Publicitat
Esports · 29 de Febrer de 2016. 19:11h.

El PP vol que la Selecció Espanyola jugui a Catalunya

Moció perquè es faci un partit a l’estadi de Cornellà-El Prat

El PP vol que la Selecció Espanyola jugui a Catalunya

Estadi de Cornellà-El Prat, en una foto d'arxiu. (Foto: rcdespanyol)

El Partit Popular vol que la Selecció Espanyola Absoluta de futbol jugui a Catalunya i per aquest motiu el grup municipal del PP a Cornellà ha registrat una moció perquè l’Ajuntament faci les gestions oportunes per celebrar un partit oficial d’Espanya a l’estadi del RCD Espanyol. La formació vol que aquest encontre se celebri “el més aviat que el calendari oficial permeti” i proposa aquest any o l’any vinent.

El PP també vol traslladar la petició a la Federació Espanyola de Futbol, al Consell Superior d’Esports, al RCD Espanyol i a la Federació Catalana de Futbol.

El Portaveu del Grup del PP a Cornellà, Daniel Serrano, afirma a la moció que  “resulta sorprenent que la Selecció Espanyola Absoluta de Futbol malgrat els triomfs recollits i del prestigi internacional al que ha arribat, no jugui un partit oficial a Catalunya des del 12 d’octubre de 1.975”.

Serrano al·lega que la seva ciutat disposa de l’estadi de Cornellà-El Prat que es tracta d’una infraestructura preparada per acollir aquest tipus de partits. “Resulta evident que qualsevol poble o ciutat d’Espanya estarien encantats de poder acollir un partit oficial de la Selecció Espanyola Absoluta de Futbol” ha reblat Serrano a la moció.

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#19 Catalunya és Espanya, normalitat exquisida., Bcn, 01/03/2016 - 15:54

La selecció de la nostra estimada nació, evidentment Espanya, sempre és benvinguda a la nostre regió, Catalunya. Normalitat exquisida.

#19.1 Jordi B., L'H, 01/03/2016 - 17:28

La majoria dels catalans no sentim la Roja com la nostra, per tant que juguin allà on la volen. Aquí NO.
Exquisidament demano que no usin la roja com un meeting polític

#19.2 jordiw, bcn, 01/03/2016 - 23:42

Jordi: a veure si ho entens....Som i serem tots Espanyols
t'ha agrada? Perfecre
no?ajo i agua

#19.3 Jordi B., L'H, 02/03/2016 - 12:18

Jordi, jo no tinc la capacitat per saber què passarà demà, sembla que tu sí.
Jo només et dic, i jo en baso en fets i no en clarividències, que a dia d'avui la majoria dels catalans no senten la roja, que els vagi bé, però aquí perden el temps, i si juguen aquí sereu tu, del bosque, i 4 més

#19.4 JORDIW, BCN, 02/03/2016 - 12:39

ESTIC TANT SEGUR QUE EL CAM ESTARIA PLE... COSSA QUE MIRA QUE ES PETIT CORNELLA... LA CATALANA NI MITJA ENTRADA.... SI TANTA SEL VOLDRIEU.... QUEPASSA QUE NO OMPLIU???
FANTASMES FANTASMES,MES QUE FANTASMES!
A VEURE SI DEIXEU DE SOMIAR I DE PAS.. DE ENGANYAR ALPOBLE CATALA. I AQUI PASSO JA DE VOSS.

#19.5 jordiw, bcn, 02/03/2016 - 21:35

Mira k curts sou els separates....PERO SOMIEU K D'AQUI NO PASSAREU!!

#18 Josep-Lluís, Sant Feliu de Guíxols, 01/03/2016 - 15:09

Molt bé! Doncs per a tots aquells que volen veure a la selecció espanyola jugant a Catalunya. Proposo que el primer partit sigui contra la selecció oficial de Gibraltar.

#18.1 JORDIW, BCN, 01/03/2016 - 18:23

ES QUE JOSEP LUIS ES LA TEVA SELECCIO ESPANYA CAP MES ET QUEDA CLAR TIO?

#18.2 Josep-Lluís, Sant Feliu de Guíxols, 01/03/2016 - 22:00

#18.2

T'equivoques Jordi, la meva selecció no és l'espanyola. La meva selecció (sóc andorrà) és,evidentment, la d'Andorra. Per cert, Jordi. el dia que ens toqui Espanya en una classificació per l'eurocopa o el mundial et proposo que l'Andorra contra Espanya es jugui a Catalunya. Què et semblaría?

#18.3 jordiw, bcn, 01/03/2016 - 23:45

Hem sembla perfecte...pero dediquet a la teva GRAN SEL.
UN ANDORRA -ESPANYA?
PERFE TE AL.ORINAL PLE DE ESPANYOLS.
I REPETEUXO DEDIQUET A LA GRAN SEL DE ANDORRA XK A LA DE CAT MAI HO VEURAS.
I SI UN ANDORRA ESPANYA AL ORINAL I UN 0_12 X FER CALLARTE

#18.4 Josep-Lluís, Sant-Feliu de Guíxols, 02/03/2016 - 08:12

#18.4

Jordi, Tant Gibraltar com Andorra són seleccions oficials membres de la UEFA i la FIFA. Sencillament t'he dit que Esp,podría jugar-hi. És evident que Espanya en hokey sobre gel perdría per golejada amb Finlandia i no per això deixa de tenir equip. Les tevés respostes són de mal educat.

#18.5 jorfiw, bcn, 02/03/2016 - 10:52

Mal educat?
I els independentistes no ho sou?
Sou mentiders lladres farçants i tot el k pugui dir es poc.
A veure...SI L'AMIC ES DE ANDORRA QUE COLLOBS LHI INPORTA CATALUNYA ?
PROU FEINA TE AMB ANDORRA.
HOCKEY?BE... PER UN SPORT K NO SOM POTENCIA

#18.6 jordiw, bcn, 02/03/2016 - 10:55

Podrem jugar enfront gibraltar...andorra o san marino....
PERO MAI ENFRONT UNA SELECCIO COM CAT ...X K NO EXSISTEIX NI HO FARA.
ET QUEDA CLAR?

#18.7 Josep-Lluís, Sant Feliu de Guíxols, 02/03/2016 - 11:46

#18.7

Jordi, continues mal educat. Per cert, Perquè Esp. es presenta a jugar contra Illes Feroes? Són de Dinamarca. Els espanyols hauríeu de regalar els 6 punts en joc ( d'anada i tornada) quan us toca de classificacó per l'eurocopa. I dir que vosaltres només jugeu amb Dinamarca. Però resulta q no.

#17 LLUC, MARXEM JA, 01/03/2016 - 13:21

Qui no vulgui pols, que no vagi a l´era. Que es preparin per unaltra xiulada històrica.

#16 Vicnet, BARCELONA, 01/03/2016 - 11:10

Crec que abans de jugar un partit de la Roja al estadi de Cornella, es tindria que demanar l'opinio del soci perico. Es mol possible que no tinguem cap interes en que España i ademes plena de jugadors cules jugui al nostre Estadi.

#16.1 jordiw, barcelona, 01/03/2016 - 11:14

Jo soc soci perico...i com catala i espanyol ESTARE ENCANTADISSIM I COM JO MOLTS

#16.2 Serguei, Sitgea, 01/03/2016 - 13:25

Com a cule jo i els meus fills no i fallarem aquell dia per veure la seleccion del meu pais...es mes,fare una bandera especial amb els colors del fcb,senyera i rojigualda

#15 Pere Prats, Sants, 01/03/2016 - 11:01

El camp de Cornellà-El Prat te un problema quan no es celebren partits del Espanyol, ja que quan juga el Espanyol hi arriben molts autocars de penyes que quan es juguen altres partits els accessos es col·lapsen, son un cul de sac de difícil solució. Fins i tot quan jugava Catalunya es va col·lapsar.