Publicitat
Esports · 14 d'Abril de 2022. 18:22h.

'Invasió' pacífica d'alemanys

Més de 30.000 seguidors de l'Eintracht de Frankfurt a Barcelona

'Invasió' pacífica d'alemanys

Milers d’aficionats de l’Eintracht de Frankfurt s’han concentrat a Plaça Catalunya per assistir aquesta nit al partit de tornada contra el FC Barcelona que es disputarà al Camp Nou.



Tot i això, la majoria d’ells no disposen d’entrada per al partit. Es calcula que han viatjat al voltant de 30.000 alemanys, però el Barça només ha cedit cinc mil entrades. Molts d’ells han travessat l’Eixample per a dirigir-se al Camp Nou.

La gran concentració d’aficionats en espais reduït ha provocat que no es respectin les restriccions contra el coronavirus. El partit d’anada disputat a alemanya va finalitzar amb empat a un gol.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#6 Capit@n España, 84.000 M y vamos pa bingo, 16/04/2022 - 17:36

Un altra atac a Cataluñeeee !!!!

#5 Masias , Mis posaderas , 15/04/2022 - 09:42

A pesar del resultado, lo importante es que el Barça participó como visitante en el partido gracias a la generosidad de sus socios que vendieron sus entradas

Jugar en el Nou Kampf no está al alcance de cualquiera

#5.1 Parar el cul, Ciutat dels miracles, 15/04/2022 - 10:43

Facilitats per que el Camp fos ple de teutons botts de cervesa i sangría, sortir a la primera part caminant i passant pilotes enrera, Fent una tàtica en que sols es tirava a porta quan li passaàven al Stegen, una mena de performance abocada al ridícul (un cop més) i mostrant intensitat els 10 darrers minuts, tot plegat la Catalunya d'avui.

#4 A., Barcelona, 14/04/2022 - 23:34

Com volen els de la secta groga ser independents? El Barça, + q 1 club, l'avantguàrdia de l'independentisme i resulta q els "sosis" han marxat en massa a la Cerdanya o Costa Brava i han revenut l'entrada als alemanys. Algú es creu a aquests patriotes de pa sucat amb oli q estan més pendents de les vacances q d "l'alliberació"? Jajajaja

#4.1 Els fets, Girona, 15/04/2022 - 10:45

Potser els "sossis" ja ensumàven el que havía de passar, les primeres parts del Barça son un passeig, ahir vaig canviar de canal per veure la processó de Màlaga que al menys anàven més depressa.

#3 Pan con tomate y jamón ibérico, En las nubes tocando la tenora, 14/04/2022 - 20:24

Extraordinaria ocasión para demostrar a los bárbaros del norte, que nuestra butifarra es mejor que su salchicha...

#2 Marcial Heredia, en el Circo me colé, 14/04/2022 - 20:00

Treinta mil alemanes, veinte mil más que los rusos, algunos llevan patinete ¿ho tenim a tocar? Parece que es la buena, no se, se les ve bravos, gritan andapandensiá o algo parecido, esperaremos a ver como acaba todo. Avisen al Mocho que Putin se ha enrrolado.

#2.1 Chris, Lleida (RIP Cataluña), 15/04/2022 - 01:57

Lo peor que puede pasar es que cometan el error de hablarle en español a un atontado de turno