Publicitat
Esports · 28 d'Abril de 2009. 18:27h.

El 'Catalonia is not Spain', en el Barça-Chelsea

La JNC reparteix 5.000 pancartes amb el lema

El 'Catalonia is not Spain', en el Barça-Chelsea

La pancarta de la JNC, durant un Barça-Madrid

La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) ha repartit unes 5.000 pancartes amb el lema Catalonia is not Spain entre els seguidors que han acudit al Camp Nou per veure l'anada de la semifinal de la Champions League entre el FC Barcelona i el Chelsea. El repartiment s'ha iniciat a tres quarts de vuit del vespre als voltants de la Masia.

"La JNC vol aprofitar el gran ressò que tindrà el partit d’aquest vespre per dur a terme una nova acció d’aquesta campanya reivindicativa i d’afirmació nacional, la qual ja ha adquirit un marcat caràcter transversal de país i amb una gran acceptació entre els ciutadans", ha indicat la branca juvenil de CDC en un comunicat.

"La Joventut Nacionalista de Catalunya vol destacar que mentre el Tribunal Constitucional està jutjant un pacte polític entre el nostre país i Espanya com és l’Estatut, que recull, entre moltes d’altres qüestions, que Catalunya és una nació, avui molts catalans podran expressar lliurament davant dels ulls de milions d’espectadors de tot el món que Catalunya no és Espanya", ha afegit la JNC.

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#35 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA //*//, 29/04/2009 - 18:50

Soc Català , no espanyol.
INDEPENDENCIA //*//

#34 Es que els indepentistes, NO voteu o que?, 29/04/2009 - 17:40

A veure tinc 2 dubtes: 1) On eren tota aquesta massa independentista el 8 de març de 2008? no van anar a votar o van votar a CiU que ha pactat amb PSOE i amb PP. 2) El partit matriu de JNC mai s ha declarat com independentista o potser no m he enterat?

#33 JuanMi, MAHON(MENORCA), 29/04/2009 - 17:16

¡¡Cataluña, Si es España!!

#32 amoscaciques, girona, 29/04/2009 - 15:12

Que uns quants ments masturbades com JNC o genteta com aquesta no es considerin espanyols, no els dóna dret a parlar de Catalunya com si només fós seva. Catalunya, mal us pesi, petits talibans, va ser,és i serà part d´Espanya.

#31 ETHAN, newcastle, 29/04/2009 - 15:10

Dirigit al actor porno,
au xato, escriu en anglès, enterao!
El fatxa del Far$a: estic fins els coll... de vosaltres. Visca l´Espanyol y viva España.