Publicitat
Esports · 22 de Juny de 2012. 11:12h.

"El meu segrestador és bona persona"

Quini queda amb ell i li dóna el seu telèfon "perquè quan vulguis em truquis"

"El meu segrestador és bona persona"

Quini, amb Nuñez, en una imatge d'arxiu

L'exjugador del FC Barcelona i actual delegat de l'Sporting de Gijón, Quini, ha explicat que "fa poc" va trucar el seu segrestador per reunir-se amb ell i que la trobada va ser "molt cordial". Quini va ser segrestat durant 24 dies i posat en un captiveri el 1981 quan era jugador del Barça.

"La meva il·lusió sempre va ser conèixer-los, parlar amb ells", reconeix en una entrevista a El Mundo. L'exjugador explica que "em va agradar estar amb ell. Li vaig donar el meu número de telèfon i li vaig dir: 'ja saps que quan vulguis em pots trucar perfectament'".

Quini afirma que "el meu segrestador és bona persona, segur" i considera que "ho van fer per diners. Per diners es pot fer... potser fins i tot ho puc fer jo, si tens una família. La vida dóna moltes voltes".

L'exjugador justifica els seus captors perquè "necessitaven menjar". "S'ha de pensar dues vegades, eh. Que el detindràs? Si roba menjar, ¿quina necessitat té aquesta persona?. La vida és molt difícil. Tots mereixem una segona oportunitat", conclou.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#6 Jan, Sitges, 23/06/2012 - 12:48

Excelente persona y grandísimo jugador. No es síndrome de Estocolmo. Una persona que actua de esta manera está en una posición muy elevada. Toda mi admiración para Enrique Castro "Quini" de un madridista.

#5 Saprissa, Sants, 22/06/2012 - 14:45

hem sembla molt noble la reacció de Quini però crec q s'ha passat un troç llarg, hi ha límits q no és podem traspassar a no ser q et moris de fam literalment q no crec q fòs el cas...

#5.1 Manel, BCn, 22/06/2012 - 15:10

Doncs a mi em sembla que de tant bo en Quini és tonto

#5.2 Josepet, de Sant Celoni, 23/06/2012 - 12:16

És tant tonto com molts catalans, que després de portar 300 anys colonitzats es segueixen baixant els pantalons quan des de Madrid els hi continuen a donar clatellades. Així ens va...

#4 tas, la meca, 22/06/2012 - 13:20

Típic síndrome d'Estocolm. Una bona patada als ous home! casi et fot la vida enlaire...

#4.1 Claüc, Sabadell, 22/06/2012 - 13:51

Estava esperant el comentari que esmenti la síndrome d'Estocolm.

Es trobaven q sovint els segrestadors eren gent q volia derrotar una dictadura o acabar amb el colonialisme. Llavors parlant amb el segrestat, el convencien i el convertien per la causa. Per això els estats s'inventen el síndrome.

#4.2 eu, ourense, 22/06/2012 - 14:36

CLAUC se chuta!

#3 LOLA, BARCELONA, 22/06/2012 - 12:20

Robar per menjar es molt licit, però segrestar per menjar...

#2 Fran, Llinars, 22/06/2012 - 11:44

Quan em volguis tornar a segrestar trucam.... s´ha de ser curt, ara be, que si va ser jugador del far$a tot es possible.

#2.1 Josep, Lleida, 22/06/2012 - 14:37

Fran, la diferència és que els xarnegos com tu SEMPRE serien el segrestador, i no la pobre víctima.

#2.2 M, Sabadell, 22/06/2012 - 19:20

Aquí t'has passat Josep. La meva mare era "xarnega", conseqüentment jo també ho sóc, i sí que sempre m'han robat en castellà, però això no significa que jo ho faci. I et garanteixo que em vull separar d'Espanya com el que més.

#2.3 Isaac, Barcelona, 22/06/2012 - 19:55

Doncs a mi m'han robat en català a la Caixa i la Generalitat ens roba a tots en català cada dia. Al final la diferència és una qüestió de subtilesa.

#2.4 Gerard, Barna, 26/06/2012 - 06:15

Molt interessant el comentari del M (Sabadell). Els Joseps de LLeida es pensen q fan un favor a la pàtria i el q fan és allunyar del nostre projecte de llibertat amb el seu classisme a persones q s'hi podrien sentir representades. La delinqüència parla en cast. pq foren immigrants (pobres).