El migcampista reusenc del FC Barcelona, Sergi Roberto, ha rebut insults després d'escriure un missatge en català a través d'Instagram després del partit contra l'Atlètic de Madrid, que ha acabat en empat a un gol.
"Parla en castellà subnormal!", "No escriguis en català cabró que estàs a Espanya" o "Ets un 'capullo' i dels grans. T'ho dic en castellà per si a la teva neurona li resulta difícil entendre-ho", han estat alguns dels comentaris que ha rebut.
També l'han tractat de "subnormal", "carallot", "imbècil", "desgraciat" o de "fill de puta". El futbolista del Barça ha replicat alguns dels comentaris i ha manifestat que "parlo en l'idioma que vull". "Crec que puc escriure amb l'idioma que vulgui, avui en català i altres dies escric en castellà o en anglès", ha afegit.
D'altra banda, hi ha hagut seguidors que han defensat que el futbolista s'expressés en català i han manifestat per exemple que "el català és la nostra llengua". "El problema és que encara hi ha qui pensa que parlant i escrivint en català volem marginar el castellà", han afegit.
A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on
¡A por ellos!
PublicitatPublicitat59 Comentaris
Publicitat#40 Harry lichtman, Santa cruz, 05/11/2017 - 02:03A mi parecer son unos muestos d hambre españa.es españa independestistas un culo... nos colonizaron y si hay consecuencias...maldad no creo...recentimiento si soy boliviabo
#39 JORDI, BCN, 15/10/2017 - 22:31PERO QUE VOLEU DE LA SECTA CULE...
CUANT AQUEST NOI MARXI A UN ALTRE CLUB PORTARA LA BANDERA ESPANYOLA.....
EL QUE ES VA EQUIVOCAR ELL TB , ES QUE NO VA DIR...
FINS AL FINAL VAREM INTENTAR QUE EL ARBIT ENS REGALES 2 PENALS ETC....#38 Leonidas, Santa Coloma, 15/10/2017 - 21:18Ladran Los Anticatalanistas, Luego Cabalgamos Sancho.
#37 Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ..ESTACION DE TREN SIN MARQUESINAS , ALBIOL ALES ESCOLES DE MADRIN ENSEÑAN A ODIAR A ELS QUE PARLEN EN CATALÀ , 15/10/2017 - 20:57ALBIOL , Mira es veu a MADRID a les Escoles enseñan als nens Alumnes EL ODI A Catalunya i als Catalans Les enseñan a ODIAR ELS JUGADORS DEL BARÇA Que Parlem en Català .DE Aixo no diu res POCA SOLTA . Fora de Catalunya se enseña ODIAR ALS QUE PARLEN EN CATALÀ lo de SERGI ROBERTO es una demostració un FET I NO PARAULES
#37.1 pepe.----, andorra, 16/10/2017 - 15:42Por esa regla de tres, lo de Susana Griso q es entonces? q haya descerebrados en todas partes no quiere decir q esos descerebrados representen nada, ni los separatas q insultan a los q hablamos en español representan al conjunto de personas en la region catalana ni mucho menos esos q dice pep, representan a España.
#36 Ona, Valls, 15/10/2017 - 20:48Carai tu, que tolerants, que son els espanyolets aquets. despres els hi estranya que volguem fer el nostre cami..
#36.1 pepe.----, andorra, 16/10/2017 - 15:43Es lo q buscais, pitais el himno de España, insultais a todos los españoles dia si y dia tambien, es normal q algunos se piensen q todos los q hablan catalan son del farsa y votan separata, de eso la culpa la teneis los separatas y nadie mas, de esparcir el odio, es de ida y vuelta, sois los responsables, solo los separatas....Quien siembra vientos