Publicitat
Esports · 11 de Novembre de 2011. 08:57h.

Iniesta fa "l'esforç" de parlar en català

"Vull demanar un mica de disculpes perquè el meu català no és el millor"

El migcampista del Barça ha sigut entrevistat al programa Tu Diràs de Rac-1 i s'ha atrevit a respondre totes les preguntes en català. "En primer lloc vull demanar un mica de disculpes perquè el meu català no és el millor, però farem l'esforç", ha expressat el jugador.

En aquest sentit, el manxec ha afegit que "ja ho he dit alguna vegada que em costa perquè no és la meva expressió natural però ho intentarem".

Iniesta ha dit que prefereix cinc minuts al Barça que 90 cedit a qualsevol altre equip i que "és un privilegi jugar al costat de Messi" perquè és el número u. "Tots juguem per Messi i ell per a l'equip.Nosaltres sabem que sense ell seria més difícil, però ell també ho té clar", ha dit.

Sobre la possibilitat de jugar un Barça-Madrid a les dotze del migdia, Iniesta ha dit que "seria molt estrany" i també ha negat qualsevol problema entre Villa i Messi. "S'ha fet un debat de no res".

Iniesta, celebrant el gol al partit de Copa contra l'Hospitalet
Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#27 Marc Sabatés, Barcelona Catalunya 2014, 14/11/2011 - 18:49

ENHORABONA ANDREU ! ! * ! !

#26 Prufasò Nibey Se, BCN, 13/11/2011 - 15:24

Si Iniesta pretende optar al Sant Jordi es preciso que refuerce su catalán. Propongo que en lugar de acudir a entrenar los Lunes, Miércoles y Viernes se dedique en cuerpo y alma al estudio de esta noble lengua. Soló así podrá llegar a ser un "patriota de veritat".

#25 pepe, andorra, 13/11/2011 - 02:44

El idioma catalán no tiene la culpa de q algunos desaprensivos lo utilicen como arma política. Y no tiene nada malo si vives en Cataluña, o en Andorra, hablarlo y expresarte en el. Y no soy del Barcelona, pero a todos los q os metais con el q os den por c...Iniesta es collonut y yasta...

#24 Mónica, barcelona, 12/11/2011 - 19:14

¡¡¡Bochornoso.......!!!

#23 Mónica, Barcelona, 12/11/2011 - 19:12

Admiraba a este muchacho, pensé que tenía personalidad.¡¡Pero por Dios qué humillación.
Estoy harta de toda esta pantomima. Yo hace tiempo que dejé de hablar el catalán.
Me cansa, me agota, me irrita....tanta babería.
¡¡Qué bochornoso es todo esto!!

#23.3 pepe, andorra, 13/11/2011 - 02:45

y q culpa tiene el catalán de estar rodeado de jetas y vividores q se aprovechan de el para medrar y sacar subvenciones?

#23.4 arcadi, lleida, 13/11/2011 - 10:29

monica, gaupa, perquè no te'n tornes d'on has vingut? ens faries un favor.

#23.5 Mónica, Barcelona, 13/11/2011 - 13:52

Arcadi, a mí me da igual haber nacido aquí o allá.
Y si he nacido aquí y no en Rusia ha sido la casualidad. Como a tú. Todos venimos de un mismo lugar, todos. ¿O piensas que los catalanes han salido de la tierra como si fuera una flor?.
¡¡Como me aburrís!!

#23.6 jordi, barcelona, 27/12/2011 - 09:35

Monica, a mi me asquea ser catalan y tener que hablar castellano en catalunya. A quien no le guste que los catalanes hablen catalan en catalunya, puerta.