Publicitat
Esports · 22 d'Octubre de 2012. 11:54h.

La 'Curva' veu "risc d'enfrontament polític" a l'Espanyol

El col·lectiu lamenta que "el Consell i sectors de la nostra afició" vulguin polititzar el club

La 'Curva' veu "risc d'enfrontament polític" a l'Espanyol

Una imatge de la Curva

La Curva, en un comunicat, explica que "aquesta tarda durant el descans del RCDE-Rayo Vallecano des d'una part de la nostra graderia s'ha proferit un càntic de tint identitari que trenca amb un dels tres principis que sempre han caracteritzat La Curva RCDE 1900: no violència - no política - només RCDE".

"Mitjançant aquesta nota volem lamentar-ho, i demanar disculpes a tots els periquitos - sobretot als nostres integrants- que s'hagin sentit contrariats", indiquen, a més de remarcar que "la Curva és un col·lectiu ampli i plural, però que té clar que el RCD Espanyol està per sobre de tot".

"No obstant això quan des del propi Consell d'Administració del Club i des d'altres sectors de la nostra afició -per exemple la que se situa a la cantonada superior de la nostra graderia- aquest principi no es té clar, es corre el risc de l'enfrontament per qüestions polítiques, i el risc de la guerra de banderes que hem vist aquesta tarda a Cornellà, que tant mal ens fa a tots", consideren.

"Els colors del RCD Espanyol són només el blanc i el blau. El blau i el blanc. El blanc-i-blau. Tots els altres en comptes d'unir-nos, ens desuneixen i ens afebleixen. Ens agradaria que aquest principi fos adoptat com un principi de Club. I que es fomentés activament, com nosaltres fem al si del nostre Col·lectiu", conclouen.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#13 Emma Luis, Houston, 24/10/2012 - 04:14

The complete post can be viewed easily on the following page?
yoga clothes

#11 Xipolleig, Barcelona, 22/10/2012 - 15:46

En la situació socio-política catalana, el simple nom d'Espanyol ja és una significació política i és un fre perquè alguns es facin pericos, també ho seria si es digués Atlètic Catalunya com volien alguns.
Per tant els de la Curva que es facin del Polvoritenc o del Sants, si no volen política

#10 Jordi, Sitges, 22/10/2012 - 14:01

L'Espanyol s'ha de sumar al moment polític actual, calen milers d'estelades a Cornellà, que la gent s'expressi lliurement desprès d'anys d'amenaces i fins i tot agressions pel fet de portar estelades al camp.

#10.1 XAVI, barcelona, 22/10/2012 - 16:50

Si home,si. I estelades també al Bernabeu. Somiatruites!. Estelades al camp nou i de moment. Ja veurem en un futur...

#10.2 Jordi, Sitges, 22/10/2012 - 19:41

Xavi, si mires les fotos de Mestalla del 2000, final de copa, veuràs milers de senyeres i moltes estelades, d'aixó fa 12 anys. La imatge de l'Espanyol ha estat molt manipulada, interessadament.

#10.3 marcianos per la independencia, marte, 22/10/2012 - 21:20

tu lo que quieres jordi es que aya una batalla campal en cornella , no?, miles de esteladas dice el pringao

#9 Raquel Duran, Balaguer, 22/10/2012 - 13:59

Quina cara! Tenen la curva(no corba) plena de banderes espanyoles i del pollo i quan hi ha 4 pericos que porten estelades no els hi senta bé.

#9.1 Gonzalo, Barcelona, 22/10/2012 - 15:08

Estaría be que abans d'escriure es sabés de qué es parla i no parlar per parlar. Els crits que ahir es van produir al camp de lÉspanyol van ser cants a favor d'Espanya... i van ser inmediatament xiulats per tot el public. I a La Curva MAI hi ha ni banderes espanyoles ni senyeres.

#9.2 Gerard, Basilea, 22/10/2012 - 15:14

Curva (de l´italià, no del castellà) INDOCUMENTADA !!!! La Curva plena de banderes espanyoles???? Però tu quin partit veus???? NO INVENTIS !!!!! MENTIDERA !!!!. PINOCHO !!!

#9.3 Soci, Sants, 22/10/2012 - 18:07

Tinc seien a la zona de la dreta de la curva, i SI hi han banderes espanyoles. Ningú els hi diu res, si jo portés la meva estelada no en sortiria viu, per això la deixo guardada a casa en un calaix. Espero que el dia que deixi de bufar aquest vent de ponent la pugui treure tranquil.lament.

#8 Núria Niubó, Barcelona, 22/10/2012 - 13:54

Està cantat que tard o d'hora s'utilitzarà el camp de l'Espanyol per expressar públicament l'espanyolisme polític. De la mateixa manera que Ciudadanos i el PP faran proselitisme polític als voltants del camp. De fet, ja ho han fet en moltes ocasions.

#8.1 Gerard, Basilea, 22/10/2012 - 15:16

Albert Rivera, Anglada i Sanchez Camacho reconeguts pericos .... IRONIA MODE OFF. Adew.