El president del FC Barcelona, Joan Laporta, va cridar "barcelonista de merda!" i deu vegades "imbècil! " al president de la Junta d'Extremadura Guillermo Fernández Vara, per un article periodístic al diari Marca en el qual el president extremeny, culer declarat, criticava el president del Barcelona, segons assegura El Mundo.
L'incident va tenir lloc el passat 14 d'agost, després que el president de la Junta publiqués una columna on li "pregava" a Laporta que "quan parli com a president del Barça, ho faci sabent que representa tots els barcelonistes". "Estàs sent un excepcional president, ens has fet viure moments inoblidables però, si us plau et demano, no ens facis mal". "Visca el Barça i Visca Catalunya. Visca Espanya, també si m'ho permets. O encara que no m'ho permetis", sentenciava.
El Mundo explica que "el divendres 14, Guillermo Fernández Vara va sortir del Consell de Govern, va pujar al cotxe oficial i el seu mòbil va sonar. Després de despenjar va escoltar la veu del cap de l'equip dels seus amors. 'Com estàs, Joan? ', va ser a tot estirar el que va encertar a dir perquè, sense arribar a acabar la frase, va rebre com a contestació insults.
"Laporta, totalment fora de si, li va dir per començar 'barcelonista de merda!'. I no content amb això el va insultar repetidament al crit d''imbècil! '. La conversa va degenerar en monòleg en el que Laporta amb prou feines va deixar obrir la boca al seu interlocutor. També li va dir "Visca Catalunya Terra Lliure! ".
"Oblida't de demanar res al Barça i no tornis a parlar-me en la teva vida. Que et quedi clar que continuaré sent president del Barça malgrat tu i de tots els que voleu enfonsar-me!", va afegir, per a finalment advertir-lo que "te n'assabentaràs". Segons El Mundo, l'episodi s'ha sabut perquè Laporta "s'ha vanagloriat davant dels seus íntims del 'repàs' que li va donar al cap de la Junta d'Extremadura".
Aquest no és el primer incident que protagonitza Joan Laporta. El president balugrana ja va tenir problemes a l'Aeroport, quan es va abaixar els pantalons molest amb el detector de metalls. També va agafar pel coll un exempleat del club que dinava amb la seva mare a la sortida d'un dinar de directives amb l'Almeria. Un altre episodi de Laporta va ser l'esbroncada que va etzibar-li al seu xofer enmig de la plaça Francesc Macià, entre d'altres.