El lloc web brasiler Globoesporte ha indicat que cinc futbolistes de la selecció espanyola van jugar a l'strip-pòquer amb strippers després del partit davant l'Uruguai. També que els haurien robat 1.000 euros.
Així, aquest mitjà ha assenyalat que la policia de Pernambuco ha obert una investigació pel presumpte robatori que va patir algun membre de la selecció espanyola després del partit davant l'Uruguai del passat dia 16.
Segons aquesta mateixa informació, "el cas es va convertir en incòmode quan el cap de seguretat de la delegació espanyola, Raúl Jiménez, i el gerent de relacions de l'hotel, Eduardo Barbosa, van negar el robatori, que va ser confirmat per la FIFA hores després".
El diari brasiler ha explicat que un grup de música pagode, que va arribar acompanyat per les dones, va animar la festa de la selecció dirigida per Vicente del Bosque. Quan va acabar la música, "al voltant de la 1 de la matinada, un grup de cinc noies van anar a la zona de les habitacions, amb cinc jugadors i un membre de la comissió tècnica".
Sempre segons Globoesporte, "el grup hauria iniciat un strip-pòquer". "Quan al matí següent, se n'havien anat les noies, els membres de la delegació van trobar a faltar uns 1.000 euros", ha afegit.
"Una empleada que treballa a l'hotel, que també va demanar no ser identificada, va confirmar l'existència de la festa i del repte de l'strip-pòquer", ha remarcat.
El web brasiler ha afegit que "un membre de la delegació espanyola, que ja es trobava a Rio de Janeiro per al partit davant Tahití va tornar a Recife per veure les imatges gravades per circuit tancat de televisió. Amb la confirmació de la presència de les dones a les habitacions, les dues parts van acordar una treva i van optar per la doble negació".