Publicitat
Esports · 29 de Desembre de 2011. 20:01h.

ERC denuncia la "manca d’esforços" del Govern amb les Seleccions

Junqueras lamenta no haver vist "gaire recolzament" del Govern per aconseguir el seu reconeixement

ERC denuncia la "manca d’esforços" del Govern amb les Seleccions

Oriol Junqueras, en una foto d'arxiu

El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, ha denunciat "la manca d’esforços en la projecció esportiva internacional del país en aquest primer any de govern d’Artur Mas" i ha donat el seu suport per tal de seguir amb la tasca del reconeixement de les seleccions esportives catalanes.

El líder d'ERC també ha lamentat no haver vist "gaire recolzament" del Govern per aconseguir el reconeixement de les seleccions catalanes i per això ha demanat que es mantingui el caliu d'un projecte que va començar el 1987 amb la Delegació Olímpica Catalana i va seguir amb el Comitè Olímpic Català.

En aquest sentit, Junqueras ha ofert "tot el suport al Govern per continuar projectant Catalunya al món, tant en l’àmbit econòmic, com polític, com esportiu, malgrat les pressions".

Finalment, també ha lamentat "la manca de voluntat de seguir amb la projecció de la presència exterior de Catalunya que demostren fets com el recent tancament de la delegació a Buenos Aires".

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#17 33, Catalunya, 30/12/2011 - 15:44

Quan va entrar el Tripartit van fer fora tots els catalans directius que estaven en bons llocs per posar els seus i dona la casualitat que als seus no els coneixia ningú. Ara hem de treballar per tornar a posar la gent a dalt. Ho entens Junqueres??

#15 MARC-SABATES.COM, Barcelona Catalunya, 30/12/2011 - 12:24

CATALUNYA EN UEFA-FIFA COM ESCOCIA !!
CATALUNYA SOM UNA NACIO ! ! * ! !

#14 Meliq Salau, Reus, 30/12/2011 - 12:19

La competició oficial ve de la mà de la independència
Concentrem les energies en sortir de la gàbia hispànica
Per exemple insubmissió fiscal. Això sí que és pressionar el President i CiU i obligar-los a fer la Declaració d'Independència
No et distraguis Oriol
De cara a barraca i no ens dispersem

#13 Formigueta, Barcelona, 30/12/2011 - 11:57

La crisi que patim té un nom :Espanya
que ens cisa 60 milions d' euros cada dia,
i, si en sortíssim, seriem el 4rt. País de la U.E, amb Seleccions Esportives, Embaixades i
"tutti quanti"

#12 Josep, Lleida, 30/12/2011 - 09:54

Amb la que tenim a sobre i a aquest petardo li preocupen les seleccions catalanes, en quin mon vius ????
Que les drogues i l'alcohol son molt dolents i despres dius bajanades com aquesta.

#12.1 Hermes Trismegist, Catalunya Lliure, 30/12/2011 - 13:11

Josep, rei, perquè no calles i te'n vas a la teva espanya 'querida'?

#12.2 angel, cardedol, 01/01/2012 - 22:30

1 part. Acabo de desvincular-me del partit del SI, perque han donat la benvingut/da als primers nadons moro i sudaca. El que calen a Catalunya es donar mès ajudes als catalans, desprès als espanyols i no aquets immigrants. Molts catalans indepes venen de la familia fora de Catalunya.....

#12.3 angel, cardedol, 01/01/2012 - 22:35

2 part........per exemple el pare de Josep Ll. Carod Rovira es d´Osca. Per què la selecciò catalana? si en Puyol, Xavi, Busquets, Valdès, Piquè, juga amb la selecciò Espanyola i la veig molt contents aixecar la copa del món. Aaaaaaaaaaaah! pels quartos tant se li fot que si Cat o Esp.