La Policia Nacional que controla els accessos a l'estadi Wanda Metropolitano de l'Atlètic Madrid ha requisat als aficionats blaugranes samarretes grogues a favor de la independència. Tal i com es veu en la imatges de TV3, els agents escorcollen els seguidors del Barça abans d'entrar a la final de la Copa del Rei perquè no accedeixen amb globus grocs o xiulets. També han requisat una pancarta amb el lema “llibertat presos polítics”.
La Policia requisa samarretes grogues a l'entrada de la Copa
També pancartes amb el lema “llibertat dels presos polítics

La Policia requisa material independentista a l'entrada de l'estadi de l'Atlètic de Maddrid
¡A por ellos!
20 Comentaris
por una España de todos, la escuela en español....Y Barcelona, autonomía......
Ahir va ser el color groc, abans va ser el rojo, demà potser serà el violeta.
De debò el Rei no sap que volem que acabi la presó preventiva perquè no va veure samarretes grogues?
es que vosotros no sabéis que lo que queráis se nos trae al pairo a 3 millones de catalanes y, por ende, a 44 millones de españoles, que estáis muy mal criados y consentidos gracias a los últimos 200 años de berreos continuos
Y después de la prisión preventiva, vendrá la prisión definitiva, y seguiréis igual. ¿A quién quieres engañas?
A España es permet la llibertat d´expressió sempre que no hi hagi violència i com tothom sap xiular és terrorisme com a mínim. Pobres pastors que xiulen als gossos , que no els hi passi res.
Quevedo: "Donde hay poca justicia es un peligro tener razon"
no modium, esa es una premisa falsa del todo, como todo lo q largas habitualmente, en los estadios de futbol no se permiten cosas politicas y es una norma de la UEFA, cuando reprimen la libertad de expresion de los falangistas no te parece tan mal, pq esa libertad de la q hablas, es en dos direcciones, pero fuera de los campos de futbol.
Genial, la basura al contenedor.
Si la visión de una camiseta provoca una reacción violenta, habrá que condenar a los violentos. Igual que rechazamos que la visión de una minifalda provoque agresiones sexuales... O no?
el uso de simbología neofascista como la vuestra es en sí mismo un acto de violencia