Publicitat
Esports · 4 d'Octubre de 2011. 17:55h.

Els Gasol s'entrenaran amb el Barça

Mentre duri el tancament patronal a l'NBA

Els Gasol s'entrenaran amb el Barça

Marc i Pau Gasol, al Blaugrana, en una foto d'arxiu. (Foto: fcbarcelona.cat)

Els germans Gasol, Pau i Marc, s'entrenaran amb el Barça mentre duri el tancament patronal a l'NBA. El pivot del Memphis Grizzlies ja ha fet la primera sessió preparatòria sota les ordres de Xavi Pascual aquest dimarts. S'espera que el jugador del Los Angeles Lakers ho faci dijous.

Pau arrossega molèsties al turmell esquerre, que no li va impedir jugar tot el campionat d'Europa de Lituània, per la qual cosa ha retardat uns dies la seva tornada a la feina. Els dos esportistes de Sant Boi s'entrenaran al Palau Blaugrana fins que hi hagi una solució al conflicte laboral al bàsquet professional nord-americà.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#7 redidecore, Mataró, 06/10/2011 - 00:48

A mí i a tots els que ens sentim catalans exclusivament, ningú té dret a dir-nos com hem de sentir o ser, no més faltaria i en Pau Gasol, per mí és un botifler que renega de la seva llengua, en fí ,una vergonya!!!

#6 Anna de la Mota, Mataró, 06/10/2011 - 00:45

Jordi, ni tú ni ningú pot dir a un altra el que és o el que se sent, d'acord?? Jo soc catalana i basca i res més, si t'agrada bé, si no menges menys!!

#6.1 jordi, BCN, 06/10/2011 - 14:04

anna pots ser catalana i vasca pero ets espanyola i punt i fins que algu no ho digui es i sertas aixi . t'ha agradi o no. ets espanyola.
ara vols viure en un mon de mentides i fatasia.. si noia ets catalana i no espanyola... ETS ESPANYOLA I PUN I FINAL

#5 jordi, BCN, 05/10/2011 - 13:25

A VEURE GENT: EL PAU GASSOL ES SENT ESPANYOL COM EL QUE TOTS TB VOSALTRES SOM. SI VOL PARLAR EN CASTELLA , EN CATALA O EN ANGLES QUE FOTI EL QUE VULGUI . EL CATALA I EL CASTELLA SOMN IDIOMES DE ESPANYA I COM ESTEM A ESPANYA JA ESTA.
PAU GASSOL ES PERICO , ENCARA QUE SURTIS DEL FCB!( UNA DESGRACIA)

#5.1 Saprissa, Sants, 06/10/2011 - 06:42

quantes vegades ho has dit això de q es perico??? i deixa d escriure en majuscules nen q sembla q estiguis enfadat

#5.2 jordi, BCN, 06/10/2011 - 14:05

SAPISSA, PERQUE NO DEIXES DE TOCAR ELS COLLONS I FAS QUELCON DE PROFIT A LA VIDA? I DEIXES DE FOTRET AMB MI QUE JA ENS CONEIXEM JO DIC QUE SOC PERICO LES VEGADES QUE HEM BROTA I PUNT

#5.3 jordi, BCN, 06/10/2011 - 14:05

SAPISSA, PERQUE NO DEIXES DE TOCAR ELS COLLONS I FAS QUELCON DE PROFIT A LA VIDA? I DEIXES DE FOTRET AMB MI QUE JA ENS CONEIXEM JO DIC QUE SOC PERICO LES VEGADES QUE HEM BROTA I PUNT

#4 Marc Sabatés, BARCELONA CATALUNYA 2014, 05/10/2011 - 12:18

HA D ' ANAR A MADRID ESPANYA ! !
VISCA CATALUNYA SENSE GASOL .

#3 gironí, GIRONA, 04/10/2011 - 22:18

Aquest que npo té temps per escriure en l'idioma matern dels seus pares que se'n vagi a entrenar "de gratis" a Madriz. Allà si tenen temps; com ell, de parlar i escriure la llengua de l'imperi