Publicitat
Esports · 3 d'Abril de 2013. 23:05h.

La UE investiga un presumpte tracte de favor al Madrid

Els ajuts de l'Ajuntament per requalificar uns terrenys al voltant del Bernabéu

La UE investiga un presumpte tracte de favor al Madrid

Una imatge de la informació del diari anglès

El Reial Madrid és l'objecte d'una investigació de la Comissió Europea, segons que ha publicat el diari anglès The Independent. El rotatiu, a més, apunta que l'oficina de competència de la Unió Europea, dirigida per “l'espanyol Joaquín Almunia”, ha endarrerit la seva decisió sobre el cas.

Segons The Independent, el Reial Madrid i l'Ajuntament van arribar a un acord que va permetre al club blanc requalificar els terrenys al voltant de l’estadi Santiago Bernabéu –la coneguda “esquina del Bernabéu”- per construir-hi un centre comercial i un hotel.

L'acusació contra el Reial  Madrid és que la requalificació, que es remunta a un acord de 1996 entre el club i l’Ajuntament de la capital espanyola, constitueix una ajuda d'Estat il·legal en virtut de l'article 87 del Tractat de la Comunitat Europea.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#9 Gerard, Barna, 05/04/2013 - 01:18

¡¡Cáspita!! Estic sorprès, com la Casa Reial.

#8 Madrid a regional com els unionistes del rangers!, Lleida, 04/04/2013 - 14:49

El palco del bernabéu és el centre de negocis foscos, corrupció i blanqueig de capitals més gran d'europa, riute'n del sud d'itàlia i la màfia Sicíliana o calabresa, aquí Franco ho va deixar todo atado i bien atado perquè els seus deixebles més aventatjats contínuèssin amb la corrupció massiva

#7 Pedro de Margarit, Tarraconense, 04/04/2013 - 12:52

Alguien pregunta ¿por qué en una época en la que no podían jugar extranjeros en España, solo "oriundos" o sea sudamericanos con algún antepasado español, el Farsa fichó a KUBALA y KOCSIS?Eso fue gracias al dictador que les nacionalizó como símbolo de que ellos"huían del comunismo" de Europa

#7.1 Sense Franco i aznar no sou res, Lleida, 04/04/2013 - 14:51

Algú és pregunta perquè van assesinar el president del Barça i van clausurar el camp nou per xiular l'himne dels criminals espanyols i en canvi al bernabéu el 100% aixecava el braç honorant el dictador genocida Franco? El madriz sense Franco i Aznar les mateixes champions que l'apañó i l'hospi.

#7.2 Pedro de Margarit, Tarraconense, 04/04/2013 - 16:17

Veamos, entre los min. 4:20 y 5:29 del video, como los valientes patriotas catalanistas luchaban contra el régimen opresor:
http://www.youtube.com/watch ?v=Hdc8OAWX-Ys
Al pobre "Sense Franco i azn..." le podriamos pasar unas cuantas imágenes del Generalísimo ovacionado en el Camp Nou o Montserrat.

#6 Pedro de Margarit, Tarraconense, 04/04/2013 - 12:17

También el FC Barcelona tiene que agradecer al dictador y de hecho se lo agradeció muy bien, que le salvara de la quiebra total, recalificando Les Corts. De hecho, quedaron tan agradecidos que le dieron la insignia de oro y brillantes del Barça a Franco ¡en 2 ocasiones! Lo del Farsa, no tiene nombre

#6.1 Merengon, Madrit, 04/04/2013 - 12:28

Sí tiene nombre: Barcelona Football Club. Y HANS su fundador.

#6.2 jajaja, Reus, 04/04/2013 - 13:09

No parlis de requalificacions, prou teniu a Madrid! Clar i las insignies que va rebre eren sense pressió alguna, no? jajaj igual que di Stefano, tampoc l'havia fitxat el Barça, no?jajaja

#6.3 Gerard, Barna, 05/04/2013 - 01:20

Per això lustres després encara no havien cobrat. Revisionisme = aznarisme = neofranquisme.

#6.4 Montecristo, Illa d'If, 17/04/2013 - 10:04

Quanta manipulació interesada.El Barça no va donar mai les insignies. Va donar 2 medalles als 70's per altres raons. En canvi els pericus el van nomenar President d'Honor (encara ho es?), o Bernabéu al 1943 va nomenar President d'honor dl Madrid al Gobernador Militar d Madrid Saez de Buruaga

#5 Merengon, Madrit, 04/04/2013 - 00:07

¿Cómo han quedado hoy??. No veo el resultado por ningún lado. ¿Creo que han jugado con el Galatasaray, no?. Nooooo no veo naaaaa, que no voy borraxooo ni naaaaa.

#5.1 jajaj, Reus, 04/04/2013 - 09:07

Tienes razón, nadie habla de los dos penaltis no pitados en contra del Madrid, jajaja! Que falsos!

#5.2 Merengon, Madrit, 04/04/2013 - 10:26

Este de Reus, ciudad poderosa donde las haya, es el típico culerdo llorón. Que en vez de ser del Nàstic se hace del Farsa. ¿Barcelona os roba?

#5.3 jajaj, Reus, 04/04/2013 - 13:07

Que flojo eres jajaj soy de Reus, por eso, no puedo ser del Nàstic, no generalizo, hablo de mi. Inculto jajaj

Llorón porque? Por estar primeros sobraos? porque somos el mejor equipo del mundo? porque practicamos el mejor futbol con la mayoria de canteranos?

Mas que llorar me haceis reir, jajaj

#5.4 jajaja, Reus, 04/04/2013 - 13:12

Por cierto merengon, da las gracias al Barça, sino fuera por nosotros, la roja seria lo peor de lo peor! Tranquilo, que juegan en la selección voluntariamente, no porque hay una ley que les puede dejar 2 años sin jugar a nivel profesional y sin cobrar, jajaja sois pateticos! Almenos dar loas gracias