El FC Barcelona ha guanyat per 4 a 0 el Milan, a la tornada dels vuitens de final de la Champions League, gràcies a dos gols de Lionel Messi, i un de Villa i un altre d'Alba. El Barça estarà al sorteig dels quarts de final de la màxima competició europea de clubs, que es farà divendres.
L'argentí ha obert el marcador als 4 minuts, amb un llançament des de la frontal de l'àrea que ha superat per dalt Abbiati. Als 38 minuts, Messi ha igualat l'eliminatòria amb un xut ras. I ja a la segona meitat, als 54 minuts, Villa ha fet el tercer amb un llançament creuat, amb la cama esquerra, que no ha tingut contestació per part del porter italià. Alba ha posat la cirereta al pastís ja en el descompte.
El domini blaugrana en el quart d'hora inicial ha estat aclaparador. A banda del gol de Messi, el lateral dret Abate ha fet un penal sobre Pedro que l'hongarès Kassai no ha xiulat. Poc després, Andrés Iniesta ha xutat des de la mitja lluna, i Abbiati ha desviat la pilota contra el travesser. El rebuig no l'ha pogut aprofitar el 10 barcelonista.
Just després que Niang es plantés sol davant Víctor Valdés i xutés al pal, el Barça ha fet un ràpid contracop que Messi ha culminat amb el gol de l'empat de l'eliminatòria, ja que el Milan havia guanyat per 2 a 0 a San Siro.
El partit no ha canviat de guió a l'inici del segon temps. El Barça, dominador de la pilota, ha seguit trobant espais, com en una acció de Messi que ha aturat Abbiati. Ha estat, però, el preludi del gol de Villa. Després, el Milan no ha tingut més remei que arriscar i Jordi Alba, al contracop, ha posat el 4 a 0 definitiu.