Publicitat
Esports · 29 de Gener de 2013. 14:11h.

La Federació estudia mesures contra l'àrbitre que va fer retirar una estelada

Consideren que els col·legiats no s'han de preocupar de "tot el que sigui exterior i no afecti el partit"

La Federació Catalana de Bàsquet vol prendre alguna mesura contra l'àrbitre que dissabte passat va fer retirar l'estelada situada darrera la taula de trofeus a la pista del CB Balaguer.

Francesc Espilla, vicepresident de la Federació Catalana de Bàsquet a Lleida, en declaracions al 3/24 -que s'ha fet ressò de la informació publicada per e-notícies- ha assegurat que l'àrbitre s'havia de preocupar "d'arbitrar i controlar el que passa al partit".

"Tot el que sigui exterior i no afecti al partit ell no se'n ha de preocupar de tot això", ha afegit. La Federació Catalana ja va donar suport al CB Balaguer el mateix dissabte que l'àrbitre va fer treure la bandera independentista.

De fet, el col·legiat va intentar la retirada dues vegades. A la primera l'entrenador local s'hi va negar però a la segona finalment es va treure, fet que va provocar que el públic n'exhibís a la graderia com a mostra de suport.

Després del vistiplau de la Federació, el CB Balaguer va tornar a posar l'estelada darrere de la taula de trofeus de la Copa Federació, que s'havia de jugar després.

El 3/24 s'ha fet ressò de la informació d'e-notícies
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#18 33, Catalunya, 30/01/2013 - 22:16

Jo vaig ser àrbitre de bàsquet i el reglament diu que l'àrbitre és la màxima autoritat en un partit des de que entra a la instal·lació fins que surt. Però no està en el seu dret de treure banderes. Aquest noi es va equivocar.

#17 Pere, Lleida, 29/01/2013 - 21:40

Cal foragitar aquest traïdor que s'ha atrevit a imposat la legalitat de l'Espanya imperial. Ha insultat els nostres patriotes! Que el tanquin a la presó o que l'ataconin els mossos! Quin escàndol! Quina vergonya! Espanya ens roba!

Bla, bla, bla...

#17.1 Ramón Pompóm, Sant Cugat, 30/01/2013 - 13:07

Pots explicar on diu que la bandera estelada es contraria a la legalitat, si us plau?

#16 sergi, sitges, 29/01/2013 - 19:52

Facil i sencil:aguilucho prohibida -"estefada" prohibida

#15 sergi, sitges, 29/01/2013 - 18:42

membres de seguretat del FCBARCELONA i en cambi la bandera del boixos no pot accedir al camp nou,a mes a mes el partit catalunya-nigeria i habien pancartes en les que es podia llegir clarament "visca terra lliure"(enaltecimiento del terrorismo)ningu de seguretat la va treure.

#15.1 Faithless, Barcelona, 29/01/2013 - 19:37

No diguis mentides si us plau, jo hi era i no hi havia cap, CAP pancarta de les que tu dius!

#14 101 Airborne, Roses, 29/01/2013 - 18:37

Chicho,de chato nada eh paleto? Toni no nos cuentes historias,estamos hartos de escuchar vuestros insoportables lloriqueos como un
mantra,Los que hayan leido un poquito de historia saben de que vá todo este tema,los de la Federació se les vé el plumero! logicamente al servicio del pensamiento único

#14.1 Chicho, Barcelona, 29/01/2013 - 20:23

Lloriqueos dices? Jajaja!!! Que cachondo eres hombre. Pero si el único llorón y victimista además de paleto mayúsculo, eres tú. Haciendo comparaciones absurdas dignas de alguien que realmente se automedica pero que además las debe mezclar con alcohol.

#14.2 101 Airborne, roses, 29/01/2013 - 22:44

Chicho, baja de la nube!muy poquitos libros de historia has leido eh? sabemos o no sabemos las consecuencias de este experimento eh chicho? Sé que no os gusta escuchar estas cosas pero es lo que hay,parecidos?ejempl: el desfile de antorchas de algún partido pólitico de por aquí que se hace cada año.

#14.3 Chicho, Barcelona, 30/01/2013 - 01:36

No te da vergüenza comparar el desfile de antorchas en el Congreso del Partido Nazi de 1934 en Nuremberg, con el desfile de ERC los 15 de octubre, en honor a un presidente de la generalitat fusilado por los fascistas?No sé si dices ésto por automedicación, maldad o ignorancia.Pero es una barbaridad.

#14.4 101 Airborne, Roses, 30/01/2013 - 10:18

El ciego e ignorante eres tú,estas tan fanatizado que ni siquiera sabes interpretar lo que lleva pasando en Cataluña durante años y lo que pasaria con una Cataluña Independiente con gente como tú,vives fuera de la realidad,lee historia,viaja y aprende de las consecuencias que puede tener este circo.

#14.5 Chicho, Barcelona, 30/01/2013 - 11:41

Fanatizado yo? Yo no soy el que compara ERC y a los independentistas con los nazis...Y acaso sabes tú lo que he leído y viajado? Me conoces? Como oráculo no te ganarías la vida.

#14.6 101 Airborne, Roses, 30/01/2013 - 12:11

No se si has viajado o no pero si lo has hecho no te a servido absolutamente de nada! Chicho o eres demasiado ingenuo o te haces el loco,no manipules,dí tambien que el presidente de la Gener fué responsable de cientos de asesinatos en Barcelona en los primeros meses de la GC,lo decimos todo o no??

#14.7 pepe, andorra, 30/01/2013 - 13:02

son los de ERC, herederos de estata catala, los q no se avergüenzan de hacer lo mismo q los nazis en enero de 1933, los chicos de Estat catala, por aquella época ERC iba de autonomista moderado, llevaban el mismo uniforme de las SA.

#14.8 pepe, andorra, 30/01/2013 - 13:05

El apoyo soviético a la II Republica no la hace comunista ni roja, igual q el apoyo de Hitler y Mussolini no hacen a Franco fascista, q no lo era ni por casualidad, ya q Franco por encima de todo era católico y esas ideologías son incompatibles con el catolicismo. Franco les utilizo, nada mas.