Publicitat
Esports · 2 de Novembre de 2012. 20:12h.

El fill de Messi neix a les 17:14

El minut dels crits sobiranistes al Camp Nou

El fill de Messi neix a les 17:14

Messi en una imatge d'arxiu

El jugador del FC Barcelona, Leo Messi, ja és pare. El seu fill, Thiago, ha nascut aquest divendres, a la clínica Dexeus de Barcelona, a les 17:14 hores. Precisament, l'hora coincideix amb el minut en el qual ja es costum que als partits del Camp Nou es cridi "independència".

L'arribada al món del nadó del futbolista i la seva parella, Antonella Rocuzzo, ha estat pràcticament retransmesa en directe per diferents mitjans de comunicació. De fet, els principals diaris esportius destaquen en portada la paternitat del considerat millor futbolista del món.

Des de finals d'octubre s'especulava amb l'arribada imminent de Thiago Messi. Fins i tot, després del partit contra el Deportivo el secretari tècnic del club, Andoni Zubizarreta va especular amb la possibilitat que Messi hagués d'afanyar-se per tornar a Barcelona i anar directament a la clínica.

Però finalment ha estat aquest 2 de novembre el dia en què el petit Messi ha nascut. Aquest matí el Barça ja ha informat que l'argentí no participava en l'entrenament de l'equip per "raons personals". A partit d'aquest moment s'ha obert la possibilitat que no jugués aquest dissabte contra el Celta, però finalment sí estarà a la gespa del Camp Nou.

Publicitat

77 Comentaris

Publicitat
#62 Ferran, Catalunya, 06/11/2012 - 11:18

Cap notícia del partit de l'Espanyol... Per sort sabem que el fill de Messi va nèixer a les 17'14... Estudiar periodisme per fer això. E-noticies mitjà d'intoxicació.

#60 Xavi, Barcelona, 04/11/2012 - 14:33

Les profecies ja predeien que el Messies vindria per salvar el món i el fet que el fill hagi nascut a les 17.14 ho explica de manera il·luminadora: ara ja tot té sentit, SOM EL POBLE ESCOLLIT PER DÉU!!!

#60.1 Núria, Valls, 04/11/2012 - 17:34

Si ho dius amb clau irònica, t'ha quedat fantàstic, i estic completament d'acord amb tu. Ara, si ho dius seriosament, estic seriosament preocupada...

#59 Mikel , Girona, 04/11/2012 - 13:46

mare meva, fins on hem arribat ! esteu molt però molt grillats

#58 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA 2014 //*//, 04/11/2012 - 12:04

THIAGO MESSI HA NASCUT A LES 17:14 MAXIM SIMBOLISME ! HAURIA PREFERIT JORDI MESSI //*//

#58.1 Núria, Valls, 04/11/2012 - 17:36

Sr. Marc Sabates, tinc una curiositat, i ja fa força temps que li ho hauria hagut de preguntar. Amb tot el respecte de què sóc capaç: és vostè real? Gràcies anticipades.

#58.2 Mikel, Girona, 04/11/2012 - 18:37

Núria, suelen ser virus, igual que cuando estas en un chat y se te cuelan diciendo: Hola soy Mari-Pili, quieres contactar conmigo? Aunque éste no parece peligroso, ni tampoco razona. Almenos ésta última circustancia suele ser propia de todos los estrellados.

#58.3 Ernest, Barcelona, 05/11/2012 - 09:08

Núria, tu preguntes si el Marc Sabates és real? I tant, té un blog i tot.

#58.4 jordi, bc, 22/11/2012 - 14:18

i tant quees real... es un atrassat mental de collons, pobre familia quina pena