saprissa, Sants, 23/07/2013 - 10:12

poc futbol ha vist aquest home o xicot? o millor dit, és el típic culé q només llegeix les odes i exceléncies del Barça alSport i MD.Noi, el futbol argentí, no tot, s'ha caracteritzat per ser de toc,lo q aqui en diuen el tiki taka.

#11.4 Jordi O., Barcelona, 23/07/2013 - 10:25

Atapuerca és Cruyff o Rijkaard?

#11.6 i més tatatà, der Tata, 23/07/2013 - 13:11

oh, Jordi, i ara recitans els 69.669 presidents sionistes ianquis, des del Jordiet Washington fins el Blablarack (Hussein) Oblablama...
esteee, oshe, mira, te dejáte la Cristina Fernàndes de Kirsch, che.

#10 Germà Lloro, Barcelona, 23/07/2013 - 03:06

Voleu saber pq ve? Llegiu la notícia del diari Clarín i sabreu el que qualsevol persona sap: al Barça tot es fa per al gust de Messi. http://movil.clarin.com/deportes/Martino-elegido-dirigir-Barcelona-Messi_0_960504197.html