Publicitat
Esports · 4 de Desembre de 2012. 21:10h.

El capità del Barça defensa la immersió

Puyol fa una piulada amb les etiquetes #wertgonya i #Somescola

El capità del Barça defensa la immersió

Una imatge de la piulada de Puyol

El capità del FC Barcelona, Carles Puyol, ha defensat la immersió lingüística al sistema educatiu català a través d'una piulada al seu twitter.

El defensa de la Pobla de Segur ha fet una piulada amb només dues etiquetes: #wertgonya i #Somescola, sense cap altre tipus de text, com a mostra del seu suport.

Puyol té més de 4 milions de seguidors en aquesta xarxa social i ha estat el primer futbolista de la plantilla del Barça en donar el seu suport públic a la immersió lingüística després que el ministre José Ignacio Wert presentés l'esborrany de la nova llei d'Educació.

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#12 LeonAnto, Barcelona, 05/12/2012 - 19:31

Hay unos cuantos que no hace tanto se llamaban Arturo, Carlos y mira por dónde salen ahora, ya volverán al redil ...

#11 Xesco, BCN, 05/12/2012 - 10:01

No es lo mateix definir-se quan et fan una pregunta (que no tens perqué amagar el teu parer) i una altre es definir-se sense que et preguntin...
I en aquest cas, crec que en Puyi s'equivoca.
Els catalans no en tenim perquè saber-ne res del que pensi Puyol i menys en política.

#11.1 Xesco acomplexat,la cultura no és política, Terrassa, 05/12/2012 - 10:23

Els catalans i seguidors del barça actuals estem encantats de saber que el nostre capità defensa la llengua i cultura del país, i no és un genocida cultural.. Si per tu defensar el català és fer política, demostres el gteu anticatalanisme,i que ets espanyol perquè no pots ser altra cosa,.

#11.2 Xesco, BCN, 05/12/2012 - 10:45

Tornem a aixecar la senyera del "pensament únic" oi? "Els catalans i seg... estem encantats" Que has fet alguna enquesta?
Aquí l'únic que demostra un fanatisme bestial ets tú, que reparteixes carnets de catalanitat a qui comulga amb tú. Bilingüisme és LLIBERTAT! Prou d'enmerdar l'esport amb políti

#11.3 palker, posdaqui, 05/12/2012 - 12:21

la mejor manera de defender es renunciar a la seleccion española. ¿porqué no lo hacen? pues porque no lo creen. Chorradas. Lo que pasa es que los pobres no pueden manifestarse de otra manera sino le llueven ostias en Catalunya de todos los medios. Es lo que hay y lo saben.

#11.4 Xipolleig, Barcelona, 05/12/2012 - 13:21

Amic Xesco,llegint el que has escrit, no tinc cap mena de dubte que si hagués escrit en el su tuit qualsevol de les desenes del vostre rosari que aneu recitant, dient les fal.làcies i mentides que professeu, estaries encantat.
No insulteu la intel.ligència si us plau

#10 carles, sant pol de mar, 05/12/2012 - 07:44

Molt bé puyol ,defensant la llengua catalana i que ho vegi tothom ....per cert podries anar deixant la selecció ejpañola on tot aquesta colla disfruta veure-la jugar!!!

#9 visca La Pobla, català 200%, 05/12/2012 - 04:05

Prop de la Pobla de Segur hi ha Organyà, on s'han trobat les primeres mostres escrites de català... en Puyi és 200% català, en Puyi és garantia total, més català impossible, la Pobla de Segur és de lo més català que hi ha a Catalunya

#9.1 En Siscu, Artesa de Segre, 05/12/2012 - 10:01

La Pobla te entre els seus catalans més "ilustres" a aquell tal José Borrell, exemple de jacobinisme.

#9.2 palker, posdaquí, 05/12/2012 - 12:23

Independencia para la Pobla, ja. Que se han creido... o como mínimo denominación de origen. Cuanta chorrada

#8 Manel Salvador Garcia, SANT ANTONI DE MAR - Costa Brava - CAT., 05/12/2012 - 00:41

Seria un vertader cop d´efecte a nivell internacional si els Valdés, Puyol, Pique, Alba, Xavi, Busquets, Montoya i algun altre es neguessin, tal com va fer en el seu dia Oleguer Presas, a jugar amb la selecció del país veí.

#8.1 palker, posdaquí, 05/12/2012 - 12:16

Dudo mucho que Alba, busquets y montoya hicieran algo parecido, rezuman españolidad por los cuatro costados. Pero ya que lo planteas, habria que ver cuantos se unen a la selección española y cuantos a la catalana. ¿porqué no les criticais por ir a la selección? ¿estos no son renegats?. miedo veo