Publicitat
Esports · 25 d'Agost de 2011. 08:54h.

"Els catalans haurien de demanar perdó"

L'afició del Madrid dóna suport a Mourinho amb càntics i pancartes

"Els catalans haurien de demanar perdó"

Pancarta de suport a José Mourinho

L'entrenador del Reial Madrid, José Mourinho, ha rebut el suport de l'afició madridista en forma de pancartes i càntics després dels incidents del Camp Nou i de la carta de disculpa, només per als aficionats blancs, que va escriure el tècnic.

L'afició del Madrid està al costat del seu entrenador. Fins i tot, un seguidor del Madrid ha assegurat en declaraciones a TV3 que "Mourinho li demana perdó al madridista, és que crec que és al madridista a qui li ha de demanar perdó. Això haurien de fer els catalans". Una altra noia també ha manifestat que "Mourinho té raó. S'ha disculpat amb els qui li paguen. Els que s'han de disculpar veritablement són els del Barcelona".

Les pancartes, algunes molt elaborades i estratègicament situades, anaven totes en la mateixa direcció. I entre elles, alguna de molt mal gust: "Mou, el teu dit ens assenyala el camí". Altres resaven "El Reial Madrid és la meva religió, Mou el meu profeta", "Mou és el nostre rei", "Gelat madridista, el Pito-dit". "Mou, atent que porto ulleres". "Madridisme és no parar l'altra galta, gràcies Mou". "Amb tu el Madrid se sent feliç".

Publicitat
Publicitat

77 Comentaris

Publicitat
#44 gerard, bcn, 27/08/2011 - 17:55

Juan, que divertida que seria la Lliga sense el Barça. T'imagines, el Madriz contra el Rayo, el Bilbao, el Betis, cada any així.. Potser la guanyerien. altre cop.
El Barça podria jugar la Lliga Francesa. Tú creus que no el voldrien?

#44.1 Juan Carlos, Barcelona, 28/08/2011 - 13:11

Pues no, Francia no admitiría al Barça porque envenenaría la relación entre franceses y los franceses tienen muy claro el orden de prioridades. De todas maneras, ¿por qué Francia?¿no habría liga catalana? El Figueres, el Polvoritense, el Guarda-si-venes...

#44.2 contdown, Barcelona-Wembley, 30/08/2011 - 00:52

Sería molt dur que la selecció catalaba de fútbol guanyés el mundial. De fet ja l'ha guanyat.

#43 Juan, Madrid, 27/08/2011 - 17:37

Vamos a ver: ¿Por qué no os vais de la liga española y ya está? ¿No seríais más felices así?

#43.1 mireia, barna, 28/08/2011 - 20:43

Perquè, per desgràcia nostra encara no podem fer-ho.. Espanya ens té ben escalitzats perquè necessita els nostres calers..

#42 contdown, Barcelona-Wembley, 26/08/2011 - 14:03

i el comité anti-violència? que no pensa actuar per aquestes pancartes incitant a la violència? Ja, ja, ja... Eggpaña és així. ja, ja , ja

#41 gerard, bcn, 26/08/2011 - 13:25

El dedo que nos señala y acompañará AL INFIERNO !!!

#39 contdown, Barcelona-Wembley, 26/08/2011 - 11:40

El Barça és odiat, precisament per el que va representar, representa i representarà. Digueu el que digeu, és així i no és podrà canviar mai. Ho sento, però no podeu fer res. Al igual que el Madrid representa el que sempre ha representat. Nosaltres tenim el nostre ADN i ells el seu.

#39.1 pepe, andorra, 26/08/2011 - 14:23

a ver chaval, q las aventuras del abuelo cebolleta nos las conocemos todos, pero fue hace mucho tiempo. Y si os odiaran tanto como dices, el Madrid fue fundado por un catalán, no hubieran aplaudido el día del 6-2. Odio es lo q le paso a Figo, ahí se demostró quien es quien.

#39.2 contdown, Barcelona-Wembley, 26/08/2011 - 14:47

Pepe, no entens res de res, Ho sento.´És el que té l'enveja. Ni ho entés ni ho entendràs.

#39.3 INDIGNADO, BARCELONA, 26/08/2011 - 18:43

***Es igual, Pepe. Viven aferrados a las aventuras del abuelo cebolleta porque si no, no podrían hacerse los victimas -su deporte preferido-. Toda su vida gira entorno al "qué malos son ellos, qué buenos somos nosotros". Basura.

#39.4 Pocasoltes, Barcelona, 26/08/2011 - 19:25

Es igual, contdown, déjalos. Viven anclados en su pasado nazionalista, ya sabes.. el del tío Paco (cómo lo añoran) No te molestes, ya sabes que un fanático es alguien que no puede cambiar de opinión y no quiere cambiar de tema. pobres infelices.