Publicitat
Esports · 9 de Febrer de 2012. 11:43h.

Espanya declara la 'guerra' a França per uns gags

Els guinyols del Canal+ francès fan intervenir al govern, que parla d '"atac xenòfob"

El ministre d'Educació, Cultura i Esports ha respost als atacs de Canal+ França als esportistes espanyols i els ha qualificat com un "atac xenòfob". José Ignacio Wert ha assegurat al programa d'Antena 3 'Espejo Público' que són poc ètics els atacs des del canal francès i considera "intolerable que es generalitzi i s'acusi tot l'esport espanyol".

En aquests vídeos humorístics, amb el títol de 'Els esportistes espanyols no guanyen per casualitat', apareixen diversos esportistes espanyols, després de la sanció a Alberto Contador. En un d'ells Casillas, Gasol i Nadal signen en suport al ciclista amb una xeringa.

El guinyol afirma que l'únic que no es dopa a Espanya és "la seva economia". En un altre vídeo apareix Rafa Nadal omplint el dipòsit de gasolina del cotxe amb la seva pròpia orina.

Imatge del gag
Publicitat
Publicitat

49 Comentaris

Publicitat
#27 angel, Krddu, Catalunya., 12/02/2012 - 00:18

Pero Catalunya no estem en guerra contra França per una tonteria de nens petits de guinyols. ECSpaña son uns ploramiques, buaaaa buaaaa.

#26 jordi, salou, 11/02/2012 - 12:03

que estrany , els guinyols surten uns dies abans d'aprovar.se la reforma laboral Espanya en la qual hi ha plena sintonia entre el govern espanol i el frances, ves quina casualitat


#25 angel, cardedeu, 10/02/2012 - 22:37

Dono suport totalment al canal plus en contra dels ECSpañoles.

#23 Cesc, BCN, 10/02/2012 - 00:32

Els guinyols francesos juguen amb ventatja al mofarse dels campeons del mon espanyols en diferents esports, ja que els guinyols espanyols no es poden mofar dels campeons francesos perquè no n'hi ha ni un en cap esport.

#23.1 Joan, Barcelona, 10/02/2012 - 09:06

Una de les 45 raons que donava un diari per llevar-se de matinada a mirar la final de rugby entre França i Nova Zelanda, era que no la guanyaríen els españols. "No hase falta desir nada más"

#23.2 cesc, BCN, 10/02/2012 - 12:24

Benvolgut Joan, una dubta, aquest diari era francés, català, castellà, italià o què?

#23.3 Joan, Barcelona, 10/02/2012 - 13:16

Francès, naturalment, ho vaig sentir comentar-ho a en Perez de Rozas al programa d'en Cuní

#22 albi, sabadell, 10/02/2012 - 00:30

Gràcies francesos per humiliar els espanyols.
Espanyolets ara que s'ha demostrat que els titols esportius els teniu gràcies a anar fins al cul de dòping, què us queda?
Campions deL món d'atur i misèria.
INDEPENDENCIA JA

#22.1 Joan, Barcelona, 10/02/2012 - 09:04

Demostrat???? Fins el cul???? Perdona, pero un picogram (milionesima part d'una milionesima de gram) segur que és menys de lo que trobaríem al bistec que et fotrás per dinar. Una altra cosa és que s'ha de lluitar SEMPRE contra el dopatge.