Publicitat
Esports · 9 de Novembre de 2018. 17:16h.

El procés enterboleix la celebració de Marc Márquez

El pilot de MotoGP no sortirà al balcó de l'Ajuntament per la pancarta dels presos

El procés enterboleix la celebració de Marc Márquez

Marc Márquez celebra un títol, en una imatge d'arxiu

El pentacampió del món de MotoGP Marc Márquez no sortirà aquest dissabte al balcó de l'Ajuntament de Cervera (la Segarra), durant els actes de celebració del seu nou títol mundial, per la presència a la façana del consistori d'una pancarta en suport dels líders independentistes empresonats.

Els patrocinadors de Márquez han sol·licitat la retirada de la pancarta per “qüestions protocol·làries i exigències de les grans firmes”, però l'alcalde de Cervera, Ramon Royes, s'hi ha negat, segons ha informat aquest divendres el diari 'Segre'.

Per la seva banda, Royes ha afirmat en declaracions a Europa Press que “és una pancarta que hi és perquè hi ha un acord de ple de donar suport als presos polítics”. “De la mateixa manera que ells han de respectar la nostra decisió, nosaltres respectem la seva”, ha afegit l'alcalde del municipi.

Estelada que penja a l'espai públic de Cervera

Publicitat

46 Comentaris

Publicitat
#26 Tabarnés puro, Barcino, 10/11/2018 - 12:21

Qué bonita imagen: un campeón español enarbolando la bandera de su nación!!
Viva Márquezzz!!

#25 JOSEP P., REUS, 10/11/2018 - 10:09

Aquest xaval pot ser que caigui en picat la seva estima. Jo crec que ell es independentista, llavors te que planta els collons, si no esta acabat.

#25.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/11/2018 - 14:39

Claro que sí, lo que tú digas wapi. Sigue en tu universo paralelo indepe.

#23 Purria de Tabarnia, Bcn, 10/11/2018 - 08:11

Torrentes!!!!! Lo ha echo pensando en sus patrocinadores no en Españistan

#23.1 zulu, Alacant, 10/11/2018 - 11:35

Efectivamente...y ninguno de sus patrocinadores (qué casualidad) le interesa que se relacione con la orda populista y ultra derecchista del separatismo. No vende una gran imagen no...

#23.2 Tabarnés puro, Barcino, 10/11/2018 - 12:14

Pues se ve que si hay que elegir entre una supuesta Españistán y Qatarlunyistán la gente elige la primera.. jajajajajajaja!!!!!

#23.3 Jordi br, L'h, 10/11/2018 - 12:14

Realmente crees que si se librara de los ultraderechistas patrocinadores actuales, le faltarien nuevos patrocinadores?

#23.4 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/11/2018 - 14:40

¿Ahora resulta que sus patrocinadores son de ultraderecha? Estás de psiquiatra, chaval

#23.5 Al purria , Barcelona , 11/11/2018 - 00:10

Los patrocinadores niegan que tengan nada que ver. Es decisión de Marc. No quiere que lo manipulen los independentistas. Mucho más inteligente que vosotros que estáis idiotizados. Paleto

#23.6 Purria y Jordi sois muy pardillos , Barcelona , 11/11/2018 - 00:14

Que lo hace por que quiere. No manipules. Da mala imagen en el mundo codearse con los independentistas. Habéis colocado en el gobierno a la extrema derecha nacionalista. No os quieren

#22 Capit@n España, Botiflerots !!!!!!!, 10/11/2018 - 02:16

¿No era Cervera esa localidad donde en la Guerra de Sucesion tomo partido firme por la causa borbónica de tal suerte que Felipe V acabada la guerra retiró la Universidad a Barcelona y la trasladó a Cervera?
Pues gracias a Felipe V tuvisteis alguna vez universidad, pero os sirvió de bien poco, botiflers jajajajajajaj

#21 Josep Pagès i Canaleta de CARDEDEU UN POBLE QUE FALTA TENIR UN BON AJUNTAMENT FALTA TENIR UNA BONA POLICIA LOCAL FALTA TENIR BONS VEÏNS ALS ES, TREURE LA PANCARTA UNES HORES NO PASARIA RES ABUSEU DE LAS PANCARTES , 09/11/2018 - 23:57

JO SÓC INDEPENDENTISTA CATALÀ i u vui TOT EN CATALÀ Ara ja estic FART de tanta Pancarta de Politics Presos Aqui la caga El Alcalde .JA Que li recordu el es ALCALDE PER TOTA LA GENT DEL POBLE No nomes per els Independentistes AQUESTA ES LA FAMOSA DEMOCRACIA ? Que tan presumiu E.R.C. I PDECAT Quina Vergonya en feu Fora pancarta unes hores ..