Publicitat
Esports · 5 de Març de 2014. 08:19h.

"El jugador que ve al Barça ha d'aprendre català"

L'exblaugrana Touré Yaya considera que "és molt important per a la regió i per al barcelonisme"

L'exjugador del FC Barcelona i ara al Manchester City, Touré Yaya, ha manifestat que "el jugador que ve al Barça ha d'aprendre català" perquè "és molt important per a la regió i per al barcelonisme".

El jugador de Costa d'Ivori, que va deixar el club l’any 2010, ha parlat en català -el va aprendre durant la seva estada al club- durant gran part de l'entrevista que ha concedit al programa Primer Toc de RAC-1. 

Touré ha reconegut que segueix practicant el català. "És clar que el practico. Per a mi sempre ha estat molt important", ha manifestat. El jugador africà, en aquest sentit, ha explicat que "els primers anys que vaig estar al club sempre vaig voler parlar català".

"No només espanyol -ha dit Touré Yaya-, perquè em considero un culer i és important parlar català per a l'afició i per al barcelonisme".

Finalment, el jugador del City, que visitarà el Camp Nou la setmana vinent pel partit de tornada dels vuitens de final de la Lliga de Campions, ha dit que "no celebraré mai un gol al Camp Nou". 

Touré Yaya, amb Messi, durant el partit d'anada (Foto: uefa.com)
Publicitat
Publicitat

66 Comentaris

Publicitat
#25 Manolo, Zamora, 05/03/2014 - 19:56

Que bueno, los negros en cataluña aprenden catalan y los españoles en cataluña no!!!!! Mejor hundidos, ignorantes y mangantes!!!! claro que si!!!!

Viva España, mejor hundidos!!!!

#24 Calimero, Barcelona, 05/03/2014 - 19:37

En esta región a los jugadores del Barsa se la trae tan floja el catalá que de media saben decir visca el barsa y bona nit..
Recuerdo cuando cacareaban que Saviola estaba estudiando catalan ja ja que ilusos sois... Pero Messi si lo habla ja ja
http://www.youtube.com/watch?v=L1EiTgZ5Rsg

#23 los jugadores, bcn, 05/03/2014 - 17:11

Tienen que jugar al fútbol,lo que importa es su juego no su idioma ideología o religión

#22 jaume, bcn, 05/03/2014 - 16:01

Si aplicamos la exigencia de nivel c de catalan a los jugadores del barça..... jugaran solo los vecinos de Sant Cugat y Manresa.
Si aplicamos la exigencia de nivel c de catalan a los CATEDRATICOS deuniversidad......solo seran catedraticos los vecinos de Sant Cugat y Manresa.
Asin nos va......

#22.1 Jordi, BCN, 06/03/2014 - 01:54

Si exigimos nivel de inglés para cualquier profesión en España solo quedarán los vecinos de Gibraltar. juajuajuas! Mejor hundidos y catetos!

#21 El azote de los necios, Barcelona, España, 05/03/2014 - 15:35

Los africanos lo que tienen que hacer es integrarse en la cultura europea, porque de nada sirve que hables la lengua del lugar si vas con pañuelos en la cabeza, no compartes ni tradiciones, ni cultura ni gastronomía ni arte, ni valores, literatura, ni nada de nada.......