Publicitat
Esports · 8 d'Agost de 2012. 21:21h.

França no paeix la derrota

Batum agredeix Navarro a l''últim minut del partit davant Espanya (66-59)

França no paeix la derrota

Una imatge de l'agressió de Batum a Navarro. (Foto: TVE)

França no ha paït la derrota davant Espanya als quarts de final dels Jocs Olímpics de Londres. Ja al darrer minut, quan els de Sergio Scariolo vencien per 63-57, Rudy Fernández ha rebut una falta antiesportiva que no li ha permès ni llençar els tirs lliures. Tot seguit, Batum ha colpejat Navarro amb el puny tancat.

Després d'encistellar dos tirs lliures i fer Marc Gasol el 63-57, Turiaf ha aturat un contracop de Fernández amb una falta que ha lesionat el mallorquí a l'esquena. De fet, el jugador del Reial Madrid ha hagut de ser substituït per Calderón.

En la posterior possessió de pilota de la selecció espanyola, Batum s'ha adreçat cap a Navarro i aprofitant que tenia la pilota l'ha colpejat amb el puny tancat en una acció que ha estat a punt de provocar una picabaralla entre la resta de jugadors.

Els àrbitres només han xiulat dues faltes antiesportives en les dues accions. Espanya disputarà una de les semifinals davant Rússia, que ha derrotat Lituània.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#8 Genis, osona, 09/08/2012 - 12:01

facil: foteu-vos escanyols!

#8.1 Gondor, Bcn, 09/08/2012 - 16:14

Per a un francés tú ets tan espanyol com jo. Per molt que en el teu imaginari puguis considerar-te un ciutadà de Gondor, els francesos no fan diferències. Per a ells ets espanyol com en Navarro, com jo i com la majoria de catalans.

#8.2 Joan, St Pere, 10/08/2012 - 12:56

Clar, els francesos pensen així! I els moros diuen que els hi van treure Espanya i que l'han de recuperar! Doncs que ho facin siusplau, així us adonareu del que sentim nosaltres quan us obliguin a parlar àrab! A més conqueriran fins el l'Ebre, ens deixaran tranquils a nosaltres, jeje

#6 Josep Pages Canaleta Cardedeu, CARDEDEU, 09/08/2012 - 02:42

JO SÓC CATALA Vui una Catalunya LLIURE I CATALANA Si algu pica a un Espanyol no enfa res ARA Aixo son ELS JOCS OLIMPICS Si els seus responsables EMPARAN LA VIOLENCIA Si son CECS Ciegos APAGA Y BAMONOS HE . La Violencia FORA del Deporte de TOT

#6.1 Carles, Barcelona, 09/08/2012 - 21:37

Josep, Veig que pensar i escriure es molta feina per tu

#5 Tio Canya, Ala Frugell, 09/08/2012 - 00:05

No veig l' agressió a la foto, si veig la má tancada cap a la pilota, no veig cap cop cap a la panxa de l' espenyolet Navarro, en fí o e-noticies manipula o els espanyolets son de ceramica. Visca els jocs olimpics sensa espanyols, Visca gibraltar i perejil lliure d' espanyols

#5.1 CAGA TIO, GERONA, 09/08/2012 - 00:46

ESTA VIST QUE QUAN UN ÉS TONTO NO HI HA RES A FER, AIXÒ VA PER TU

#5.2 Pep, cat, 09/08/2012 - 04:47

Prou d'autoodi!

#5.3 Carles, Barcelona, 09/08/2012 - 21:42

si fossis noia podries ser membre de les pussy riot, però amb tu no se que podrem fer ni noia, ni intel·ligent, mira si pots trobar una feina al ITV de la ma del Oriol Pujol

#5.4 Tio Canya, Ala Frugell, 11/08/2012 - 16:03

#5

A tots els contraris al meu escrit : Contra el cabreo pastillas Macabeo. Fora Espanyols d' Espanya i que passi a dependre politicament de Gibraltar. Visca el Partit Pirata. Fora el partit unic PPPsoe i els seus satelits PNV i Conveniencia i Unió d' amics de la pasta.

#4 Johan, Granollers, 08/08/2012 - 23:35

Endavant Rússia! Kick the Spaniards ass!

#3 Fran, Llinars, 08/08/2012 - 23:23

La culpa es d´Espanya.

#3.1 Peret, Barcelona, 08/08/2012 - 23:34

Exacte!