Publicitat
Esports · 9 de Febrer de 2012. 09:02h.

El Madrid vol Pochettino

En cas que Mourinho abandoni el club, segons Punto Pelota

El Reial Madrid vol fitxar l'entrenador de l'Espanyol, Mauricio Pochettino, en cas que José Mourinho abandoni el club blanc, segons va anunciar 'Punto Pelota'. Malgrat tot, la prioritat blanca seria la de retenir l'entrenador portuguès, encara que diferents fonts apunten que la intenció d'aquest seria la de deixar la banqueta madridista en acabar la temporada. En aquest cas, el tècnic periquito seria el "objectiu número 1", segons l'esmentat programa.

La seva aposta pel planter, bona imatge i futbol de toc serien alguns dels arguments que esgrimirían els partidaris de l'argentí. Pochettino té contracte amb l'Espanyol fins al 2014 i sempre ha remarcat el seu vincle amb l'Espanyol, club al qual va arribar fa gairebé 20 anys.

Pochettino
Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#13 Albert, Barcelona, 09/02/2012 - 15:38

Punto y pelota les ha dit de l'alçada d'un campanar com per creure's res!! primer de tot falta que mourinho marxi i després que Pochetino hi vulgui anar.....Sense valorar la capacitat del pochetino (que no la conec massa) a mi m'extranyaria que florentino no fitxes un mediatic d'entrenador.

#12 L, SITGES, 09/02/2012 - 15:22

Llegeixo els comentaris, i semblen de pati d'escola, "i tu mes".
Espero que no marxi, i menys al madrid.
I en primer lloc, aquesta merda de programa que es punto pelota, que nomes serveix per donar gags a l'APM, com se li pot donar credibilitat!
PUNTO PELOTA = SALVAME

#11 LLUC, BARÇA , MORE THAN A CLUB, 09/02/2012 - 12:37

És normal que els clubs grans promocionin els entrenadors i jugadors dels filials. Mireu sinó quin equip entrenava abans en Pep.

#11.1 jordi, bcn, 09/02/2012 - 14:09

lucas , preocupet de el teu equip el robemcadapartit f.c. i deixen en pau que prou feina tens.
visca catalunya sense cules !!!!!!!!!!!!!!
el equip que dius que entrenaba el pep es el que va pujar de 3 a 2b robant totes les eliminatories?

#10 Gerard, Basilea, 09/02/2012 - 12:27

Definitivament, els culers són molt curtets !!! Sempre diuen el mateix. PENA em fan !!! Jojojojo

#10.1 Jaume, Arenys, 09/02/2012 - 16:58

mes pena fas tu, que pel que he llegit ets fora de casa treballant de paleta....

#8 Dolors, Barcelona, 09/02/2012 - 10:42

Culerots?, merengons?, pericons?, misèria i fanatisme. Hi ha una cosa que se'n diu ESPORT, i que no en teniu idea, a saber que teniu, on hi havia d'haver-hi un cervell.

#8.1 Saprissa, Sants, 10/02/2012 - 10:02

ja ho diuen ja q el futbol es una válvula de escape per la gent, pero potser q es frenin una mica abans de dir tantes bajanades