Publicitat
Esports · 28 d'Abril de 2009. 17:11h.

El PP demana partits d'Espanya a Barcelona

Fernández Díaz ha proposat l'Estadi Olímpic per a un partit classificatori

El PP demana partits d'Espanya a Barcelona

Espanya, celebra un gol contra Turquia, en el darrer partit disputat a Madrid

Alberto Fernández Díaz, cap del grup municipal del PP a Barcelona, ha demanat a l'Ajuntament que realitzi "les gestions oportunes amb la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) per sol·licitar que Barcelona sigui seu de partits de la selecció espanyola corresponents a tornejos o competicions tant de caràcter oficial com amistós". Fernández Díaz ha afegit que "Barcelona disposarà en breu de tres grans estadis per acollir partits oficials, l'Estadi Olímpic, el Camp Nou i a partir d'agost s'hi sumarà el nou estadi de l'Espanyol a Cornellà-El Prat".

Segons el president del PP a Barcelona, "Barcelona és una ciutat talismà per al futbol espanyol, com ho demostra la medalla d'or davant Polònia a les Olimpiades del 92 o la final del Mundial de futbol sala de 1996, disputada al Palau Sant Jordi". Fernández Díaz ha destacat que Barcelona podria acollir partits de classificació per al Mundial de Sudàfrica 2010. "No dubtem que aquesta proposta tindria una gran acollida al tractar-se d'una ciutat vinculada sempre amb l'esport", ha dit el líder popular. De fet, el PP ha presentat una proposta per oferir l'Estadi Olímpic a la RFEF per a la celebració d'un partit premundialista.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#14 Saprissa, Sants, 29/04/2009 - 23:03

Albert:l'Espanya-Italia a Montjuich q et refereixes es juga l'any 2000 i et puc ben dir q era ple de gom a gom es més jo tenia 2 entrades q vaig vendre per 12000 pts cadascuna.2 o 3 anys més tard Espanya-Portugal el camp nomes arribà a mitjà entrada

#13 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA //*//, 29/04/2009 - 18:52

Catalunya Nostra Nacio //*//
espanya fora .

#12 amoscaciques, girona, 29/04/2009 - 15:19

Albert(BCN): no diguis bajanades noi!!! en aquell partit el camp es va omplir sobradament. Els partits q no omplen (excepte de seguidors rivals) són els partidets de costellada de la selecció autonòmica catalana. No inventis més, q fas pena.

#11 Albert, BCN, 29/04/2009 - 12:16

Fa cosa d'uns 7 anys es va jugar un espanya-ITALIA....remarco el contrari, ITALIA, no un equip dolent de fase de clasificació i van obrir les portes a montjuïc xq no s'havien vengut entrades i fins i tot obrint el camp no hi havia mes de mitja entrada

#10 martí, Palamós, 28/04/2009 - 23:53

No és la selecció d'España?, doncs que es quedi allà a España!!! A Catalunya hi ha de jugar la nostra selecció, la Catalana!!!