Publicitat
Esports · 1 de Març de 2015. 19:32h.

El capità del Vic recull la Copa del Rei amb una estelada

Després de guanyar la final davant el Barça d’hoquei patins

El capità del Vic recull la Copa del Rei amb una estelada

Una captura d'imatge del lliurament de la Copa del Rei d'hoquei patins

El capità del Club Patí Vic ha recollit la Copa del Rei amb l’estelada després de guanyar aquesta tarda la final (2 a 1) disputada al pavelló de Blanes contra el Barça.

En el moment recollir el trofeu de campió, el capità de l’equip osonenc, Josep Maria ‘Tití’ Roca, s’ha dirigit a les autoritats que lliuraven la Copa amb la bandera independentista.

Entre les personalitats que han presenciat l’escena hi havia el secretari general de l’Esport de la Generalitat, Ivan Tibau, i el president de la Reial Federació Espanyola de Patinatge, Carmelo Paniagua.

Paniagua va ser un dels principals opositors el 2004 a la petició de la Federació Catalana d’Hoquei Patins de competir com a selecció a nivell internacional.

La seva imatge es recorda per brandar un passaport espanyol en una assembla de la Federació Internacional de Patinatge el 2005 com a argument per rebutjar el reconeixement de la selecció catalana.

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#27 pep, bcn, 02/03/2015 - 15:14

aquest home hauria de pensar que recull la copa en representació del VIC HC no d'ell mateix. jo no em vaig sentir representat per aquest babau subvencionat i candidat a alt càrrec de la Federació Catalana o OMnium o ANC etc.

#27.1 OMGASELC, bcn, 22/03/2015 - 00:53

pepe que se te ve la pluma!

#26 egarense, Terrassa, 02/03/2015 - 13:30

El presidente de la federación española no debería de estar un minuto mas en su cargo por permitir esta burla a la mayoria de catalanes que no somos independentistas, y al resto de españoles

#26.1 Fernando, Hospitalet, 02/03/2015 - 13:57

La minoría de catalanes que no sois independentistas ni catalanistas -sois minoría en el Parlament y sois minoría en las calles- tenéis que acatar lo que quiera la mayoría. Y la inmensa mayoría de catalanes somos catalanistas, soberanistas y queremos un referéndum. Los españolistas sois 4 gatos

#25 PEPE, LLEIDA, 02/03/2015 - 09:40

FELICITATS VIC!!!

#24 El azote de los necios, Barcelona, España, 02/03/2015 - 08:14

¿ Si tan independentistas que son, porque no se han negado a jugar la copa del Rey ? ...........ya estamos hartos de los bocazas con delirios estelados.

#24.1 Aleix, Bcn, 02/03/2015 - 09:51

Porque en dos días se va a llamar copa de la República y ellos no tienen la culpa que r.e.t.r.a.s.a.d.o.s. como vosotros queráis tener un reyezuelo de jefe del estado. Vuestra limitación no puede serlo para su palmarés. Espero que hayas comprendido los motivos, si quieres te hago un dibujo.

#24.2 Emili, Valls, 02/03/2015 - 11:04

O se puede llamar Copa Nutrexpa y q os la patrocine Gallna Blanca....y la Liga de hockey q se juegue solo con equipitos d aki , no ? A ver si dentro d 50 o 60 años llega a ser algo parecido a la Liga d Hockey d la provincia canadiense d Manitoba....

#24.3 rodeado de zombis, bcn, 02/03/2015 - 11:07

Ay Aleix! me encanta notar ese odio en payasos como tú. Tanta prisa teniais que hasta los andaluces convocan elecciones antes que vosotros. (autonomicas, claro!). Ah! y... Si por favor, hazme un dibujo de tu careto de independentista llorica y engañado. Gracias

#24.4 El Nano de Sants, Nova Esq. de l' Eixample BCN, 02/03/2015 - 11:47

No pateixis quan siguem independents tindrem la nostra pròpia copa de la República

#23 xevier, Salt, 02/03/2015 - 05:57

Enhorabona Titi Roca! de part d'un cule, visca el Vic! Una altra copa que pispem a espanya! No mes faltaba Marc Torra a la pista!